Chocoloco schreef:Gewoon net als je iets in de winkel koopt
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Poseidon schreef:Lijkt me niet zo problematisch.
Stop da doeko in pakje sigaretten. Biedt hem een peuk aan en vraag of ie de pil(len) in je jaszak stopt.
Pakje sigaretten laat je hem houden.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Poseidon schreef:Lijkt me niet zo problematisch.
Stop da doeko in pakje sigaretten. Biedt hem een peuk aan en vraag of ie de pil(len) in je jaszak stopt.
Pakje sigaretten laat je hem houden.
Dit is vaak wel ongeveer de procedure ja
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Ik geef altijd een hand waarbij ik het geld geef en de drugs ontvang
Fret schreef:
Dit is meestal hoe het bij mij gaat
Ano schreef:Fret schreef:
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Strangelove schreef:Ik heb geen blaffer bij mij. De blauwe android zijn volgens hem 180 mg.
Ik ga de gene mailen voor een afspraak.
Hou de kranten even in de gaten!
'Mislukte drugsdeal met fatale gevolgen'.
Fret schreef:
Eko schreef:prototype schreef:Ik geef altijd een hand waarbij ik het geld geef en de drugs ontvang
Ah, de door MGMT bezongen "handshake"
Anyway, als het op een publieke plaats is, gewoon ff geld en drugs wisselen en terug naar huis, no worries, als't bij hem thuis is, helemaal geen worries, kunt ge nog gezellig doen, drink nog iets, steek een sigaret op en kak z'n wc vol.
Strangelove schreef:Ahum... dat wordt rondsprokkelen op Melt... de dealer heeft is nu iets meer dan een dag niet meer ingelogd op een andere site... bedankt voor de tips...
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 58 gasten