Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Drug Test - XTC -

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Drug Test - XTC -

Berichtdoor alain1988 » ma maart 17, 2014 6:36 pm

Beste,

mijn ouders gaan in de loop van volgende week weg (ze vertrekken zaterdag) ik had gepland om in dat weekend eens xtc te proberen met een maat die dat al gedaan heeft.

nu als mijn ouders terug komen weet ik dat ze me een test gaan laten doen urine / bloed.
zou het resultaat nog positief zijn, ik ben een experimentele gebruiker en ik weet dat mijn ouders dat niet graag hebben maar ik wil graag weten wat het doet.

als mij iemand hier enige info kan over toelichten zou ik dit ten zeerste waarderen.
alain1988
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma maart 17, 2014 6:31 pm

Re: Drug Test - XTC -

Berichtdoor Dione » ma maart 17, 2014 6:41 pm

Als je uit 1988 bent, zoals je naam doet suggereren dan is mijn advies: Man the fuck up! Anders gewoon in de toekomst in jouw eigen huishouden doen, waar jij de baas bent. Tenzij natuurlijk je ouders bij jou wonen, in dat geval is mijn eerste advies weer van kracht.

Er staat ook ergens een topic, waar precies in staat hoe lang drugs zichtbaar zijn in je urine :)
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: Drug Test - XTC -

Berichtdoor Prototype » ma maart 17, 2014 6:52 pm

I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Drug Test - XTC -

Berichtdoor Vitamin_K » ma maart 17, 2014 10:09 pm

Dione schreef:Als je uit 1988 bent, zoals je naam doet suggereren dan is mijn advies: Man the fuck up! Anders gewoon in de toekomst in jouw eigen huishouden doen, waar jij de baas bent. Tenzij natuurlijk je ouders bij jou wonen, in dat geval is mijn eerste advies weer van kracht.

Er staat ook ergens een topic, waar precies in staat hoe lang drugs zichtbaar zijn in je urine :)


:hulde: ...+1
Avatar gebruiker
Vitamin_K
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: zo mei 06, 2012 9:30 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner