Lµs. D schreef:Haha, een depressief iemand met "Niemand" als username. Pleeg zelfmoord
endymion schreef:Het kan fout gaan, zelfs al in combinatie met mildere setononine releasers dan mdma.
Het verschilt per persoon. Ik gebruik paroxetine, 30 mg per dag, en ik heb er geen last van maar ik merk wel minder van de mdma en neem ook niet al teveel en doe het eigenlijk bijna nooit meer.
De eerste keer wist ik niet eens dat die combi niet goed zou kunnen zijn en had ik 4 behoorlijke pillen geslikt op 1 avond/nacht. Ik merkte het wel duidelijk minder maar toch een relaxed gevoel. Toen ik er wat keta bijnam ging ik echt goed uit mn plaat.
Wel voor de duidelijkheid, bij mij ging het goed maar kan bij jou net zo goed fout gaan dus ik raad het je zeker niet aan.
Probeer eens wat anders. Pep en GHB bijvoorbeeld mag wel.
Verder mag lsd, keta, mxe, opiaten, drank, coke, 2-cb, N2O en THC ook allemaal voor zover ik weet.
4-fmp werkt ook op serotonine maar wel minder en doe ik wel af en toe. Maar kan misschien ook gevaarlijk zijn als je teveel neemt.
6abp mogen we helaas ook niet.
Davinci schreef:Cheater
Gezond is echt iets anders, eigenlijk is het niet de bedoeling om paroxetine met mdma te mengen en ook niet met 4-fa
Einstein schreef:Lµs. D is liever geen mens, maar een totaal van neurochemische reacties in het centraal zenuwstelsel, snap dat dan
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Dit bestaat niet joh. Die Lus D ziet niks. Het is echt ziekelijk gewoon. Hij lijkt me echt iemand die allemaal grappen gaat vertellen op een begravenis.
Einstein schreef:Klinkt goed, maar aangezien er verder vermoedelijk bitter weinig mensen op jouw openlijk vijandige en bewust destructieve opmerkingen zitten te wachten stel ik voor dat we snel weer fijn ontopic gaan
Lµs. D schreef:Einstein schreef:Klinkt goed, maar aangezien er verder vermoedelijk bitter weinig mensen op jouw openlijk vijandige en bewust destructieve opmerkingen zitten te wachten stel ik voor dat we snel weer fijn ontopic gaan
Uiteraard. Het spijt me, ik heb m'n dag niet
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast