Hallo,
Ik heb een vraagje over 4-FA en hoop hier wat meer duidelijkheid te krijgen.
Eerste wat info over mijzelf:
man, 22 jaar jong en ga regelmatig naar Hardstyle/Hardcore feesten. De laatste tijd merk ik dat ik niet meer uit XTC haal wat ik wil halen. Als voorbeeld Hardbass2014, hier had ik 4 en een halve rooie superman naar binnen gewerkt(wat teveel is voor mijn doen) verdeeld over de avond maar heb geen echte rush ervaren zoals vroeger en om 06:00 uur waren mijn benen zo zwaar dat ik genoodzaakt was om wat pep bij te pakken.(hier ben ik geen voorstander van maar wou absoluut niet still staan bij MM)
Dus, tijd voor iets nieuws dacht ik zo.
Nou kreeg ik via via wat te horen over 4-FA en ben flink gaan google naar dit goedje. Ik heb al veel informatie gevonden maar kamp nog met 1 vraag.
Waarmee is dit het beste te combineren voor het geval ik het einde van de avond nog even extra gas wil geven?
Ik las over verschillende combo's:
4-FA + niks: hiermee wil ik beginnen omdat het mijn eerste keer is maar voor het geval dat.
4-FA + XTC/pure M : de term ''gefrituurde hersens'' komt erg vaak voor, erg slecht voor je?
4-FA + pep: ?
4-FA + F1: F1 zegt mij niks, misschien dat iemand mij hier mee over kan vertellen kan er weinig over vinden.
Of zit ik helemaal verkeerd?
Ik hoop zo genoeg informatie te hebben gegeven, zo niet, brandt los!