Hoi,
ik ga sinds kort naar wat festivals van hardstyle en hardcore en het leek mij zeer leuk om een keer een pilletje te nemen met m'n maatjes. Deze zijn getest en bleken 200 mg te zijn.
Ik het voordat ik hiernaar toe ben geweest een kwartje afgebeten bij iemand thuis om eens te kijken wat het nou precies doet. Ik merkte er niet veel van, maar voelde me wel goed.
Nu ben ik dus daarna naar een festival geweest en begon met een kwartje en werd dus misselijk, en natuurlijk zitten spouwen daar.
Ik voelde me wel goed daarna en ging best wel lekker . Het kwartje daarna ging ook goed. Helaas die ik daarna nam weer helemaal niet en ben de rest van de avond behoorlijk ziek geweest. Nu ben ik gister naar Defqon geweest en dacht het toch weer te proberen. Helaas ben ik vanaf het eerste beetje begonnen met spouwen .
Ik had zo goed als alle xtc uitgekotst. Voelde me tot 20 minuten na het spouwen goed. Daarna weer zo goed als normaal. Nu dacht ik bijdehand te zijn en na een aantal uren 4fmp te proberen ( lage dosering ) . En hier werd ik ook weer verschrikkelijk ziek van en heeft zo goed als m'n dag verpest.
Zou het misschien kunnen dat ik allergisch of overgevoelig ben voor een werkende stof die in beide drug zit? Een vriend van mij vertelde dat ik ook verschrikkelijk rode ogen krijg en daarna begin te kotsen. ( geen idee of dit normaal is tijdens het spugen of een allergische reactie of iets is )