Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen
Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen
djeemen schreef:Is moeilijk te voorspellen. Naïeve ouders zouden het denk ik dan niet merken met zo'n lage dosis, maar ja wij weten niet hoe scherp je ouders zijn.
CrazyGuy schreef:ik doelde zo slim als ik ben op het feit dat je in alle onrust weleens je sleutel van je huis vergeten kan zijn
en volgens mij is zo'n pilletje na 5 uur helemaal uitgewerkt, je zult je nog een beetje vaag voelen, maar het strakke koppie is er iniedergeval niet meer.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen
maar jij bent een grote jongen dus jij mag het wel gebruiken
Partypipo schreef:Of je moet ouders hebben die het okay vinden...
Poseidon schreef:Als je van te voren een roofy popt wordt het een ander story. Helemaal als je er ook 2 in dinken van je ouwelui stoptbword het ook een ander v erhaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten