Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

dosering MDMA

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

dosering MDMA

Berichtdoor pillenvreter » do jun 09, 2011 11:15 pm

hallo,
nu ben ik in het bezit van de geweldige q dancjes, :love:
nu had ik deze gepakt op een feestje (eerst een halve, uur wachten, volgende helft) maar ging er niet echt hard op, wel lekker gevoel en alles, maar niet super hard ;)

spreiding ligt tussen de 148-180mg ongeveer, mijn batch (de iets lichter gekleurde en wit spikkels ertussen) ligt dacht ik tussen de 149-170?

nu is de vraagg,, omdat ik dus al eerder 2 halfjes had genomen, lijkt het me nu beter gewoon een hele te droppen :grin:

hoewel, dan kom ik waarsch boven de 2mg per kg ;) (75kg) dus in het ergste geval (180mg) kom ik op 2.4mg/kg

problemo? :smokin:
en wt kunnen de verschijnselen zijn, kan ik me er op voorbereidne :)

ps, 3x xtc gebruikt, bij de volgende keer (4e) zit er 6 weken tussen, dus zou ik dan niet sowieso meer moeten pakken en is het helemaal geen probleem?

groetjess
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor Oppepper » do jun 09, 2011 11:17 pm

Zelf weeg ik 60 kg, en ben ook vaak in het bezit van die mooie oranje pilletjes.
Ik neem een hele, dit gaat gewoon goed, een heerlijk gevoel.
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do jun 09, 2011 11:19 pm

Het is mogelijk dat je even te hard gaat op die dosis. Ikzelf zou voorzichtig doen en voor driekwart gaan. Bijnemen kan altijd. :P
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor pillenvreter » do jun 09, 2011 11:26 pm

TomBeZeur schreef:Het is mogelijk dat je even te hard gaat op die dosis. Ikzelf zou voorzichtig doen en voor driekwart gaan. Bijnemen kan altijd. :P


jaa dat probeerde ik ook op dat feestje :P
maar toen had ik echt een heel mellow plateau :P
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor FRESH » vr jun 10, 2011 9:06 am

Mijn inziens is het wel wat te snel achterelkaar allemaal. Maargoed, ik ben je ouwe niet en als je wilt gebruiken dan wil je dat gewoon :-)

Die Q-tjes zijn erg makkelijk en vrijwel in stukjes zonder gruis te breken.
Je kan er vanuitgaan dat er +/- 160mg in zal zitten in diegene die jij hebt. Dan zit je vrij safe.
Ik zou gewoon inderdaad 3 stukjes nemen van één hele. Een hele is best veel, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Wat kan er gebeuren bij één hele? Waarschijnlijk slaat ie ineens erg hard in, heb je kans op overgeven (maar voel je je wel heerlijk..hehe) en wil je bijv. alleen maar zitten en hangen. Gelukkig is dit wel tijdelijk ;-)

In het minst gunstige geval komt je dosis op +/- 2.4mg/kg bij 1 pil (dus boven de "advies" dosis). Maar voor een keer zal dat lekker boeiend zijn.....echter heb je regelmatig wat sneller (korter dan 12 weken) achter elkaar gebruikt, persoonlijk zou ik het daarom echt niet doen.

Succes & have fun! :D
FRESH
Offline
 

Re: dosering MDMA

Berichtdoor gregosmile » vr jun 10, 2011 10:35 am

ik weeg 65.kg
en ik neem zelf ook rond de 160-170mg in een keer
hoe kan je nou een pil in 4en breken
is dat niet een beetje zonde
idd neem dan eerst een halve als je het niet vertrouwd want bijnemen kan altijd
ik heb zelf nooit echt een slechte ervaring gehad met een wat te hoge dosis
suc6 man :-p
born with nothing and die with everything!!!
~WAPPIE-KONING~
Avatar gebruiker
gregosmile
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 209
Geregistreerd: do apr 21, 2011 4:33 am
Woonplaats: mooiste stad op aarde!

Re: dosering MDMA

Berichtdoor pillenvreter » vr jun 10, 2011 10:41 am

FRESH schreef:Mijn inziens is het wel wat te snel achterelkaar allemaal. Maargoed, ik ben je ouwe niet en als je wilt gebruiken dan wil je dat gewoon :-)

Die Q-tjes zijn erg makkelijk en vrijwel in stukjes zonder gruis te breken.
Je kan er vanuitgaan dat er +/- 160mg in zal zitten in diegene die jij hebt. Dan zit je vrij safe.
Ik zou gewoon inderdaad 3 stukjes nemen van één hele. Een hele is best veel, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Wat kan er gebeuren bij één hele? Waarschijnlijk slaat ie ineens erg hard in, heb je kans op overgeven (maar voel je je wel heerlijk..hehe) en wil je bijv. alleen maar zitten en hangen. Gelukkig is dit wel tijdelijk ;-)

In het minst gunstige geval komt je dosis op +/- 2.4mg/kg bij 1 pil (dus boven de "advies" dosis). Maar voor een keer zal dat lekker boeiend zijn.....echter heb je regelmatig wat sneller (korter dan 12 weken) achter elkaar gebruikt, persoonlijk zou ik het daarom echt niet doen.

Succes & have fun! :D


hmm thx voor de input, maar eerst een halve en daarna nog een halve heeft voor mij niet gewerkt de vorige keer;) het is trouwens pas de eerste keer dat ik zo kort er tussen laat hoor! vorige periodes waren ruim 3 maanden en 1,5 jaar..

ik pak hem dnk ik gewoon in 1x ;) het enige risico is dus dat ik wat hangerig wordt en moet overgeven bij de inslag? als dat alles is :stoned:

en wanneer kan ik het best bijnemen zodat ie verlengd wordt? 3 uurtjes na inname van de eerste?

:woeh:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor FRESH » vr jun 10, 2011 2:40 pm

gregosmile schreef:ik weeg 65.kg
en ik neem zelf ook rond de 160-170mg in een keer
hoe kan je nou een pil in 4en breken
is dat niet een beetje zonde
idd neem dan eerst een halve als je het niet vertrouwd want bijnemen kan altijd
ik heb zelf nooit echt een slechte ervaring gehad met een wat te hoge dosis
suc6 man :-p


Achja, mijn vriendin neemt bijna altijd kwartjes :-) Maar alleen als het schijfjes zijn van +150mg
FRESH
Offline
 

Re: dosering MDMA

Berichtdoor FRESH » vr jun 10, 2011 2:43 pm

pillenvreter schreef:ik pak hem dnk ik gewoon in 1x ;) het enige risico is dus dat ik wat hangerig wordt en moet overgeven bij de inslag? als dat alles is :stoned:

en wanneer kan ik het best bijnemen zodat ie verlengd wordt? 3 uurtjes na inname van de eerste?

:woeh:


Ik zou 2,5uur rekenen vanaf de tijd dat je ineens gaat voelen dat ie hard gaat opkomen, dus niet nadat je hem hebt ingenomen (kan namelijk zo 30 tot 45min verschillen).
Dan zit je aardig goed imo.
FRESH
Offline
 

Re: dosering MDMA

Berichtdoor Oppepper » vr jun 10, 2011 3:17 pm

Vanavond ga ik ook eindelijk weer aan de mdma, dan heb ik 1,5 qtjes voor me klaar gelegt in een vrij chaotische maar vertrouwde setting, hoe kan ik deze het beste innemen als ik niet de hele tijd wil hangen, daar heb ik juist erg veel last van als ik een hele neem.
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor FRESH » vr jun 10, 2011 3:43 pm

The_Upsetter schreef:Vanavond ga ik ook eindelijk weer aan de mdma, dan heb ik 1,5 qtjes voor me klaar gelegt in een vrij chaotische maar vertrouwde setting, hoe kan ik deze het beste innemen als ik niet de hele tijd wil hangen, daar heb ik juist erg veel last van als ik een hele neem.


Als je thuis bent ga je denk ik zowieso wel hangen :p
Maar zet lekkere harde muziek op, misschien ga je vanzelf wel swingen! :woeh: :rock2:
FRESH
Offline
 

Re: dosering MDMA

Berichtdoor Oppepper » vr jun 10, 2011 4:38 pm

Het ging me meer over hoe en wanneer ik het beste in kan nemen.. Alles in een keer of verspreid over halfiur? Kwartier?
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor FRESH » vr jun 10, 2011 4:54 pm

The_Upsetter schreef:Het ging me meer over hoe en wanneer ik het beste in kan nemen.. Alles in een keer of verspreid over halfiur? Kwartier?


3x halve om de 2a 2,5 uur zal moeten kunnen.
OF
1 hele en na 3,5 uur nog een halfje...maar je zal zelf merken wat het lekkerst is.
MIjn ervaring is wel, als je te lang wacht, dan kom je niet meer op zo'n lekkere piek. Optijd bijnemen redt het dan wel.
FRESH
Offline
 

Re: dosering MDMA

Berichtdoor deman13 » za jun 11, 2011 12:37 am

rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg )
Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph.
Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen. Allemaal mensen toegevoegd overal en lekker gerookt als een stoomboot.

Toen kwam er een meisje naast mij zitten, en ik wou iets uitleggen aan een vriend aangezien ik niet kon staan, ik was nog wat paniekerig omdat ik dan zon wowwwwwwww gevoel had.
Ik vroeg;
'Mag ik dat blaadje van je even lenen??'
'NEE! PAK ER LEKKER ZELF EEN'
Ik denk van, JEZUS wat doe jij toch onaardig zeg.. Ik heb je niks misdaan!
20 seconden later, ik nog steeds flabbergasted
'WOWWWWWW, SORRY!! Dat klonk echt super arrogant he? Het spijt me het was echt niet mijn bedoeling om zo onaardig te doen maar het ging gewoon vanzelf en toen ik het zei, schrok ik er onwijs van!'

Daarna kreeg ik van haar een knuffel en ik had 10 minuten een o zo verliefd gevoel.
Heerlijk hahaha

Ik heb hier wel van geleerd dat ik voortaan later moet pakken en dat als het niet zo goed gaat ik me er even over heen moet laten komen, ik had zon paniekerig gevoel van ik wil niet naar de EHBO dit dat maar na 10 minuten praten over koetjes en kalfjes neemt het langzaam af.

Super!


--------------

Ff gekopieerd uit m'n tripreport. Maar zo weet je een beetje wat je te wachten zal staan!
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am

Re: dosering MDMA

Berichtdoor pillenvreter » za jun 11, 2011 6:28 am

deman13 schreef:rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg )
Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph.
Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen. Allemaal mensen toegevoegd overal en lekker gerookt als een stoomboot.

Toen kwam er een meisje naast mij zitten, en ik wou iets uitleggen aan een vriend aangezien ik niet kon staan, ik was nog wat paniekerig omdat ik dan zon wowwwwwwww gevoel had.
Ik vroeg;
'Mag ik dat blaadje van je even lenen??'
'NEE! PAK ER LEKKER ZELF EEN'
Ik denk van, JEZUS wat doe jij toch onaardig zeg.. Ik heb je niks misdaan!
20 seconden later, ik nog steeds flabbergasted
'WOWWWWWW, SORRY!! Dat klonk echt super arrogant he? Het spijt me het was echt niet mijn bedoeling om zo onaardig te doen maar het ging gewoon vanzelf en toen ik het zei, schrok ik er onwijs van!'

Daarna kreeg ik van haar een knuffel en ik had 10 minuten een o zo verliefd gevoel.
Heerlijk hahaha

Ik heb hier wel van geleerd dat ik voortaan later moet pakken en dat als het niet zo goed gaat ik me er even over heen moet laten komen, ik had zon paniekerig gevoel van ik wil niet naar de EHBO dit dat maar na 10 minuten praten over koetjes en kalfjes neemt het langzaam af.

Super!


--------------

Ff gekopieerd uit m'n tripreport. Maar zo weet je een beetje wat je te wachten zal staan!


mooi verhaaltje,
:rock:

maar wat weeg je? en hoevaak heb je gebruikt?
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: dosering MDMA

Berichtdoor deman13 » za jun 11, 2011 3:56 pm

pillenvreter schreef:
deman13 schreef:rond 12 uur een halve canadees gepakt ( totaal 150 mg )
Hiervoor een keer gedaan maar was waarschijnlijk meph.
Rond 1uur had ik een net niet gevoel, was wel mellow en had wel wat intensere waarnemingen maar niet echt wat ik wou dus ik besloot nog een halve canadees te pakken rond 1.15 .... Toen rond half 2 knalde hij echt keihard in, trilogen, beetje moeilijk slikken, zweefbenen, tintelingen enzo dus ik ging naar Unity stand en daar ff gezeten en gepraat. Na 10 minuten ging het wel weer inclusief 1 keer kokhalzen maar als ik ging staan ging ik weer veelste hard voor me gevoel dus heb zeker 2 uur moeten zitten.. Ik had een enorme lulkick na die 10minuten en hebt gerookt, gekauwt en gepraat met iedereen. Allemaal mensen toegevoegd overal en lekker gerookt als een stoomboot.

Toen kwam er een meisje naast mij zitten, en ik wou iets uitleggen aan een vriend aangezien ik niet kon staan, ik was nog wat paniekerig omdat ik dan zon wowwwwwwww gevoel had.
Ik vroeg;
'Mag ik dat blaadje van je even lenen??'
'NEE! PAK ER LEKKER ZELF EEN'
Ik denk van, JEZUS wat doe jij toch onaardig zeg.. Ik heb je niks misdaan!
20 seconden later, ik nog steeds flabbergasted
'WOWWWWWW, SORRY!! Dat klonk echt super arrogant he? Het spijt me het was echt niet mijn bedoeling om zo onaardig te doen maar het ging gewoon vanzelf en toen ik het zei, schrok ik er onwijs van!'

Daarna kreeg ik van haar een knuffel en ik had 10 minuten een o zo verliefd gevoel.
Heerlijk hahaha

Ik heb hier wel van geleerd dat ik voortaan later moet pakken en dat als het niet zo goed gaat ik me er even over heen moet laten komen, ik had zon paniekerig gevoel van ik wil niet naar de EHBO dit dat maar na 10 minuten praten over koetjes en kalfjes neemt het langzaam af.

Super!


--------------

Ff gekopieerd uit m'n tripreport. Maar zo weet je een beetje wat je te wachten zal staan!


mooi verhaaltje,
:rock:

maar wat weeg je? en hoevaak heb je gebruikt?


75 kilo, was toen me tweede keer. Heb zaterdag m'n derde keer gehad (6 weken pauze). Toen heb ik een halve q-dance genomen, geen inslag gehad en toen 3 uur later steeds een kwartje bij. Heb gewoon op de piek gezweeft maar geen bom vaan een inslag gehad.
deman13
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: za maart 19, 2011 12:32 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron