Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Dioneee » zo jul 31, 2016 8:58 am

Goedemorgen!

Ik ben een vrouw van net 25, 1m74 en 62 kg. Ik heb wel ruime ervaring met xtc, en redelijk met mdma.

Gisteren was ik op een feest, waarbij iemand mij vertelde dat de combinatie 4fmp en xtc erg slecht is.

Ik heb twee weken geleden bij Dominator voor het eerst 4fmp gehad (normaal doe ik alleen pillen). Het was ong 180 - 200mg capsule. Ik voelde hem niet erg sterk en lang waardoor ik een paar uur later een half xtc pil nam. Die klapte wel hard en ik voelde mij prima en toen nog een halfje gedropt.

Nu was ik gisteren ook op een feest en heb daar een f4mp bom gehad van 240mg en daarna 3 kwart pil en later op de avond nog 3 kwart en nog een halve. Totaal 2 dus. Nu hoorde ik dat het vet schadelijk is, dit klopt? Ik vind het een heerlijke combinatie omdat ik de xtc goed voel (ik kan vrij veel hebben).
Ik was alleen wel behoorlijk vaag na die tweede drop.

Kan iemand mij hier meer over vertellen ?

Ik heb overigens geen geestelijke dip na dit gebruik. Alleen lichamelijk ben ik niet fit.
Dioneee
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo jul 31, 2016 8:49 am

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Dioneee » zo jul 31, 2016 9:49 am

Druks schreef:Het combineren van amfetamines met MDMA is erg schadelijk ja en kan soms een lange nasleep veroorzakende. Als je puur 4-FA neemt vanwege het XTC-achtige effect dan kan je het beter gewoon niet nemen.

Je neemt erg hoge dosissen MDMA en en ook hoge dosissen 4-FA. Dat doet me vermoeden dat je te vaak gebruikt. Lees hier eens wat topics door over MDMA...



Ik vind 4fmp wel fijn, maar dan wel een hogere dosis. Ik gebruik niet heel vaak. Meestal zit er 2 maanden tussen en vaak wel meer. Ik kan ook best nuchter naar een feest, als het beter uit komt. Ik ben benieuwd dan hoe komende week verloopt. Na Dominator was ik alleen lichamelijk uitgeput, maar geestelijk goed vrolijk en happy.

Maar ik begrijp dat ik het beter bij 1 van die twee op een avond kan houden?
Dioneee
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo jul 31, 2016 8:49 am

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Partypipo » zo jul 31, 2016 3:52 pm

Al je vragen zijn volgens mij al beantwoordt.

Het viel me op dat je zegt dat je veel meer ervaring hebt met xtc dan met mdma. Maar xtc = mdma met bindmiddel in een pil geperst. Het is dus precies dezelfde drug.

Hoe groot je kater is zegt niets over de geleden schade in je hersenen. Die schade merk je zelf misschien nooit (maar een ander mogelijk wel) en die schade merk je misschien pas over 30 jaar in plaats van direct.

4fa lijkt veel meer op speed dan mdma. Als je meer dat mdma effect zoekt, dan beter mdma nemen. Voor sommigen is 6apb wel een heel goed alternatief voor mdma die vaak gelijkwaardig voelt, maar dan iets minder vaag, en langer door werkt.

Ikzelf doe om te dansen liever pep met alcohol, of euforische psychedelische drugs als AL-LAD of LSD.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor omerobert » zo jul 31, 2016 7:24 pm

^wat iedereen hierboven zegt.

Daarbij 'kan je veel hebben', wat waarschijnlijk het resultaat is van opgebouwde tolerantie, als ik die doseringen zo zie.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Yomabo » zo jul 31, 2016 8:25 pm

Ik ben best benieuwd wat je probeert te bereiken met deze combinatie. Zelf gebruik ik deze combo alleen als alle xtc op is en ik moet nog een paar uur door. Maar dat weet ik wel dat mij thuis een grote lading vitamine c op mij te wachten staat.
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Perry » zo jul 31, 2016 9:57 pm

Yomabo schreef:Maar dat weet ik wel dat mij thuis een grote lading vitamine c op mij te wachten staat.

Allereerst zijn anti-oxidanten het belangrijkst tijdens/vlak na gebruik, maar dat terzijde:
Die vitamine C gaat bij zo'n overkill vrij weinig voor je betekenen :#:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Dioneee » zo jul 31, 2016 10:04 pm

Deze combinatie is voor mij fijn, omdat ik de xtc dan extra goed voel. Maar ik ga het de volgende keer alleen op f4 houden denk ik. Dat lijkt mij beter. Ik wil graag mijn lichaam en geest behouden

Pep is bij mij niet zo'n goed idee. Ik houd meer van het chille gevoel van mdma/pillen. En pep en pillen combineren, word ik niet blij van.

Thanks voor de reacties. Ik pak in oktober weer een feest en dan zal het f4 worden denk ik.

Kan f4 trouwens wel icm sos?
Dioneee
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo jul 31, 2016 8:49 am

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Perry » zo jul 31, 2016 10:13 pm

Ook niet aan te raden, maar het "kan" wel...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Yomabo » zo jul 31, 2016 10:17 pm

Perry schreef:
Yomabo schreef:Maar dat weet ik wel dat mij thuis een grote lading vitamine c op mij te wachten staat.

Allereerst zijn anti-oxidanten het belangrijkst tijdens/vlak na gebruik, maar dat terzijde:
Die vitamine C gaat bij zo'n overkill vrij weinig voor je betekenen :#:

Zo'n overkill maak ik er ook niet van. het was bedoelt als beeldspraak om de importantie ervan te benadrukken.

Dioneee schreef:Kan f4 trouwens wel icm sos?

Verdommee Dioneee, je zegt net nog dat je alleen 4-fa pakt :lol: .
Maar ook deze combi is niet super chill. Het heeft exponentiële werking op je hart en cocaïne zal het gevoel van 4-fa voornamelijk blockeren. Als je je hart snel achteruit wilt laten gaan, terwijl je je compleet nuchter voelt, dan is dit de combo voor jou.

EDIT: Ik lees nu pas dat ik best lullig over kwam, maar ik probeer alleen duidelijk te zijn.
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Dioneee » ma aug 01, 2016 7:38 am

Verdommee Dioneee, je zegt net nog dat je alleen 4-fa pakt :lol: .
Maar ook deze combi is niet super chill. Het heeft exponentiële werking op je hart en cocaïne zal het gevoel van 4-fa voornamelijk blockeren. Als je je hart snel achteruit wilt laten gaan, terwijl je je compleet nuchter voelt, dan is dit de combo voor jou.

EDIT: Ik lees nu pas dat ik best lullig over kwam, maar ik probeer alleen duidelijk te zijn.


Geeft niet! Maar bij dominator had ik nog sos op de after gehad. Omdat ik al nuchter en moe was, en de rest nog niet naar huis was. En zaterdag dus in de bus op heenweg. Ik word er alleen helder van, maar de f4 en xtc hebben wel goed gewerkt :woeh:

Maar stel ik neem alleen 4f, dan is de avond toch lang? En als je dan gaat afteren, wat neem je dan in godsnaam als je niks mag combineren. :conf:
Dioneee
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo jul 31, 2016 8:49 am

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Yomabo » ma aug 01, 2016 7:45 am

Ik zelf pak op een after liever nog iets van 2c-b of ketamine. Ik weet niet wat voor'n afters jij naar toe gaat.

Het voornaamste probleem met 4-fa is dat er niet veel bekend over is. Het is en blijft een research chemical en heeft nog veel research nodig. Het voornaamste probleem van drugs gebruik en combineren vind ik dat je pas achteraf (soms heel veel later) er pas achter komt of het nou ''verstandig'' was wat je deed.
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Dioneee » ma aug 01, 2016 10:15 am

Yomabo schreef:Ik zelf pak op een after liever nog iets van 2c-b of ketamine. Ik weet niet wat voor'n afters jij naar toe gaat.

Het voornaamste probleem met 4-fa is dat er niet veel bekend over is. Het is en blijft een research chemical en heeft nog veel research nodig. Het voornaamste probleem van drugs gebruik en combineren vind ik dat je pas achteraf (soms heel veel later) er pas achter komt of het nou ''verstandig'' was wat je deed.


Ah ja dat kan ook, maar lijkt me ook niet heel goed (Keta dan). Ik heb dat nog nooit gehad en 2cb 1x nuchter. Maar als ik after is dat met mensen die pep en mdma / pillen nemen. Maar op een after gebruik ik meestal niet echt meer, of een beetje sos of Mdma.

Jaa ik snap het. Ik ben wel vrij verstandig en blij met mijn leven dus wil graag zo blijven en niet over jaren een graftak zijn :s
Dioneee
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo jul 31, 2016 8:49 am

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor SpeedY » ma aug 01, 2016 9:18 pm

Meestal ben je wel enigzins gesloopt van zo'n feestje en dan heb ik nooit zin om nog pillen of pep bij te pakken.

Nee dan is het juist geniaal om met ze alle helemaal simpel te zijn op keta of heerlijk te chillen op ghb :woeh:
ik heb keta trouwens ook nog niet veel gedaan maar ik vind het best goed te handelen zolang je niet het hele zakje in je neus probeert te duwen :lol:
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Prototype » ma aug 01, 2016 10:15 pm

Dioneee schreef:
Verdommee Dioneee, je zegt net nog dat je alleen 4-fa pakt :lol: .
Maar ook deze combi is niet super chill. Het heeft exponentiële werking op je hart en cocaïne zal het gevoel van 4-fa voornamelijk blockeren. Als je je hart snel achteruit wilt laten gaan, terwijl je je compleet nuchter voelt, dan is dit de combo voor jou.

EDIT: Ik lees nu pas dat ik best lullig over kwam, maar ik probeer alleen duidelijk te zijn.


Geeft niet! Maar bij dominator had ik nog sos op de after gehad. Omdat ik al nuchter en moe was, en de rest nog niet naar huis was. En zaterdag dus in de bus op heenweg. Ik word er alleen helder van, maar de f4 en xtc hebben wel goed gewerkt :woeh:

Maar stel ik neem alleen 4f, dan is de avond toch lang? En als je dan gaat afteren, wat neem je dan in godsnaam als je niks mag combineren. :conf:

Ketaaaaaaaaa
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Perry » ma aug 01, 2016 11:05 pm

Enige probleem is:
KETAMINE MOET JE VERDIENE! :love:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Combineren 4fmp en xtc slecht ?

Berichtdoor Dioneee » wo aug 03, 2016 11:26 am

SpeedY schreef:Meestal ben je wel enigzins gesloopt van zo'n feestje en dan heb ik nooit zin om nog pillen of pep bij te pakken.

Nee dan is het juist geniaal om met ze alle helemaal simpel te zijn op keta of heerlijk te chillen op ghb :woeh:
ik heb keta trouwens ook nog niet veel gedaan maar ik vind het best goed te handelen zolang je niet het hele zakje in je neus probeert te duwen :lol:


Dat gevoel ken ik wel inderdaad. Ik after niet vaak en neem meestal niks meer bij, of wat sos omdat ik even helder/wakker wil worden en geen zin hebt om me nog brakker te voelen.

Keta heb ik nooit gehad en ghb al helemaal niet. Keta wil ik nog wel een keer proberen, maar ghb gaat me te ver. Enige voordeel is dat je brakheid weg blijft hoorde ik, maar daar heb ik na dit weekend ook geen last van gehad.
Dioneee
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo jul 31, 2016 8:49 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron