Ook heb ik een weegschaaltje dat tot 0,1 gram kan wegen. Is dat accuraat genoeg? Ik weet niet wat julie gebruiken.
Thanks alvast

No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Mijn MDMA is bruin met zwarte korreltjes. Volgens mij is dit normaal.
Warka schreef: Ook heb ik een weegschaaltje dat tot 0,1 gram kan wegen. Is dat accuraat genoeg? Ik weet niet wat julie gebruiken.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:ik kan me nog steeds herinneren dat het de beste was. (Gevoelsmatige mening natuurlijk)
Wellis
Selem schreef:@Einstein,
Kunt u uw heilige ligt schijnen op dit onderwerp?
Wellis
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Die bruine kleur komt door verontreinigingen die tijdens het proces zijn ontstaan. Deze kunnen worden verwijderd door de kristallen in aceton te wassen. Echter, aangezien de verontreinigingen niet 'schadelijk' voor de gebruiker zijn, wast niet elke fabrikant ze in Aceton en daarom heb je bruine en witte kristallen.
Wellis
Amvitamientje schreef:Merk je veel verschil? MDMA = MDMA. Kan het fout hebben hoor.
FRESH schreef:Amvitamientje schreef:Merk je veel verschil? MDMA = MDMA. Kan het fout hebben hoor.
Dat is wel hetzelfde, maar er zit wel verschil in 71% MDMA of 83% MDMA hebben, daar merk je wel verschil in
Amvitamientje schreef:FRESH schreef:Amvitamientje schreef:Merk je veel verschil? MDMA = MDMA. Kan het fout hebben hoor.
Dat is wel hetzelfde, maar er zit wel verschil in 71% MDMA of 83% MDMA hebben, daar merk je wel verschil in
Ja, dat spreekt voor zich!
Wellis
FRESH schreef:Weer een wonder de wereld uit?
Wellis
FRESH schreef:Ja, dat doe je telkens al
Wellis
Einstein schreef:Het is moeilijk om zo te zeggen wat de bruine stof kan zijn. Officieel moet zuivere MDMA wit zijn, maar een minieme vervuiling kan al een verkleuring teweegbrengen: dat is niets om je zorgen over te maken. De MDMA op de markt ziet er vaak precies zo uit als jij dat beschrijft - witte kristallen met eventueel wat bruinige korrels.
Wellis
Selem schreef:Maar geen manier om te zeggen dat deze bruine verontreinigingen een leuker/extra effect kunnen geven en dan precies neem ik aan?
Selem schreef:Einstein schreef:Het is moeilijk om zo te zeggen wat de bruine stof kan zijn. Officieel moet zuivere MDMA wit zijn, maar een minieme vervuiling kan al een verkleuring teweegbrengen: dat is niets om je zorgen over te maken. De MDMA op de markt ziet er vaak precies zo uit als jij dat beschrijft - witte kristallen met eventueel wat bruinige korrels.
Maar geen manier om te zeggen dat deze bruine verontreinigingen een leuker/extra effect kunnen geven en dan precies neem ik aan?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Wellis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten