Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerst xtc, dan speed?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Eerst xtc, dan speed?

Berichtdoor piethoudtvanfriet » do apr 04, 2019 9:01 pm

Hoi allemaal,

Binnenkort heb ik een festival en dan wil ik weer eens wat gebruiken (laatste keer was vorig jaar juni). Nu zit ik te denken aan de combinatie xtc en speed. Eerst dacht ik aan speed en daarna xtc, omdat ik op het festival gewoon lekker veel energie wil hebben en tijdens de after (bij iemand thuis) lekker wil spacen/chillen. Maar nu lees ik overal dat je door de speed de xtc niet meer of in ieder geval veel minder voelt. Dat zou natuurlijk jammer zijn.

Daarom zit ik er nu aan te denken het andersom te gebruiken, dus beginnen met xtc (rond een uur of 4) en dan wat later op de avond speed (rond een uur of 8/9). Daarover heb ik wel wat vragen:
- Is dit wel chill in mijn situatie? Xtc op een feestje is natuurlijk sowieso heel leuk, maar heb ik wel wat aan het speed-effect op de after? Dat ik waarschijnlijk een tijdje niet zal slapen is geen probleem, ik ben de dagen erna vrij.
- Wat voor effecten kan ik verwachten van speed na xtc? Word je er niet te vaag/paranoïde e.d. van? En hoe zit het met hallucineren bij deze combi? Ik hallucineer al bij redelijk kleine hoeveelheden xtc en vind dat niet altijd prettig. Hoop niet dat de speed dit dan versterkt.
- Wanneer moet ik beginnen met speed? Zodra de xtc uit aan het werken is, of zodra de xtc compleet uitgewerkt is? Ik heb weleens last van extreme comedowns na xtc, dus ik ben bang dat als ik eenmaal op dat punt zit, pep me ook niet veel verder meer gaat helpen. Maar ik heb deze combi nooit gedaan, dus misschien heb ik het wel helemaal mis.
- Hoeveel xtc wordt in mijn geval aangeraden te gebruiken als ik er speed achteraan gooi? Ik ben een meisje van 1.67 meter en weeg ongeveer 60 kilo. Zat zelf te denken aan misschien eerst een kwartje (pillen zijn ong. 200 mg), als het wat begint af te zwakken nog een kwartje en daarna over op de pep. Dat gooi ik altijd in kleine beetjes in mijn drinken (is bij die hoeveelheden niet heel vies hoor! :roll2:), en dan wacht ik even af hoe het valt. Op die manier kan ik dat makkelijk doseren.

Ik kies trouwens niet voor een van de twee drugs, omdat xtc niet zo lang duurt en ik bij hogere hoeveelheden (dus bij bijnemen) niet altijd lekker ga, en alleen speed vind ik een beetje saai als de rest van de groep wel lekker aan het spacen is. Ik ben me verder bewust van de hersenschade die de combinatie van xtc en speed veroorzaakt, maar ik ben een sporadische gebruiker dus dat maakt voor een keertje niet veel uit lijkt me.

Groetjes!
piethoudtvanfriet
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do apr 04, 2019 8:35 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner