snuifduif schreef:Je kan niet 'in je trip blijven hangen'
Trippie schreef:Je kan ook veranderen in een langharige hippie als je teveel wiet rookt of psychedelica gebruikt. Ook misschien als een soort van blijven hangen te bezien.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Desertsessions schreef:Wij zeggen wel eens dat iemand is blijven hangen als hij zoveel heeft gebruikt dat hij er simpel van wordt (kuch-sim-kuch), zoals een kerel die we kennen die vroeger heel veel speed heeft gepakt. Hij kan nog moeilijk praten of nadenken. Het ergste is dat hij dat zelf ook beseft en er heel veel spijt van heeft.
Of een meisje dat ook gewoon heel simpel is geworden. Ze denkt een stuk trager waardoor ze dingen niet zo snel snapt en dan komt ze gewoon heel dom over. Ze praat ook altijd alsof ze een dosis speed naar binnen heeft gewerkt.
Ikzelf merk dat ik soms woorden zeg die ik niet wil zeggen en mijn zinnen niet kloppen maar dat merk ik gelukkig al terwijl ik aan het spreken ben, en dat is ook pas sinds ik een heel deel festivals heb gedaan en me daar eens goed heb uitgeleefd.
Qua visueel denk ik niet echt dat 'blijven hangen' mogelijk is. Of toch niet in zo'n sterke vorm.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Desertsessions schreef:Wij zeggen wel eens dat iemand is blijven hangen als hij zoveel heeft gebruikt dat hij er simpel van wordt (kuch-sim-kuch), zoals een kerel die we kennen die vroeger heel veel speed heeft gepakt. Hij kan nog moeilijk praten of nadenken. Het ergste is dat hij dat zelf ook beseft en er heel veel spijt van heeft.
Of een meisje dat ook gewoon heel simpel is geworden. Ze denkt een stuk trager waardoor ze dingen niet zo snel snapt en dan komt ze gewoon heel dom over. Ze praat ook altijd alsof ze een dosis speed naar binnen heeft gewerkt.
Ikzelf merk dat ik soms woorden zeg die ik niet wil zeggen en mijn zinnen niet kloppen maar dat merk ik gelukkig al terwijl ik aan het spreken ben, en dat is ook pas sinds ik een heel deel festivals heb gedaan en me daar eens goed heb uitgeleefd.
Qua visueel denk ik niet echt dat 'blijven hangen' mogelijk is. Of toch niet in zo'n sterke vorm.
Hoe heet dat meisje van het forum nou? Is dat iets van niandralades of iets wat daar een soort van op lijkt? Die heeft altijd mdma hallucinaties doordat ze het behoorlijk misbruikt heeft...
Desertsessions schreef:ILoveMDMA schreef:Desertsessions schreef:Wij zeggen wel eens dat iemand is blijven hangen als hij zoveel heeft gebruikt dat hij er simpel van wordt (kuch-sim-kuch), zoals een kerel die we kennen die vroeger heel veel speed heeft gepakt. Hij kan nog moeilijk praten of nadenken. Het ergste is dat hij dat zelf ook beseft en er heel veel spijt van heeft.
Hoe heet dat meisje van het forum nou? Is dat iets van niandralades of iets wat daar een soort van op lijkt? Die heeft altijd mdma hallucinaties doordat ze het behoorlijk misbruikt heeft...
Geen idee, ik kom hier maar een keer in de zoveel maanden kijken haha. Ik heb wel altijd heel sterke hallucinaties tijden het nemen van pillen maar nooit buiten dat. Maar dan zou dat meisje de eerste zijn waarvan ik weet dat ze het heeft haha (:
Desertsessions schreef:Ja maar dat is ook wel los erover gaan haha. Ik was vijftien toen ik begon met drugs te pakken en zelfs toen wist ik al dat 2 tot 3 keer per maand veel te veel was. Dat is zo'n 'eigen schuld situatie'.
derocker schreef:Vroeger hoorde ik van veel vrienden dat je vooral van drugs moet afblijven omdat je erin "kan blijven hangen".
Hier op het forum lees ik hier eigenlijk bijzonder weinig over! Hoe zit dat nou eigenlijk? Ik weet dat het met LSD en dergelijke dingen kan gebeuren, maar hoe zit het met MDMA, speed, coke...?
ILoveMDMA schreef:Desertsessions schreef:Ja maar dat is ook wel los erover gaan haha. Ik was vijftien toen ik begon met drugs te pakken en zelfs toen wist ik al dat 2 tot 3 keer per maand veel te veel was. Dat is zo'n 'eigen schuld situatie'.
Maar dat was niet de vraag van de topic starter. De vraag was of je erin kan blijven hangen. Letterlijk erin blijven hangen kan niet, de stof wordt afgebroken door je lichaam, dus nee. Maar je kan je hersenen (bij zeer ernstig misbruik) wel zo beschadigen of herprogrammeren ofzo dat je visuals ofzo blijft houden om maar iets te noemen.
thomas073 schreef:Je kunt wel degelijk in een trip blijven hangen. Dit gebeurt vooral bij drugs waarbij je een heftige trip beleeft. Zoals: paddo's, truffels, xtc, mdma, lsd enzovoort. Ik heb 3 vrienden die dit is overkomen. Al is het bij elk verschillend hoe erg het is. Je moet die drugs alleen pakken als je jezelf ook goed voelt. Zorg ook dat je in een comfortabele situatie zit. Ga niet lopen stressen ofzo.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
thomas073 schreef:Je kunt wel degelijk in een trip blijven hangen. Dit gebeurt vooral bij drugs waarbij je een heftige trip beleeft. Zoals: paddo's, truffels, xtc, mdma, lsd enzovoort. Ik heb 3 vrienden die dit is overkomen. Al is het bij elk verschillend hoe erg het is. Je moet die drugs alleen pakken als je jezelf ook goed voelt. Zorg ook dat je in een comfortabele situatie zit. Ga niet lopen stressen ofzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten