Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer MDMA

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Eerste keer MDMA

Berichtdoor maattilo » ma feb 28, 2011 6:10 pm

Standaard topic, ik weet het. Maar ik miste deze nog wel op de nieuwe pagina.

Ik vindt het fijn om van mensen verhalen over hun eerste maal MDMA te horen. De mijne was namelijk niet zo lang geleden.

Ik ging met 4 vrienden naar Soenda Indoor in Central Studios te Utrecht op 29 januari 2011. We gingen al vaker naar techno feestjes maar we hadden nog nooit gebruikt omdat we er geen behoefte aan hadden. Uiteindelijk kwam het eens tot sprake en na wat research op internet over de gevoelens werden we ontzettend nieuwsgierig. We spraken alle 5 mensen aan die we kende die (regelmatig) gebruiken en vroegen wat voor een pilletjes ze ons konden geven. Uiteindelijk was er iemand die de befaamde oranje q-dance pillen voor ons had. Gelukkig wel laten testen, uitslag was 180-185 mg. Leek me verstandig om te beginnen met een halve.

Eenmaal aangekomen op Soenda hadden we geen idee waar we die mooie dingetjes moesten slikken(wc, lounchebanken etc.), waarschijnlijk vrij gebruikelijk voor mensen die het voor het eerst doen. Uiteindelijk om 1 uur midden op de dansvloer terwijl Alexander Kowalski de mensen gek aan het maken was. Ik was vrij zenuwachtig maar geen vervelende zenuwen, ik had er ontzettend veel zin in! Het duurde vrij lang voordat hij insloeg, zeker zo'n 45 minuten. Ik merkte er in precies niet super veel van(waarschijnlijk omdat ik 1,95m lang ben en 90 kilo weeg). Dus ik nam meteen een kwartje erbij. Toen hij overlapte kwam ik meteen in contact met alles en iedereen. Iedereen wist ik verschrikkelijk te waarderen. Het leukste van de avond was dat ik naar boven ging(lounchen) en nam plaats naast een gast die zó hard ging. Ik schrok er een beetje van maar ik heb nog wel zo'n half uur met hem staan kletsen terwijl hij bijna niet te verstaan was. Wat ik wel verstond was dat zijn wangen helemaal kapot waren dus ik heb hem mijn pakje kauwgom gegeven waarna hij me bijna dood knuffelde.

Rond een uur 4 nam ik nog een kwartje om tot 6 uur door te gaan. Ik bleef heerlijk op 1 lijn. Terug in de trein zaten we met wat gasten die een jointje opstaken en daar hebben we heerlijk mee gechilld/gespaced. Een avond om nooit te vergeten!
Echter, iemand vertelde mij die avond dat als hij slechts 1 slokje bier dronk, hij meteen het effect deels voelde verminderen. Is dit zo erg? Bier lijkt mij overigens dan niet eens lekker, alle lege Sprite flessen op Soenda zijn grotendeels door mijn toedoen!

P.S. Er werden geen flesjes water verkocht, alleen bekertjes. Is de rede hiervan dat iedereen dat dan niet gaat vullen bij de toiletten? Zo ja, heeft dit weinig zin, de bekertjes werden ook volop hervuld bij de toiletten.

Maattilo
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor Jonko » ma feb 28, 2011 6:38 pm

haha wat hij vertelde maakt mij eigelijk ook wel nieuwschierig, ik drink er echter meestal wel bier bij dus weet eigelijk niet of het zonder bier langer werkt. want anders drink ik voortan ook geen bier meer bij.
Jonko
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:01 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor kotaku » ma feb 28, 2011 9:15 pm

ze zouden elkaar toch moeten tegenwerken, alcohol en xtc?
gezien het feit dat alcohol een downer is en xtc een upper...
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor Ciakranar » ma feb 28, 2011 11:21 pm

Mijn eerste ervaring is heel kort en bondig: kut
Ik had de dag daarvoor mn sporadische medicatie Diazepam op (15mg) en hoewel ik de dag erna, op zaterdag, niets meer merkte, bleek het alsnog de MDMA totaal tegen te werken. Ik merkte heel lichtjes dat er *iets* opkwam en kreeg af en toe een iets warmer gevoel, maar zelfs ondanks bijpakken was het alles behalve een boeiende ervaring. In de zomer maar weer eens een keer opnieuw proberen ^^. Ik heb in ieder geval nog een "magische eerste keer" te gaan :P.
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor brick_top » ma feb 28, 2011 11:56 pm

Dus dat komt neer op rond de 220mg in één keer? Das nogal aan de forse kant voor de eerste keer. Maar beter dat het uiteindelijk toch goed is gevallen. Die loungeruimte hadden een stel bekenden van me trouwens ingericht, schijnt een mooie bende te zijn geweest...springkussens en luchtkastelen met alleen maar spacende mensen erop :lol:

Mijn eerste keer was gewoon thuis. Geen idee meer hoeveel ik heb gehad eigenlijk maar het ging redelijk hard hehe.

Combinatie met alcohol zou ik zo 1-2-3 niet weten, drink er zelf nooit zo gek veel bij. Hooguit een paar biertjes voor de smaak.
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor maattilo » di maart 01, 2011 12:07 am

Dus dat komt neer op rond de 220mg in één keer? Das nogal aan de forse kant voor de eerste keer. Maar beter dat het uiteindelijk toch goed is gevallen. Die loungeruimte hadden een stel bekenden van me trouwens ingericht, schijnt een mooie bende te zijn geweest...springkussens en luchtkastelen met alleen maar spacende mensen erop :lol:


Ja dat klopt, maar zoals ik al zei ben ik redelijk groot dus ik kan een hoop hebben.
Geef die bekenden dan maar de complimenten, ik was 1 van de spacers op het springkussen :grin: .
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor brick_top » di maart 01, 2011 12:28 am

Nouja dat komt nog steeds neer op bijna 2,5mg per kg lichaamsgewicht. Ongeacht hoe groot je bent blijft dat veel.

En ik zal het doorgeven :grin:
Ik heb betere mensen al eens die fout zien maken.
Avatar gebruiker
brick_top
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 645
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 3:17 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor DamnFine69 » di maart 01, 2011 2:01 pm

maattilo schreef:
Dus dat komt neer op rond de 220mg in één keer? Das nogal aan de forse kant voor de eerste keer. Maar beter dat het uiteindelijk toch goed is gevallen. Die loungeruimte hadden een stel bekenden van me trouwens ingericht, schijnt een mooie bende te zijn geweest...springkussens en luchtkastelen met alleen maar spacende mensen erop :lol:


Ja dat klopt, maar zoals ik al zei ben ik redelijk groot dus ik kan een hoop hebben.
Geef die bekenden dan maar de complimenten, ik was 1 van de spacers op het springkussen :grin: .


Ik vind 220 mg sowieso best veel om in een keer te pakken,
zelfs voor mensen die het vaker doen.
En op een springkussen springen met andere spacerds lijkt me echt :love: .
Van de kaart bouncen op een lekker zacht springkussen. :love:

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor maattilo » di maart 01, 2011 3:09 pm

s0s_90 schreef:
maattilo schreef:
Dus dat komt neer op rond de 220mg in één keer? Das nogal aan de forse kant voor de eerste keer. Maar beter dat het uiteindelijk toch goed is gevallen. Die loungeruimte hadden een stel bekenden van me trouwens ingericht, schijnt een mooie bende te zijn geweest...springkussens en luchtkastelen met alleen maar spacende mensen erop :lol:


Ja dat klopt, maar zoals ik al zei ben ik redelijk groot dus ik kan een hoop hebben.
Geef die bekenden dan maar de complimenten, ik was 1 van de spacers op het springkussen :grin: .


Ik vind 220 mg sowieso best veel om in een keer te pakken,
zelfs voor mensen die het vaker doen.
En op een springkussen springen met andere spacerds lijkt me echt :love: .
Van de kaart bouncen op een lekker zacht springkussen. :love:


Ja, het was echt geweldig! Ik had de 220 mg overigens niet in 1x genomen hoor, verdeeld over de hele avond(zo'n 6 uur).
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor Ginoo » zo maart 06, 2011 9:46 pm

Mijn eerste keer mdma: 2 blauwe kersjes.
120-130mg x2 = 240-260mg :D

Beetje teveel voor de eerste keer, maar ik heb me heeeeel erg goed vermaakt!
m'n wangen waren wel kapot de volgende dag.
Ginoo
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di maart 01, 2011 11:48 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor Amnesia » vr maart 11, 2011 2:42 pm

2 paarse sterren. (130 mg)
Had eerst 1 gegooid, en de inslag was heel intens :love: .
Ik stond voor de frituur in de stad, want we zouden nog een kauwgoms kopen.
Even later verderop nog gespaced. Er was een soort brandtap die ongeveer 7 meter hoog was.
Uitzicht was echt geweldig, ook nog wat rond gerend en gepraat.
Even later naar een hardstyle feestje maar daar voeldde ik helaas niet meer zo veel.

De 2e keer sloeg ie pas in toen ik binnen was ( zelfde feestje, zo'n 5 maanden later. )
Lekker losgaan. :love: :rock:
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor Amnesia » vr maart 11, 2011 2:45 pm

Ik vind 220 mg sowieso best veel om in een keer te pakken,
zelfs voor mensen die het vaker doen.
En op een springkussen springen met andere spacerds lijkt me echt :love: .
Van de kaart bouncen op een lekker zacht springkussen. :love:


Ja, het was echt geweldig! Ik had de 220 mg overigens niet in 1x genomen hoor, verdeeld over de hele avond(zo'n 6 uur).[/quote]

Een vriend van me afgelopen weekend heeft anderhalve pil gegooid van 178 mg getest.
Dus dat is 268 mg in een keer.
Toen die insloeg gooide die die andere helft.
Later had ie nog een van 178 mg gegooid en daarna een albert heijn, maar die was niet getest.

Edit: Sorry voor double post.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor Pff » vr maart 11, 2011 4:37 pm

Tussen mijn "eerste" en 2de keer heeft 3 jaar gezeten.
De eerste keer was ik 18 en heb toen onder lichte groepsdruk een kwart van een blauwe mitsu (140mg meen ik) op. Deze dosis was te laag om er iets van te voelen. Maar aangezien ik er niet helemaal 100% achter stond kreeg ik hartkloppingen van de spanning. Heb het toen eigenlijk afgezworen.

Drie jaar later verraste ik mijn feestmaatjes ineens met de vraag of ik ook een halve mocht. Na enige twijfel heeft een vriend toen de helft van zijn enige pil afgestaan :love: Dit waren nog steeds dezelfde blauwe mitsu's. Heb een heerlijke avond gehad en heb toen samen met mijn vrienden de afspraak gemaakt dat ik voortaan ook wel mee deed. Daarbij moest ik wel een "eed" tegenover ze afleggen dat ik mijn spul altijd zou laten testen en hoogstens 2mg de kilo op een avond naar binnen werk :lol:

Ben nu 23 en we hebben tot nu toe nog nooit deze regel verbroken. En als je het niet te vaak gebruikt (lees eens in de 2 maanden max) en voor de nodige vitamines/5htp etc zorgt is meer ook echt niet nodig.
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: Eerste keer MDMA

Berichtdoor maattilo » vr maart 11, 2011 7:40 pm

Pff schreef:Tussen mijn "eerste" en 2de keer heeft 3 jaar gezeten.
De eerste keer was ik 18 en heb toen onder lichte groepsdruk een kwart van een blauwe mitsu (140mg meen ik) op. Deze dosis was te laag om er iets van te voelen. Maar aangezien ik er niet helemaal 100% achter stond kreeg ik hartkloppingen van de spanning. Heb het toen eigenlijk afgezworen.

Drie jaar later verraste ik mijn feestmaatjes ineens met de vraag of ik ook een halve mocht. Na enige twijfel heeft een vriend toen de helft van zijn enige pil afgestaan :love: Dit waren nog steeds dezelfde blauwe mitsu's. Heb een heerlijke avond gehad en heb toen samen met mijn vrienden de afspraak gemaakt dat ik voortaan ook wel mee deed. Daarbij moest ik wel een "eed" tegenover ze afleggen dat ik mijn spul altijd zou laten testen en hoogstens 2mg de kilo op een avond naar binnen werk :lol:

Ben nu 23 en we hebben tot nu toe nog nooit deze regel verbroken. En als je het niet te vaak gebruikt (lees eens in de 2 maanden max) en voor de nodige vitamines/5htp etc zorgt is meer ook echt niet nodig.


Balen dat je 1e ervaring niet zo prettig was. Ik vind (iets) meer dan 2 mg per kilo lichaamsgewicht ook lekkerder.
De werkelijkheid is slechts een illusie die we delen met de buren.
Avatar gebruiker
maattilo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 85
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 1:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron