Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dag na XTC thuis

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Dag na XTC thuis

Berichtdoor blap » do okt 22, 2015 5:09 pm

Hoi,

Ik wil dit weekend xtc gebruiken met 2 gasten die bij me slapen. Het is hun eerste keer dus we willen om 12 uur een halfje nemen en het daar bij laten, om om 5 uur thuis te komen. Ik zeg dan even gedag tegen mijn ouders en dan gaan we slapen.

Mijn vraag is, gaan mijn ouders hier de volgende dag iets van merken? Ze weten er best veel van en vorige keer ben ik ermee gepakt. Dit kan niet nog eens gebeuren.

Ik heb 1 keer gebruikt en was de volgende dag nog helemaal vertyft, maar had toen ook erg veel gebruikt(bijna 500mg)
Nu is het dus maar zo'n 70-100 mg. Ga je hier na een uur of 7 slapen nog iets van zien?

thx alvast
blap
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo jan 04, 2015 2:51 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Exceptional » do okt 22, 2015 5:23 pm

Ja.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Partypipo » do okt 22, 2015 5:49 pm

XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Aebi » do okt 22, 2015 5:53 pm

Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen

Of bij iemand blijven pitten.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor blap » do okt 22, 2015 6:16 pm

Oke, ik begrijp dus dat er geen manier is om die nacht xtc te gebruiken (om 12 uur) en de volgende dag niet duidelijk aan de drugs gezeten te hebben? Ook niet bij gebruik van een nog kleinere dosis? Het zal rond een uur of 13 zijn dat ik ze tewoord moet staan, dus 13 uur na gebruik.
Die nacht om 5 uur verwacht ik geen problemen want ik zie mn ouders niet, ik zeg hooguit weltrusten in het donker terwijl zij in bed liggen.
blap
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo jan 04, 2015 2:51 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor djeemen » do okt 22, 2015 6:23 pm

Is moeilijk te voorspellen. Naïeve ouders zouden het denk ik dan niet merken met zo'n lage dosis, maar ja wij weten niet hoe scherp je ouders zijn.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor CrazyGuy » do okt 22, 2015 7:56 pm

Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen

\
:kleuter: :kleuter: :lol: :lol: :lol:
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor CrazyGuy » do okt 22, 2015 7:58 pm

djeemen schreef:Is moeilijk te voorspellen. Naïeve ouders zouden het denk ik dan niet merken met zo'n lage dosis, maar ja wij weten niet hoe scherp je ouders zijn.


Nee dat lijkt mij niet inderdaad ! hahaha!
maar even ontopic
zo'n kleine dosis zorgt er alleen voor dat je wat depressiever bent dan normaal
als je een nachtje geslapen hebt is dat verder prima
maar pas op! dat ze niet om 5 uur de deur moeten open doen voor jou omdat je je sleutel vergeten bent en dat terwijl jij nog zo strak als een kikker staat! dan raak je van de regen in de drup. Been there done that.

Good luck mate ! and have fun!
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Vinnie » do okt 22, 2015 8:06 pm

Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen


maar jij bent een grote jongen dus jij mag het wel gebruiken :#:

Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Miss E » do okt 22, 2015 8:54 pm

Als je om 12 uur een pilletje dropt, is ie zeker nog niet uitgewerkt om 5 uur.
Maar waarom zou je je ouders wakker maken om 5 uur 's nachts?
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor CrazyGuy » do okt 22, 2015 8:55 pm

ik doelde zo slim als ik ben op het feit dat je in alle onrust weleens je sleutel van je huis vergeten kan zijn
en volgens mij is zo'n pilletje na 5 uur helemaal uitgewerkt, je zult je nog een beetje vaag voelen, maar het strakke koppie is er iniedergeval niet meer.
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Partypipo » do okt 22, 2015 9:08 pm

CrazyGuy schreef:ik doelde zo slim als ik ben op het feit dat je in alle onrust weleens je sleutel van je huis vergeten kan zijn
en volgens mij is zo'n pilletje na 5 uur helemaal uitgewerkt, je zult je nog een beetje vaag voelen, maar het strakke koppie is er iniedergeval niet meer.

Na een uur of 4-5 na de inslag (wat soms uuuuren kan duren weet ik uit ervaring) VOEL je de XTC niet echt meer nee. XTC zorgt voor een soort van acute serotonine tolerantie, die uiteindelijk wel weer over gaat... Maar alle bijwerkingen, strakke bakkes dus, werken gewoon door hoor.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor CrazyGuy » do okt 22, 2015 9:09 pm

oh dat wist ik niet
haha weer iets nieuws geleerd!
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Partypipo » do okt 22, 2015 9:10 pm

voldie schreef:
Partypipo schreef:XTC kan je beter pas doen als je groot genoeg bent niet meer bij je ouders te wonen


maar jij bent een grote jongen dus jij mag het wel gebruiken :#:


Of je moet ouders hebben die het okay vinden...
Anders doe je het gewoon beter niet als je ouders het niet mogen weten en je toch thuis moet slapen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Partypipo » do okt 22, 2015 9:15 pm

En sowieso: drugs nemen en dan midden in je space erachter komen dat je ouders het misschien over een paar uur toch zouden kunnen zien is niet echt bevorderend voor je space.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor CrazyGuy » do okt 22, 2015 9:19 pm

tenzij je ouders zelf ook gebruiken en high on acid hallucinerend en al thuis komen om de space te versterken natuurlijk!
haha! als ik ouder bent ga ik zo'n ouder worden! (grapje)
Hoi!
CrazyGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 130
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 6:06 pm

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Poseidon » do okt 22, 2015 10:17 pm

Als je van te voren een roofy popt wordt het een ander story. Helemaal als je er ook 2 in dinken van je ouwelui stoptbword het ook een ander v erhaal. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor Vinnie » vr okt 23, 2015 10:06 am

Partypipo schreef:Of je moet ouders hebben die het okay vinden...


godverdomme wat ben jij slappe hap zeg, jij was vroeger vast leuk als je alleen dingen deed die je ouders okay vinden
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Dag na XTC thuis

Berichtdoor FRESH » vr okt 23, 2015 2:37 pm

Poseidon schreef:Als je van te voren een roofy popt wordt het een ander story. Helemaal als je er ook 2 in dinken van je ouwelui stoptbword het ook een ander v erhaal. 8-)


haha doet me ineens aan dit denken:



'Te strenge' ouders gedrogeerd


04-01-2013, 01:05
Buitenland

Twee Amerikaanse tieners hebben hun ouders gedrogeerd, om langer te kunnen internetten. De 15-jarige dochter van de slachtoffers deed samen met een vriendin slaapmiddel in een milkshake die ze voor haar ouders had gehaald. Die waren daarna uren niet aanspreekbaar.

De ouders ontdekten de volgende ochtend dat ze niet zomaar in slaap waren gevallen. Omdat ze zich beroerd voelden en zich niets van de avond herinnerden, haalden ze een urinetest. Daaruit bleek dat ze waren gedrogeerd.

'Te streng'

De dochter gaf als verklaring voor haar daad dat ze langer online wilde zijn. Van haar ouders mag ze na 22.00 uur geen gebruik meer maken van het internet. De tiener vindt die regel te streng.

Overigens is niet bekend of de meisjes van hun list konden profiteren. Lokale media schrijven dat de internetverbinding 's avonds mogelijk automatisch wordt uitgeschakeld.

De tieners zijn opgepakt.
FRESH
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner