TattooBoy schreef:Alweer bijna oud en nieuw mensen
. Ik wil die avond heerlijk genieten dus start rond 23.00 met een halfje en wil dan tweemaal een kwartje bijpakken. Wat zijn de beste tijdstippen om dat te doen? Ik weet nog niet naar welk feest ik ga maar wil sowieso van 12 tot 6 aan zijn. Iemand verder nog suggesties wat lekker /leuk is op een feest ter afwisseling van het dansen?
Ten eerste: chapau
Het meerendeel van de mensen zou waarschijnlijk onverantwoord veel gebruiken, maar jij zit al aardig in de goede richting. Je kunt het best helemaal niet bijpakken, maar toen ik nog XTC/MDMA gebruikte op feesten nam ik meestal 2/3 van mijn dosis en na 90 minuten de andere 1/3. Hiermee kun je het plateau van XTC/MDMA enigzins verlengen. Het enige probleem wat je zult blijven houden is dat XTC/MDMA gewoon niet superlang duurt. Die dosering word vooral bepaald door je gewicht en geslacht.
Voor vrouwen maximaal 1.5mg/kg lichaamsgewicht
Voor mannen maximaal 2mg/kg lichaamsgewicht
Zoals Jonggeleerd al zegt kun je ook voor iets anders gaan.
In mijn kringen beschrijven we het gevoel van 6-APB als speedachtige MDMA, het is knap euforisch en er zijn wat visuele veranderingen maar niet zo als bij MDMA. Wanneer je dit rond 23:00 inneemt zul je er waarschijnlijk wel lol van hebben tot het einde.
4-FA omschijven wij als MDMA achtige speed. Vooral in het begin is dit ook best euforisch, maar dit verdwijnt na tijdje. De energie zul je echter wel blijven behouden.
PS: Ik geloof dat ik optijd heb bijgepakt, want ik ben niet ingekakt. Net een post van Full Moon dit joh