Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen
Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen
djeemen schreef:Is moeilijk te voorspellen. Naïeve ouders zouden het denk ik dan niet merken met zo'n lage dosis, maar ja wij weten niet hoe scherp je ouders zijn.
CrazyGuy schreef:ik doelde zo slim als ik ben op het feit dat je in alle onrust weleens je sleutel van je huis vergeten kan zijn
en volgens mij is zo'n pilletje na 5 uur helemaal uitgewerkt, je zult je nog een beetje vaag voelen, maar het strakke koppie is er iniedergeval niet meer.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen
maar jij bent een grote jongen dus jij mag het wel gebruiken![]()
Partypipo schreef:Of je moet ouders hebben die het okay vinden...
Poseidon schreef:Als je van te voren een roofy popt wordt het een ander story. Helemaal als je er ook 2 in dinken van je ouwelui stoptbword het ook een ander v erhaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast