No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:Opvallend dat je zegt dat ze geen tolerantie heeft maar wel iedere week gebruikt. Tolerantie is niet iets waar je voor kan kiezen. Als je gebruikt bouw je tolerantie op. (met MDMA in ieder geval)
FrozenToast schreef:Druks schreef:Opvallend dat je zegt dat ze geen tolerantie heeft maar wel iedere week gebruikt. Tolerantie is niet iets waar je voor kan kiezen. Als je gebruikt bouw je tolerantie op. (met MDMA in ieder geval)
een normaal persoon zou echt geen halve gram aankunnen idd..
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
FrozenToast schreef:een normaal persoon zou echt geen halve gram aankunnen idd..
Matheson schreef:Komt inderdaad door de MDMA. Toen ik te veel had gebruikt was ik ook heel snel boos en geïrriteerd terwijl ik daar vaak totaal geen reden toe had. Bij een te kort aan serotonine kan je in een fase komen waarbij je simpelweg bijna niets meer leuk vindt. Vrij angstaanjagend. Je vriendin moet echt even een behoorlijke pauze nemen, dan komt ze er bovenop.
Poseidon schreef:Time for rehab.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten