Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

eerste keer, hoeveel?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor zoax » wo jan 15, 2014 7:48 pm

Ik ben van plan om binnenkort een pil te nemen (dit zal waarschijnlijk een rode superman worden).
Een maat van me heeft gehoord van anderen die ze hebben laten testen dat ze 180-200 mg zijn.
Voor een eerste keer lijkt mij dit nogal veel en daarom mijn vraag wat jullie aanraden.

Een andere maat van mij zegt dat 200mg mee valt, maar ben niet van plan om dat naar binnen te werken. Zeker niet de eerste keer.

Ik ben 1,80m lang
En weeg 67,5kg

Verder neem ik kauwgom mee, probeer ik per 30-60min. een glas water te drinken en af en toe wat chips of zoutjes naar binnen te werken.

Als jullie nog andere tips hebben hoor ik ze graag.

EDIT: als ik om 9 uur een halve naar binnen gooi en niks daarna bijpak behalve een jointje, kan ik dan de volgende ochtend naar beneden komen zonder en fucked up/strak uit te zien? Ik neem aan dat het geen probleem is maar voor de zekerheid toch even vragen :D

-Zoax
Laatst bijgewerkt door zoax op wo jan 15, 2014 9:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
done: alcohol, caffeine, wiet, hasj, spacecake, truffels, salvia, mdma, xtc, 2cb
to do: lsd, paddo's, cocaine, ketamine, dmt, 4fmp
Avatar gebruiker
zoax
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: di dec 17, 2013 10:20 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor totally_wallarized » wo jan 15, 2014 8:01 pm

Hallo,

Zoals vele topics hier, is het aan te raden van ongeveer 1-1,5mg mdma te nemen per kg lichaamsgewicht.
Ook afhankelijk of je m/v bent, vrouwen reageren meestal feller op mdma en hebben in principe minder nodig.

Ik denk dat als je eens door het forum zoekt naar dergelijke topics, dat je jezelf goed kan inlezen. Een tip die ik je zeker kan geven, is dat je je best aan de aanbevolen hoeveelheid houdt. Dit om een (zware) kater te voorkomen. (Ik spreek uit ervaring, 1x misbruikt en nooit meer :kleuter: )

Best ook dat je zeker goed uitgeslapen bent en je gezond eet de week voor je het wilt nemen. Ook extra vitamines is zeker geen luxe. (denk dan vooral aan vitamine C..)

Hier zitten mensen met veel meer ervaring als ik dus deze zullen vast er zeker aanvullen wat ik vergeet ;)
Geniet er allesinds van!
Avatar gebruiker
totally_wallarized
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 9:05 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 8:06 pm

Je max op de avond ligt op 135mg (als je er verantwoordelijk mee om wilt gaan.)
Ik zou van die 180mg pillen een halve nemen.
Dit is ongeveer anderhalf keer je gewicht in mg en zou je een leuke 4 uur moeten opleveren.
Eventueel later nog een kwartje en voila:
Exact 135mg
Denk er wel om met bijpakken, want je gaat er dan al snel overheen, omdat het niet meer net zo'n hoge top wordt als eerst.
Pak ook niet pas bij als het gevoel weg is, dat is te laat.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Trippie » wo jan 15, 2014 8:17 pm

Alles is gezegt denk ik. Have fun!

ahja en good luck met die chips eten hehehe.

edit: Owja, dat zijn die driehoekige pillen right? Probeer die op voorhand in twee te krijgen met een mesje want dat is echt mission impossible als je binnen bent.
Laatst bijgewerkt door Trippie op wo jan 15, 2014 8:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Multitude » wo jan 15, 2014 8:18 pm

Hou het gewoon bij maximaal 100 mg (een halfje dus). 200 mg is eigenlijk te veel, en zeker als je de eerste keer al zoveel neemt wordt het al snel een gewoonte om te hoog te doseren. Trek je vooral niks aan van mensen die dat wel doen.

Lees je ook even verder in op het forum als je dat nog niet gedaan hebt. Vooral belangrijk om niet vaker dan eens per drie maanden te gebruiken.

Veel plezier :)
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor zoax » wo jan 15, 2014 8:24 pm

Bedankt voor de snelle reacties!
Ik was van plan om inderdaad een halve te nemen.

Ik dacht dat kauwgom zorgde dat je je wangen en lippen niet kapot bijt en dat heb ik wel er wel voor over om dan beetje kaakpijn te hebben.

trippie: Ik heb gelezen dat eten naar binnen krijgen kut is maarja als er geen streven is komt er niks van :P
en dat zijn die 3hoekige ja bedankt voor de tip van dat breken ervoor anders was ik screwed.

en inderdaad ga ik deze drug (zoals alle andere) niet misbruiken dus niet meer dan 1x in de 3 maanden
done: alcohol, caffeine, wiet, hasj, spacecake, truffels, salvia, mdma, xtc, 2cb
to do: lsd, paddo's, cocaine, ketamine, dmt, 4fmp
Avatar gebruiker
zoax
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: di dec 17, 2013 10:20 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Pepino » wo jan 15, 2014 8:31 pm

Je bent sowieso beter voorbereid/ingelezen dan de meeste mensen die voor eerst XTC doen.
Het is ook nog eens goed dat je voor je XTC gebruik vraagt of het slim is hoe je het gaan aanpakken. De meeste doen dan naderhand en zien dat ze dus een fout hebben gemaakt.

Wat dingetjes waar ik altijd op let:
- Op een volle maag voel ik meestal wat minder van de XTC, dus als ik beter wil gaan eet ik niet te veel van te voren. En geen vet eten.
- Zorg dat je in een goeie omgeving bent, op een feest is moeilijker maar zorg dat je je bij je vrienden goed voelt. Thuis is dat anders en kan je de omgeving veranderen door andere muziek, soort licht etc.
- Dat ik er ongelofelijk van geniet!!! :xtc:

Ik heb wel dat ik mijn eigen lichaamsgewicht x1.5 kan nemen en niet op m'n lekkerst ga. Moet altijd x2 of meer nemen om echt hard te gaan. (Meestal wel kater erna.)

EDIT: Kan dit komen door mijn ADD/ADHD?
Avatar gebruiker
Pepino
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: za aug 10, 2013 5:45 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 8:38 pm

Pepino schreef:En geen vet eten.

Dit is vooral erg belangrijk!
Goede aanvulling Pepino :)
Vet eten zorgt ervoor dat je inslag zomaar ipv na 'n half uur pas na 2 uur is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor zoax » wo jan 15, 2014 8:57 pm

JongGeleerd schreef:
Pepino schreef:En geen vet eten.

Dit is vooral erg belangrijk!
Goede aanvulling Pepino :)
Vet eten zorgt ervoor dat je inslag zomaar ipv na 'n half uur pas na 2 uur is.


bedankt! Dit is voor mij best belangrijk aangezien ik ongv. wil timen van hoe en wat. Precies gaat dit natuurlijk niet lukken maar dan heb ik tenminste een idee.

Pepino schreef:Je bent sowieso beter voorbereid/ingelezen dan de meeste mensen die voor eerst XTC doen.
Het is ook nog eens goed dat je voor je XTC gebruik vraagt of het slim is hoe je het gaan aanpakken. De meeste doen dan naderhand en zien dat ze dus een fout hebben gemaakt.



Dankje, drugs zijn voor mij drugs en dit ik weet dat ik me snel druk kan maken als het over dit soort dingen gaan, dus ik ben liever goed voorbereid :)
done: alcohol, caffeine, wiet, hasj, spacecake, truffels, salvia, mdma, xtc, 2cb
to do: lsd, paddo's, cocaine, ketamine, dmt, 4fmp
Avatar gebruiker
zoax
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: di dec 17, 2013 10:20 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor lemonhaze » wo jan 15, 2014 9:46 pm

Alle belangrijke dingen zijn denk ik wel gezegd & die supermans zijn inderdaad heel kut om goed te breken of af te bijten! Ohja en lolly's en ijsjes zijn ook echt heel lekker als je xtc hebt gebruikt!!

Heel veel plezier :woeh:
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Vinnie » wo jan 15, 2014 10:08 pm

beter dat er ook verstandige mensen zijn die zich inlezen :hulde:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor zoax » wo jan 15, 2014 10:16 pm

Kan iemand mij vertellen dat als ik om 9 uur s'avonds een halve erin gooi of ik dan de volgende ochtend om 10 uur normaal zonder er fucked up of strak of iets eruit te zien naar beneden kan komen?
done: alcohol, caffeine, wiet, hasj, spacecake, truffels, salvia, mdma, xtc, 2cb
to do: lsd, paddo's, cocaine, ketamine, dmt, 4fmp
Avatar gebruiker
zoax
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: di dec 17, 2013 10:20 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Perry » wo jan 15, 2014 10:29 pm

9 uur 's avonds een halve voel je ongeveer half tien. Dan ongeveer 4 uur later werkt 'ie uit (half 2)
Je kan 's ochtends nog ietwat grote pupillen hebben en/of moeite met eten, maar denk dat 't verder geen probleem is :)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Trippie » wo jan 15, 2014 10:30 pm

zoax schreef:Kan iemand mij vertellen dat als ik om 9 uur s'avonds een halve erin gooi of ik dan de volgende ochtend om 10 uur normaal zonder er fucked up of strak of iets eruit te zien naar beneden kan komen?


Yup lukt wel. Je gaat er niet fris uit zien maar je zegt maar dat je gedronken hebt.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor zoax » wo jan 15, 2014 10:38 pm

JongGeleerd schreef:9 uur 's avonds een halve voel je ongeveer half tien. Dan ongeveer 4 uur later werkt 'ie uit (half 2)
Je kan 's ochtends nog ietwat grote pupillen hebben en/of moeite met eten, maar denk dat 't verder geen probleem is :)


Trippie schreef:Yup lukt wel. Je gaat er niet fris uit zien maar je zegt maar dat je gedronken hebt.


Bedankt, kga dit natuurlijk zo lang mogenlijk proberen te rekken maar dan weet ik dat :grin:
done: alcohol, caffeine, wiet, hasj, spacecake, truffels, salvia, mdma, xtc, 2cb
to do: lsd, paddo's, cocaine, ketamine, dmt, 4fmp
Avatar gebruiker
zoax
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: di dec 17, 2013 10:20 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Frog » wo jan 15, 2014 10:39 pm

voldie schreef:beter dat er ook verstandige mensen zijn die zich inlezen :hulde:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Pepino » wo jan 15, 2014 11:09 pm

zoax schreef:Kan iemand mij vertellen dat als ik om 9 uur s'avonds een halve erin gooi of ik dan de volgende ochtend om 10 uur normaal zonder er fucked up of strak of iets eruit te zien naar beneden kan komen?


Als ik goed hard ga tot 4/5 uur 's nachts kan ik tot 's middags nog wijdere pupillen hebben. Strak staan doe je sowieso niet maar de MDMA zit nog wel in je lichaam. Vlagen van euforie en spierspanningen zijn niet raar een dag na gebruik.
Heel veel plezier in ieder geval! :woeh:
Avatar gebruiker
Pepino
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: za aug 10, 2013 5:45 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor zoax » wo jan 15, 2014 11:39 pm

hmm dat had ik niet verwacht om zo lang wijdere pupillen te hebben, zou dit ook zo lang nog zijn na 100mg om 9 uur en niks meer bijpakken behalve een jointje
done: alcohol, caffeine, wiet, hasj, spacecake, truffels, salvia, mdma, xtc, 2cb
to do: lsd, paddo's, cocaine, ketamine, dmt, 4fmp
Avatar gebruiker
zoax
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: di dec 17, 2013 10:20 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor kaasje » wo jan 15, 2014 11:51 pm

Meestal blijven mijn pupillen groter tot ik geslapen heb, maar zolang je een beetje normaal overkomt zal niemand iets vermoeden.

Snel even douchen helpt ook wel om er gezond/nuchter uit te zien.
Verder zou ik sterk afraden om met kauwgom te beginnen, uit persoonlijke ervaring weet ik dat je zo niet stopt met kauwen.

Een tip tegen het kauwen: denk gewoon heel de tijd dat je niet moet kauwen, je zal zien dat het niet zo moeilijk is. Het zit voor een groot deel in je hoofd.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor zoax » wo jan 15, 2014 11:55 pm

kaasje schreef:Meestal blijven mijn pupillen groter tot ik geslapen heb, maar zolang je een beetje normaal overkomt zal niemand iets vermoeden.

Snel even douchen helpt ook wel om er gezond/nuchter uit te zien.
Verder zou ik sterk afraden om met kauwgom te beginnen, uit persoonlijke ervaring weet ik dat je zo niet stopt met kauwen.

Een tip tegen het kauwen: denk gewoon heel de tijd dat je niet moet kauwen, je zal zien dat het niet zo moeilijk is. Het zit voor een groot deel in je hoofd.


Van de een hoor ik dat het juist beter is om kauwgom te eten, ik neem gewoon een pakje mee en probeer eerst wel zonder. mocht ik iets merken dan stap ik gewoon over op kauwgom.

Ik blijf het leuk vinden hoe mensen je proberen te helpen en tips geven dat je een goeie trip/ervaring krijgt!
Thanks mensen!
done: alcohol, caffeine, wiet, hasj, spacecake, truffels, salvia, mdma, xtc, 2cb
to do: lsd, paddo's, cocaine, ketamine, dmt, 4fmp
Avatar gebruiker
zoax
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: di dec 17, 2013 10:20 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor AgeOfLove » wo jan 15, 2014 11:56 pm

kaasje schreef:Verder zou ik sterk afraden om met kauwgom te beginnen, uit persoonlijke ervaring weet ik dat je zo niet stopt met kauwen.

Een tip tegen het kauwen: denk gewoon heel de tijd dat je niet moet kauwen, je zal zien dat het niet zo moeilijk is. Het zit voor een groot deel in je hoofd.


Volledig mee akkoord. Zo lang mogelijk wachten en tracht je ervan bewust te zijn.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Radical » do jan 16, 2014 1:08 am

Ik pak pas kauwgom als mijn kaak automatisch gaat klapperen.
Eerste paar klappers vind ik nooit zo chill, maar als ik dan een kauwgompje heb genomen en ff flink doorkauw gaat er een bepaalde spanning af en vanaf dan laat ik mijn lichaam zelf beslissen wanneer ie kauwt. Plak als het ware de kauwgom tegen mijn kies aan en kauw af en toe. Dit werkt voor mij altijd perfect 8-)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor psychotrance » do jan 16, 2014 9:08 am

je pupillen zullen misschien nog groter zijn dan normaal, hangt er van af hoeveel je geslapen hebt. maar het is allemaal een kwestie van hoe je daar mee omgaat. als je gaat proberen om dat te verbergen (je ouders niet durven aankijken, beetje para om je heen gaan lopen kijken en van die dingen) maken je alleen maar verdacht. geloof me, de meeste ouders leggen niet meteen de link tussen grote pupillen en drugs....
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor GaiaNyx » do jan 16, 2014 10:13 am

Sowieso als je donkerbruine ogen hebt zien ze het al helemaal niet (bij mij teminste). Belangrijkste is hoe je doet, ook wat psychotrance zegt ga niet para om heen zitten kijken, doe gewoon chill en probeer te genieten van je naspace.

De enige mensen die zien dat je de avond ervoor iets hebt gebruikt zijn de mensen die zelf ook ooit gebruiken ;)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Pepino » do jan 16, 2014 10:29 am

zoax schreef:hmm dat had ik niet verwacht om zo lang wijdere pupillen te hebben, zou dit ook zo lang nog zijn na 100mg om 9 uur en niks meer bijpakken behalve een jointje


Komt denk ik wel goed. 12 uur na inname is een lange tijd en 100mg is niet heel veel.
Vind het knap als je het op de 100mg kan houden en niet meer gaat pakken.
Avatar gebruiker
Pepino
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: za aug 10, 2013 5:45 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor GaiaNyx » do jan 16, 2014 11:00 am

Pepino schreef:Komt denk ik wel goed. 12 uur na inname is een lange tijd en 100mg is niet heel veel.
Vind het knap als je het op de 100mg kan houden en niet meer gaat pakken.


Vind ik ook erg knap! 8-)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor daywalker » do jan 16, 2014 11:33 am

Lieke schreef:
Pepino schreef:Komt denk ik wel goed. 12 uur na inname is een lange tijd en 100mg is niet heel veel.
Vind het knap als je het op de 100mg kan houden en niet meer gaat pakken.


Vind ik ook erg knap! 8-)


Ik vind het ook knap van je zoax. Er zouden veel meer gebruikers moeten zijn die zich goed inlezen en ook bevragen vooraleer ze iets een (eerste) keer nemen. :hulde:

100 mg lijkt me ideaal en ook het meest praktisch, 1 pil was getest op 200 mg,dus gewoon een halfje.

De ideale dosis beschrijft A.Shulgin als 120 mg, maar ik zou het gewoon op 'n halfje houden, mits goede set en setting loopt het vast wel lekker voor je!

En idd, niet te veel (vet) eten op voorhand, ook niet te veel verwachten van de ervaring op zich.

Anyway,enjoy it! :xtc:

Ga je een tripreport voor ons schrijven, ben wel benieuwd :P
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Perry » do jan 16, 2014 12:48 pm

Nog een tip voor de day after, kijk even snel in de zon. Zijn je pupillen direct een stuk kleiner.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Perry » do jan 16, 2014 2:34 pm

Doe ik wel vaker, nog nooit problemen mee gehad.
Daarom zeg ik ook even snel, ik blijf er niet in kijken.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: eerste keer, hoeveel?

Berichtdoor Trippie » do jan 16, 2014 2:44 pm

Je pupillen worden daarna gewoon terug groter. Heeft totaal geen nut als je het mij vraagt.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron