Aebirauq schreef:Gele spongebobs en roze patricks
brick_top schreef:Dooie musjes.
Grote schijven met 4 breeklijnen en 50mg MDMA.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomz0r schreef:Gele klimtox, met een gladde voorkant en bovenkant, en allemaal ribbeltjes aan de achterkant.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ted Bundy schreef:Ik ga mijn eigen pillen maken. "Russian roulettes" . Komen per acht en in een zit een dodelijke stof waaraan je pas aan sterft als de echte pillen pieken.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
megatrippie schreef:Blauwe eskimo's, paarse mexicaantjes, gele bleekscheten, grijze negers, groene indiaantjes.
Vertel het me even als ik wat vergeten ben. Ik heb namelijk een hekel aan discrimineren.
megatrippie schreef:Blauwe eskimo's, paarse mexicaantjes, gele bleekscheten, grijze negers, groene indiaantjes.
Vertel het me even als ik wat vergeten ben. Ik heb namelijk een hekel aan discrimineren.
MarcoPolo22 schreef:Recycle logo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten