Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
s0s>9000 schreef:De mdma en 2c-d gelijk innemen of eerst de mdma en als
hij begint te werken 2c-d bijpakken? En word je niet
super vaag als je dan toch mdma bij blijft pakken?
FRESH schreef:Als je het tot je beschikking hebt zou je ook eens kunnen kijken om MDMA te combineren met 2C-D. Dat kun je gewoon tegelijkertijd nemen. Moet je denken aan zo'n 20 a 25mg voor de 2C-D.
Leuke van die 2C-D is dat het je MDMA gevoel versterkt en je veel minder snel de behoefte hebt om bij te pakken. Heb dit de laatste 2x gedaan, en ben er zéér te spreken over!
deman13 schreef:Ik had ook een vraagje. Ik heb vaak al heel snel dat ik te hard ga. Meestal neem ik daarom een halve, en dan als het iets weg zatk een kwart, en als dat weer weg zakt een kwart.
Maar, dan komt dat gevoel niet optimaal meer terug. Maar, als je een halfje pakt en 2 uur later weer een halfje, ga je dan niet veelste hard? Het zijn witte speakers. 190 mg MDMA en ik weeg 80 kilo.
Fackell schreef:Begin je al met de instelling dat het waarschijnlijk toch niets wordt?
pillenvreter schreef:PEP IS JE VRIEND wanneer de X uit begint te werke
MegaForce schreef:pillenvreter schreef:PEP IS JE VRIEND wanneer de X uit begint te werke
Als je je serotonine receptoren voorgoed wil verneuken moet je vooral pep en MDMA combineren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten