Voordat ik me verhaal begin hier wat informatie over de xtc en mijzelf.
Lengte: 1.90m
Gewicht: 89kg
Pillen: 180~200 mg (getest)
Sinds afgelopen zomer ben ik na wat research begonnen met XTC. Ja het was echt super awesome om het eens meegemaakt te nemen en is het nog steeds. Nu heb ik het in totaal 3x keer gedaan en telkens 3-4 maanden tussen gehouden om mezelf rust te gunnen en mezelf niet naar de klote te brengen.
Mijn pil gebruik was 2x 1,25 pil genomen en 1x heb ik 2.25 pil genomen. De tweede keer dat ik ooit gebruikte had ik 2.5 pil genomen wat echt veels te veel en was en werd er zelf ook vaag van. De maanden daarna ook veel last gehad van vaagheid en een beetje depressief. Ja je moet het eerst zelf meemaken voordat je naar mensen gaat luisteren... Dat dus nooit meer.
Me vraag is hier eigenlijk, ik vind dit echt een super awesome drug en het is eigenlijk gewoon te leuk om het te hebben. Hoe kan je deze drug nou echt het beste gebruiken zonder jezelf te verkloten. Ik begin altijd met een kwartje en neem dan de gedurende avond telkens een kwartje erbij. Ik heb gelezen dat dit is echt slecht voor je is, maar wat is dan beter? Is het beter om 3/4 te nemen en daarna nog een kwartje, en dan ermee te stoppen voor de avond? Wat naar mijn idee de space zo kort maakt? Ik neem altijd voor en na het gebruik veel fruit met antioxidanten om alles nog een beetje te beperken daar boven.
Nog een andere vraag, wat ik ook vervelend vind is dat ik totaal geen love feeling krijg. Het enige wat mij interesseert op dat moment is muziek. Het liefst doe ik mijn ogen dicht en dans de hele avond door.Ik heb totaal geen behoefte aan contact of met mensen te praten, me vrienden niet maar ook niet knappe meiden. Hoe is het mogelijk dat ik geen love feeling krijg? Dat lijkt me juist het leuke er aan.
Edit: Net wat gelezen dat ik met een hogere dosis moet beginnen voor de love feeling
Genoeg geluld, en bedankt voor het lezen.