Dreuge schreef:ja, kan hij zien
Klinker schreef:Dreuge schreef:ja, kan hij zien
Echt meteen denk je?
Dreuge schreef:ja maar je kan waarschijnlijk nog niet slapen![]()
ff voor de duidelijkheid, hoe lang nadat je aan komt op het feest word je opgehaald? 4 uur nadat je bij het feest ben, of 4 uur nadat het feest is afgelopen?
Ankerwijf schreef:Ik zou het er niet op wagen, of het nou 4 of 8 uur na inname is.. Kun je niet ergens anders blijven slapen en later die dag terug?
Ankerwijf schreef:Ik zou het er niet op wagen, of het nou 4 of 8 uur na inname is.. Kun je niet ergens anders blijven slapen en later die dag terug?
Ankerwijf schreef:Ik heb t idee dat je het hoe dan ook wil doen en dat je van ons verlangt dat we jou gerust gaan stellen door te zeggen dat t heus wel kan zoals jij wilt.. Maar ik denk ook dat je t beter voor een ander feestje kan bewaren waarbij je geen rekening hoeft te houden met vanalles of jezelf het risico gaat laten lopen dat je ouders het gaan merken.. Waarom zou je jezelf de mogelijkheid willen geven dat het een kutervaring word door hoe het ophalen zal verlopen?
Gman007 schreef:Zodra het licht wordt zullen je pupillen snel klein zijn. Zonlicht werkt heel goed!
-ArKady. schreef:kan je niet afspreken om met de fiets naar het verzamelpunt te gaan? als het toch maar 7 km.. ben je in nog geen half uurtje weer thuis
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten