psychedelicious schreef:Die overdosis space kwam vooral omdat op het moment dat ik ging fietsen
het leek alsof alle (fijne) lichamelijke space rechtstreeks mijn hoofd in knalde zo gauw ik begon te trappen. En voor dat ik het door had zat ik in een soort ziekelijke bad space dimensie...
Ik ging eigenlijk al bad toen ik nog dacht dat ik good ging
Ik heb ook echt even gedacht dat dit het geweest was, dat ik nu op die avond dood zou gaan. Echt heel ziek...
heel vaag allemaal, ook omdat de bad trip relatief snel was afgelopen. En ik me vlak daarna, nog steeds niet thuisvoelde op de fiets, maar lopend gewoon veilig en normaal thuis gekomen ben.
Ik heb wel eens iemand om 12 uur smiddags paddo's zien nemen, tegen een uur of 3 ging hij bad. Daarna reageerde hij nergens meer op tot 3 uur snachts!!! dat is dus 15 uur na inname, de psilo was dus allang zijn lichaam uit. Bij hem had die bad trip echt iets getriggerd wat door bleef gaan toen de stoffen al uitgewerkt waren. Hij was pas na 12 uur slapen (27 uur na inname dus) weer een beetje de oude.
Ik had op dat moment ook echt het idee dat er van het ene op het andere moment een soort spook/baddie/negatieve energie in m'n hoofd gekropen was, een beetje duivels achtig
Maar ik maak het goed verder nu!
Ryan1 schreef:lama zitte
ik pak die tri force wel die lijke me iets harder en zulle me minder zure maag geven !!
JongGeleerd schreef:Ik had 't zelfde van het zelfde (nouja, heb niet alles gelezen, maar ging gewoon bad).
Niet een onprettige manier trouwens...
Voelde me heerlijk, maar was TE vaag in m'n hoofd en al m'n bewegingen moesten langzaam gaan. Dat voelde gewoon fijner.
Later even gekotst en toen was alles helemaal super.
NorthernLightBE schreef:Nja. Heb zelf meer dan een jaar geen mdma meer gebruikt en ben van plan om in Juli een gele triforce te droppen. Teveel van het goede? Maar ik zat wel op het punt de mdma space zelfs saai geworden was. Ik had een jaar geleden wel veel last van tolerantie zeg maar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten