Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Berichtdoor MrMDMA » za aug 18, 2018 5:26 pm

Liefhebbers,

Ik gebruik mdma niet vaak, maar telkens als ik het gebruik heb ik het gevoel dat ik amfetamine erbij nodig heb om het gevoel te 'activeren'. Net eerst een pilletje genomen. Werd er een beetje stil dromerig van, maar nu na een goed bommetje pep ga ik als een gieter. De amfetamine rush, maar dan met alle positieve effecten van mdma.
Het intense genieten van muziek (lees hardcore) love gevoelens, actief zijn. Wie heeft dit nog meer?
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Berichtdoor MrMDMA » za aug 18, 2018 10:37 pm

Jcutter schreef:De kater die je gaat krijgen is extreem. Ik hoop voor je dat je benzo s bij de hand hebt...


Dat vind ik bij deze combo juist meevallen. De wisselwerking heft eigenlijk de coming down op, totdat ik moe word. Na slapen voel ik me dan wel weer aardig. Ook haalt de serotonine dat neurotische en para achtige randje van de amfetamine weg bij mij. Die benzos heb ik normaal juist nodig als ik alleen amfetamine gebruik.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Berichtdoor Kikkerr » za aug 18, 2018 10:59 pm

ik wou dat MDMA nog werkte voor me dan had ik dit eens geprobeerd lijkt me best lekker.
Gezond is anders ;)
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Berichtdoor MrMDMA » za aug 18, 2018 11:06 pm

618157 schreef:ik wou dat MDMA nog werkte voor me dan had ik dit eens geprobeerd lijkt me best lekker.
Gezond is anders ;)


Hoe werkt het dan niet meer voor je? Merk bij mezelf wel dat na een periode van langs misbruik het sindsdien ook niet meer is als vroeger, maar zeker icm amfetamine kan ik er nog heerlijk van genieten. Vooral dat hemelse effect op muziek, heb ik bij geen ene andere drug.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Berichtdoor Kikkerr » za aug 18, 2018 11:50 pm

MrMDMA schreef:
618157 schreef:ik wou dat MDMA nog werkte voor me dan had ik dit eens geprobeerd lijkt me best lekker.
Gezond is anders ;)


Hoe werkt het dan niet meer voor je? Merk bij mezelf wel dat na een periode van langs misbruik het sindsdien ook niet meer is als vroeger, maar zeker icm amfetamine kan ik er nog heerlijk van genieten. Vooral dat hemelse effect op muziek, heb ik bij geen ene andere drug.

ik blijf spugen van de pillen, voel me niet chill love gevoel bijna nul en heel wous en niet lekker meer, na 4 uur werkt het uit, dan voel ik neerslachtig
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Berichtdoor MrMDMA » zo aug 19, 2018 12:06 am

Dat klinkt niet best! Doet mij een beetje denken aan die mcPP pillen die een jaar of 10 geleden vaak als XTC rond gingen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Amfetamine om het mdma gevoel te 'activeren'

Berichtdoor Kikkerr » zo aug 19, 2018 12:21 am

MrMDMA schreef:Dat klinkt niet best! Doet mij een beetje denken aan die mcPP pillen die een jaar of 10 geleden vaak als XTC rond gingen.

was getest waren mdma pillen ik kots altijd van MDMA bijna ook van Pep soms, maar laaste keer bleef ik kotsen.
te vaak gedaan te kort achter elkaar te hoge doseringen....
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner