Multitude schreef:De dosissen klinken wel goed (heb je een weegschaal beschikbaar?), al moet je wel in de gaten houden dat kristallen op z'n best maar 83% puur zijn. Als je dan 110 mg neemt heb je ongeveer 90 mg MDMA, maar dat is nog steeds netjes voor een (nieuwe) eerste keer. Bijnemen is eigenlijk niet verstandig, maar bijna iedereen doet het en in mijn ervaring werkt het ook wel om het allemaal iets langer te laten duren. Een tweede keer bijnemen zou ik zelf echter niet doen, dat gaat weinig meer toevoegen en is eigenlijk alleen maar zonde. Begin dan liever een uurtje of 2 uur later, dan kan je zeker het einde halen. Als je regelmatig blowt kan je de tijd voor de eerste dosis daarmee vullen, een paar biertjes kunnen ook geen kwaad, en zelf vind ik het ook wel leuk om het feest even nuchter mee te maken.
Qua eten, gewoon een gezonde avondmaaltijd in ieder geval, daar zit nog meer dan genoeg tijd tussen. Zelf eet ik daarna meestal niks meer en heb ik dan ook niet echt ergens last van, maar een stuk fruit ofzo kan geen kwaad. Zorg ook dat je wat fruit hebt voor naderhand, altijd lekker. Een halve liter water per uur is volgens mij perfect. Ben er dan wel zuinig mee, ik maak het altijd veel te snel op in drink dan uiteindelijk veel te veel. Sportdrankjes zijn ook goed.
Veel plezier in ieder geval, je voorbereiding is alvast goed
Einstein schreef:Als begindosis volstaat alles tussen de 100 en ~160 mg, afhankelijk van individuele voorkeur.
Bijdoseren met 50mg zal misschien niet zoveel effect sorteren, 50 mg is wel erg weinig. Over bijdoseren in het algemeen zijn de meningen verdeeld; het is verstandig om de MDMA pas later gedurende het feest te droppen zodat je met één dosis toe kan.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Ben het volledig eens met het bovenstaande, al zou ik zelf niet teveel blowen voordat je MDMA neemt. Stel je voor dat je wiet op is midden in je space![]()
Wat ik zelf doe voordat ik MDMA gebruik is een flesje met water en chia-zaad drinken. Dat bevat nogal wat anti-oxidanten en een klein beetje eiwitten, voor na het feest nog een flesje water en chia-zaad achter de hand houden, je zuipt het zo op. Verder nog een sappige(!) appel mee voor de terugreis.
Verder houd ik als tweede dosis meestal aan dat het tussen 50 en 75% zit van wat ik als eerste dosis heb genomen.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Blowen op MDMA is echt puur voor de smaak. Sommige mensen vinden het wat spacender, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. MDMA is voor mij sowieso ogen dicht en van de muziek genieten dus ik kan niet zeggen of wiet dat nog versterkt.
Einstein schreef:Als je grote kristallen krijgt (geen poeder) is de kans klein dat die echt vervuild zijn, het is lastig om mooie kristallen te maken met onzuiver matreaal, te lastig waarschijnlijk voor de gemiddelde dealer of producent.
Sarz schreef:Ik ben een vrij regelmatige blower, maar ben van plan pas te gaan blowen als ie ingeslagen is.
Trippie schreef:Sarz schreef:Ik ben een vrij regelmatige blower, maar ben van plan pas te gaan blowen als ie ingeslagen is.
Ik ga je aanraden om te blowen vlak voor die inslaat.![]()
Het moment wanneer je je begint af te vragen "He, merk ik nu iets? of zou het placebo zijn?" (een gedachte die volgens mij bij elke eerste-keer-xtc-gebruiker voorkomt) is hét moment om een joint opsteken. Dit zal er bij de meeste mensen voor zorgen dat de xtc ineens "inslaat" op een goddelijke relaxte manier.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast