Xeloc schreef:Hoe veel zit er in je pil?
zenixx schreef:Xeloc schreef:Hoe veel zit er in je pil?
ik weeg 70kg en het is een pil van 171 mg
zenixx schreef:als ik rond 23u - 23u30 begin hoelang zou ik dan kunnen feesten? als ik 2 halfjes pak
Frog schreef:Vindt het een erg sterke pil voor je eerste keer en dan zo op een feest, mischien pak je beter een halfje, bijpakken kan altijd, of het er leuker op word weet ik niet wel een heel stuk vager iig.
Het gevoel zal je best ef overvallen, moet je tog ef aan wennen, je aan overgeven, op feest zijn veel prikkels, het is er erg warm meestal weet niet of het enrom druk is, en of je even rustig kan zitten ergens?
Veel mensen hoor ik vertellen dat XTC een stuk harder kan inslaan bij hitte, ik zelf merk dat ook.
Heel goed dat je heb laten testen en je insleest, ik zou het persoonlijk bij een halfje houden voor je eerste keer, gezien je gewicht en dat je op rave bent denk ik dat je daar hard zat op gaat.
Meer nemen kan heel goed resulteren in te hard gaan spacen, er niks meer van snappen niet goed meer kunnen staan of lopen, (te) wous rondlopend bekken trekkend etc.
Wie weet vind je dat geweldig, kan me voorstellen dat het allemaal wat te veel is voor een eerste ervaring.
Einstein schreef:Halfwaardetijd van salbutamol is ongeveer 1.6 uur, dus na hooguit een paar uur zou het veilig moeten zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten