Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste ervaring kristallen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Eerste ervaring kristallen

Berichtdoor TattooBoy » di mei 30, 2017 7:53 am

Na een aantal keer xtc en 4fmp te hebben gebruikt was jet afgelopen zaterdag tijd voor mdma kristallen.

Zo rond half 8 besloten mijn vrouw en ik om beide 2 kleine likjes te nemen en dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. Al na 15 minuten voelen we allebei tintelingen over ons hele gezicht en mijn benen zijn niet normaal licht. Bij xtc klapt het echt veel later en harder in . We voelen ons beide nog best helder. Als ik iets later naar de wc ga en terugkom merk ik dat ik toch waus ben dus even een Dextro erin, zitten en over ons heen laten komen . Hierna is het echt vliegen geblazen.

Ik vind het echt bizar dat het voor zowel mijn vrouw als mij heel anders viel dan xtc. Jullie dat ook zo?

Komt veel sneller en relaxer binnen.
Bent minder waus als bij xtc.
Rush duurt ook langer ( pas na tweeenhalf uur hebben we 1 klein likje bij hoeven nemen)
Afbouw is ook chiller.

Ik ben fan geworden van kristallen
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: Eerste ervaring kristallen

Berichtdoor Maus » di mei 30, 2017 9:47 am

Als het goed is: XTC = MDMA.

Heb je ze misschien op een andere manier gebruikt, nasaal of rectaal bijvoorbeeld? Dat zou het verschil verklaren. Of misschien verschilt de dosering MDMA nu met wat je aan Mg XTC slikte, vroeger. Weet het anders ook niet...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Eerste ervaring kristallen

Berichtdoor Kip » di mei 30, 2017 11:55 am

Misschien dat kristal langzamer op komt omdat je allemaal kleinere stukjes hebt die oplossen ipv 1 los brok.. Aan de andere kant, dat zou er ook juist voor kunnen zorgen dat het snéller op komt. En of het verschil dan echt zó duidelijk merkbaar is betwijfel ik eigenlijk. Denk dat het in je hoofd zit ;)
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Eerste ervaring kristallen

Berichtdoor TattooBoy » wo mei 31, 2017 8:00 am

Eerst geloofde ik mensen ook niet die zeiden dat de ervaring totaal anders was maar het is echt zo!

Ieder uiteraard zo zijn of haar voorkeur maar ik ben fan van kristallen hoor
TattooBoy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: do nov 19, 2015 9:05 am

Re: Eerste ervaring kristallen

Berichtdoor Meespacer » do jun 01, 2017 1:37 pm

Een lik nemen is natuurlijk ook gewoon op en top eyeballen. Je kunt de effecten niet vergelijken met een pil omdat je geen flauw idee hebt van wat je dosis is. En als je kristallen niet getest zijn, dan weet je ook niet of het 70% of 84% is of whatever.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: Eerste ervaring kristallen

Berichtdoor MrMDMA » do jun 01, 2017 1:44 pm

Is puur placebo. Ik snuif altijd mijn mdma of verkruimelde xtc tabletten. Werkt in beide gevallen precies hetzelfde (afgezien van het bindmiddel en kleurstof wat nog een uur lang je neus uitkomt).
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron