Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dosering kristallen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Dosering kristallen

Berichtdoor pillenvreter » za jul 13, 2013 3:39 pm

Hoi allemaal,

heb voor 't eerst kristal gehaald, (bruin en getest op 81%). Hoe zal ik dit doseren? Als ze pillen testen, dan testen ze toch de hoeveelheid zuivere mdma die erin zit?

dus stel er zit 267mg 65% mdma in een pil dan komt dit uit de test als 200mg MDMA right? (87%)

dus als ik uit zou gaan van een startdosis van 120mg zuivere mdma, zal ik iets meer dan die 120 moeten nemen?
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor megatrippie » za jul 13, 2013 3:52 pm

pillenvreter schreef:Hoi allemaal,

heb voor 't eerst kristal gehaald, (bruin en getest op 81%). Hoe zal ik dit doseren? Als ze pillen testen, dan testen ze toch de hoeveelheid zuivere mdma die erin zit?

dus stel er zit 267mg 65% mdma in een pil dan komt dit uit de test als 200mg MDMA right? (87%)

dus als ik uit zou gaan van een startdosis van 120mg zuivere mdma, zal ik iets meer dan die 120 moeten nemen?

Hoe zuiver de MDMA die in die pil gestopt is doet niet ter zake.
Als het testresultaat van een pil bijvoorbeeld 150mg MDMA is dan gaan ze hier uit van 150mg a 100%

Wil je het effect hebben van die pil zal je rekening moeten houden met de onzuiverheid van je eigen kristallen.
Uitgaande van die 81% zou je dus zo'n 185mg kristallen moeten nemen voor het zelfde resultaat.

thats all
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor pillenvreter » za jul 13, 2013 4:08 pm

megatrippie schreef:
pillenvreter schreef:Hoi allemaal,

heb voor 't eerst kristal gehaald, (bruin en getest op 81%). Hoe zal ik dit doseren? Als ze pillen testen, dan testen ze toch de hoeveelheid zuivere mdma die erin zit?

dus stel er zit 267mg 65% mdma in een pil dan komt dit uit de test als 200mg MDMA right? (87%)

dus als ik uit zou gaan van een startdosis van 120mg zuivere mdma, zal ik iets meer dan die 120 moeten nemen?

Hoe zuiver de MDMA die in die pil gestopt is doet niet ter zake.
Als het testresultaat van een pil bijvoorbeeld 150mg MDMA is dan gaan ze hier uit van 150mg a 100%

Wil je het effect hebben van die pil zal je rekening moeten houden met de onzuiverheid van je eigen kristallen.
Uitgaande van die 81% zou je dus zo'n 185mg kristallen moeten nemen voor het zelfde resultaat.

thats all



maximale zuiverheid is 87%....

:roll:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor Einstein » za jul 13, 2013 4:43 pm

Nee, 84%, maar in een pil meten ze alleen het gewicht van de MDMA die erin zit. Stel er wordt 100 mg zuiver MDMA-kristal in een pil geknikkerd, dan komt die pil uit de test als bevattende 84 mg MDMA (uitgaande van de gebruikelijke HCl-kristallen). Wat er verder nog in de pil zit doet inderdaad niet ter zake.
Een hoeveelheid van x mg MDMA-kristal levert je een netto dosis van (in jouw geval) x * 0.81 mg MDMA op en dat is een dosis die je met de testresultaten van pillen kan vergelijken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor megatrippie » za jul 13, 2013 4:52 pm

Einstein schreef:Nee, 84%, maar in een pil meten ze alleen het gewicht van de MDMA die erin zit. Stel er wordt 100 mg zuiver MDMA-kristal in een pil geknikkerd, dan komt die pil uit de test als bevattende 84 mg MDMA (uitgaande van de gebruikelijke HCl-kristallen). Wat er verder nog in de pil zit doet inderdaad niet ter zake.
Een hoeveelheid van x mg MDMA-kristal levert je een netto dosis van (in jouw geval) x * 0.81 mg MDMA op en dat is een dosis die je met de testresultaten van pillen kan vergelijken.


Ik weet het ES,
Als ik het over zuiverheid heb dan klopt dat op zich ook al niet maar het lijkt mij wel de eenvoudigste manier om eea duidelijk te maken.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor pillenvreter » za jul 13, 2013 4:58 pm

Einstein schreef:Nee, 84%, maar in een pil meten ze alleen het gewicht van de MDMA die erin zit. Stel er wordt 100 mg zuiver MDMA-kristal in een pil geknikkerd, dan komt die pil uit de test als bevattende 84 mg MDMA (uitgaande van de gebruikelijke HCl-kristallen). Wat er verder nog in de pil zit doet inderdaad niet ter zake.
Een hoeveelheid van x mg MDMA-kristal levert je een netto dosis van (in jouw geval) x * 0.81 mg MDMA op en dat is een dosis die je met de testresultaten van pillen kan vergelijken.



okee dus stel ik neem altijd een pil van 150mg mdma (getest)

dan zal ik nu 185 mg mdma kristal af moeten wegen om het effect van een op 150mg geteste pil te hebben? (185*0,81=149.85)
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor megatrippie » zo jul 14, 2013 3:28 am

Correct

Verstuurd van mijn HTC Desire Z met Tapatalk
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor Einstein » ma jul 15, 2013 12:09 am

Ik reageerde op Pillenvreter en verduidelijkte je post, probeerde je niet te corrigeren :P
Die 185 mg klopt in ieder geval :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dosering kristallen

Berichtdoor pillenvreter » di jul 16, 2013 4:48 pm

toppertje!

gaan we even mooi afwegen deze week, en gassen op dominatorrrrrr :xtc:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner