Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

eerste keer x voor vriend

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » wo dec 10, 2014 9:04 pm

Ik heb al een aantal keer xtc gehad. Nu is er een vriend van me die het ook eens voor de 1ste keer wil doen, hij heeft er lang over getwijfeld en wilt nu wel is. Ik heb hem al gevraagd hoeveel hij woog en zei 70 ikzelf weeg er 60 we zijn +- evengroot (1.80) (alletwee jongens). Het probleem is dat ik maar 1 pil heb, het goede nieuws is wel dat het een paarse +/- batterij/magneet is en deze zou 180-200 bevatten. Die vriend heeft enorm veel schrik, omdat hij al veel gevaarlijke dingen erover heeft gehoord en wilt het echt op veilig spelen, maar hij wilt wel dat het een leuke ervaring wordt, niet zo n ' dat was het net niet gevoel' Ik heb de pil al in 2en gebroken (ik ga er wel van uit dat er evenveel in de plus al min zit, wijs me er op als dit niet zo is) mijn deel heeft net een beetje meer. En van zijn deel heb ik wat afgeschraapt en het afschraapsel opgelost in een shotglaasje water zodat ik het nog kan bijhouden het afschraapsel zou zoon 15 mg ongeveer zijn fzo (waarvan +- 10 gerecupereerd, btw: vergaat mdma in water ? ik dacht/hoop van niet :s ) . Nu is mijn vraag: zal mijn vriend goed genoeg gaan op +- 70-75 mg of denken jullie dat dit echt wel te weinig is ? want ik dacht zelf nog dat glaasje op te drinken, zo kom ik aan +- 100-105 mg, ik geloof dat ik hier wel lekker op kan gaan :p we hebben al +- een datum gepland, +- 2,5 maand na mijn laatste keer (was wel mijn hardste keer ooit, heb toen een beetje overdreven door 210-220 te doen: 1 hele blauwe barclay, wel eerst halfje en dan 2de helft) Wat raden jullie aan ? en wat lijkt jullie dan een goeie setting ?
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » wo dec 10, 2014 9:12 pm

Ahja en de vriend heeft van drugs alleen ervaring met methylfenidaat (recreatief, hy heeft geen adhd) en wiet/hasj etc
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor Snater » do dec 11, 2014 12:53 am

Jammer dat de pil niet getest is.

mja in geval van 200 mg, waar je denk ik wel vanuit kan gaan, al weet je het nooit zeker, zou ik dit doen:

Jij 90 mg, hij 110 mg.
Zo kom je voor beide uit op +- 1,5 mg per kg lichaamsgewicht.

En door eventuele tollerantie/bekend met het gevoel ga jij wat minder hard, dus kan je je makker ook goed in de gaten houden.

Zo heeft hij sowieso geen 'net niet' gevoel en kunnen jullie de keer erna samen knallen.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor Partypipo » do dec 11, 2014 1:01 am

Ik zou gewoon extra pilletjes scoren. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet... Kan je gelijk iets naar het testcentrum brengen en precies weten hoeveel je neemt van iets.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor snuifduif » do dec 11, 2014 1:47 am

Idd gewoon nog eentje kopen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 7:11 am

Ik ga waarschijnlijk dat doen :p
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 7:38 am

Hij is wel getest, maar gewoon niet door mezelf, vrienden van me hadden ze al is getest. Ik ga er wel vanuit dat dit klopt, het is niet zo dat ik het gewoon van men dealer heb gehoord ofzo, even over dat water, het doet je mdma toch niet kapot he hoop ik ? en ik dit weekend waarschijnlijk nog een extra pilletje proberen scoren. Dan denk ik dat we gewoon gaan beginnen met ik: 90 en hij zijn afgeschraapt stukje: +- 75 mg (hij wil niet direct meer pakken, is nogal bang enzo.. hij heeft schrik om slecht te gaan, hoeveel ik hem ook zeg dat als je niet teveel pakt en niet in een sauna gaat zitten ofzo het niet zo erg is..) en een half uurtje na de inslag zien we wie er nog wel wat meer uit wil halen en dan kunnen we herdoseren met die tweede pil, bedankt voor de reacties
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor Vinnie » do dec 11, 2014 12:30 pm

voer die vriend gewoon 3 kwart pil dat ziet het wel snor :smokin:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 1:20 pm

haha :p heb al een extra pilletje geregeld :p ga het straks halen wel veel te duur :s (- euro voor een snoepje :s ) rode buggatti, iemand deze ooit getest ? :p (schijnen rond de 200 te zitten ook ) ik heb tegen die vriend gezegd dat we gewoon gaan beginnen met ik 90 en hij +-75-80 en we een half uurtje na de inslag wel zien en als er iemand nog wat wilt dan pakt die een kwartje of iets minder van die bugatti :p
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor Prototype » do dec 11, 2014 1:27 pm

Geen prijzen.
Maar ja, je bent wel flink afgezet :p
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 1:33 pm

Oooww ja klopt, sorry vergeten :p en ik weet het :/ weet nog niet of ik het ga kopen, misschien ergens anders wat proberen scoren, mijn vorige dealer heeft geen snoepjes meer helaas :/ dusjah het is wel niet zo dringend, maar het probleem is dat de persoon waarvan ik het koop zelf gebruikt en als ik het niet snel koop is ie binnenkort verteerd vermoed ik :p Daarom dat ik ook vroeg of iemand deze is getest had :s als hij werkelijk boven de 200-210 zit doe ik het misschien wel.. maar met eentje van 110-120 is het de prijs al helemaal niet waard :s
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor blaatschaap404 » do dec 11, 2014 1:57 pm

Je kan er beter iets te veel in huis hebben (niet allemaal op één avond opvreten natuurlijk ;p) dan dat jullie beide halverwege de avond zoiets hebben van "is dit alles? Had wel wat harder gemogen" :P

Qua setting: Als het de eerste keer is voor hem zou ik het gewoon lekker thuis doen, tenzij hij echt graag op een feestje wil staan of zo. Mocht het hem om wat voor reden dan ook niet lekker vallen dan is hij in ieder geval in een rustige en vertrouwde omgeving :) maak een playlist met wat leuke muziek, maak je kamer gezellig (glowsticks kosten geen drol :P) en eventueel een nachtelijke wandeling (of ga je het overdag doen?) door de wijk/parkje/bos/waar je ook woont ;p
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 2:42 pm

We gingen het sowiso op een dag doen als zijn ouders een weekendje van huis waren en dan gingen we wat muziek opzetten en ons uitleven, hij wou het juist niet op een feest doen, want daar kan het zijn dat hij kennissen tegenkomt en het laatste wat hij wilt is dat iedereen weet dat hij aan de pillen zit en heb hem ook verteld dat het zeker chill is om gewoon thuis te doen, hij was er de vorige keer ook bij als ik het deed (was ook thuis). We hebben beide dezelfde smaak van muziek (hardstyle/hardcore nzo, heerlijk :D ) en we hebben hier in onze buurt een prachtig park/bosje waar vaak niet al te veel volk is dus een wandeling daar had ik al voorgesteld, voor de rest gaan we gewoon veel op de kamer zitten enzo, heerlijke muziek op en ons wat uitleven enzo :p :D en die glowsticks zijn inderdaad een goed idee voor als we het s'avonds doen :) een sound visualizer op een groot scherm/geprojecteerd moet ook heerlijk zijn :p zeker op het einde van de space als het oppepende langzaam wegvaagt en zo heerlijk na-spacet. En inderdaad :p beter iets teveel in huis en wat overhouden voor een volgende keer dan niet hard genoeg gaan, dat is gewoon kut
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor blaatschaap404 » do dec 11, 2014 3:13 pm

Als je bekend bent met milkdrop (een visualizer voor winamp) raad ik je deze visualizerpack aan, hijs wel tof ^^: http://ghostco.de/milkdrop_pack/

Even de handleiding aandachtig doorlezen en je hebt het zo geinstalleerd/geconfigureerd :P
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor snuifduif » do dec 11, 2014 5:59 pm

Koop een ananas, of watermeloen (al is dat nu het seizoen niet natuurlijk)
Vers zoet fruit is super chill. En van die bubbelwijn zoals Canei is ook goed te zuipen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor Rudolph » do dec 11, 2014 6:00 pm

Bier is ook wel lekker.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 6:23 pm

Heb thuis heel veel druiven liggen net :p zullen tegen dan wel al op zijn helaas denk ik :s maar vers fruit is inderdaad een supergoed idee :D had het nog nooit geprobeerd, moet inderdaad echt heerlijk zijn. En ik zal eens kijken voor die visualizer, gebruikte tot nu altijd whitecap vooral voor als ik truffels opheb :D :p En zal misschien inderdaad wat koude cider/bubbelwijn ofzo halen of frisse breezers moet ook goed zijn :D Heb net mijn rode bugatti trouwens :p Het zal waarschijnlijk voor een week of misschien 2 weken na nieuwjaar zijn. Het jaar positief starten zeg maar :p (ik neem dan ook het plusje van die batterij haha :D :'D )
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor snuifduif » do dec 11, 2014 6:24 pm

Alleen nog een karton lachgas patronen en je avond kan niet meer stuk :rock:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 6:29 pm

Dit was ik al van plan voor mijn volgende keer truffels of mijn volgende keer mdma/xtc :D was het al vergeten :D ga ik inderdaad doen denk ik ;) Wordt HEERLIJK die dag denk ik dan :D :rock: :mrgreen: is ook 2,5 maand na men laatste keer ongeveer, maar ik ga misschien aan die vriend vragen om het toch 1 a 2 weekjes later te doen om mooi 3 maandjes ertussen te hebben gelaten, maar 2,5 is ook al mooi denk ik (ik leef ook wel redelijk gezond en sport) en aangezien ik ook nog niet zo lang xtc doe, zal er van tolerantie weinig/geen sprake zijn, wordt heerlijk die dag denk ik :p :D
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 6:31 pm

Btw: versterkt lachgas de mdma spaceof wat doet dit precies dan ? kan deze hier ook mee verlengt worden :p heb al mooie dingen gelezen/gehoord over lachgas+ truffels maar niet met mdma
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor snuifduif » do dec 11, 2014 6:40 pm

In principe versterkt het elke trip voor een minuut of 2. Met mdma wordt je extra space en met (meta)ketamine extra vaag en met tripmiddelen krijg je intensere kleuren
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: eerste keer x voor vriend

Berichtdoor TripAnt » do dec 11, 2014 7:51 pm

Oww :) leuk om te weten ;) :D
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner