Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer XTC op feest

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Eerste keer XTC op feest

Berichtdoor MinorKing » do nov 12, 2015 11:41 pm

Beste forumers,

Ik ben een man van 22 jaar en ga binnenkort naar een dubstep feest(Subway XL9). Ik ben helemaal niet bekend met de elektronische muziek, maar ik heb veel vette verhalen gehoord van vrienden die naar dergelijke feesten gaan. Ik heb tot nu toe zo'n 10x xtc/mdma gedaan, waarvan 9x in een thuis/buiten chilling en 1x tijdens een illegaal punk festival. De helft van de keren dat ik dit gedaan heb voelde ik er niks van(vergrote ogen en verhoogde hartslag was wel aanwezig). Ik had geen hoge dosering gebruikt en ik had +2 maanden gewacht(meestal langer dan 3 maanden). De andere keren voelde ik de mdma juist erg goed(ik dan dan ook hallicunaties: brillen zien, menen zien, gezichten zien veranderen).

Ik ben 1,73 lang en zo'n 54 kilogram zwaar. Tussen de dosissen waarbij het wel werkte en niet werkte(qua love gevoel, strak staan, energie) zat weinig verschil(tussen de 50-200mg heb ik geprobeerd en zowel goede trips gehad op 50 mg als totaal geen effect op 200 mg), alles was getest(ik test alles altijd zodat ik gerustgesteld ben en geruster de xtc-trip kan ingaan). Mijn vraag is dan ook, waarom is de ene trip heftiger dan de andere? Vanwege mijn gewicht zou ik het gewoon goed moeten voelen. Energiek wordt ik eerlijk gezegt niet echt(soms zelfs half slapend of iig op bank zitten), al heb ik wel eens nachten doorgehaald. De laatste keer dat ik mdma(zo'n 85 mg) gedaan heb is 2 maanden geleden. Dit was in een thuissetting met een vriend, maar ik wou al vrijsnel(45 min nadat het inkickte) naar huis. Hier probeerde ik nog een serie(Narcos) te kijken maar ik viel al na 5 minuten in een soort van lucide slaap.Ik droomde zegmaar maar was erin aanwezig en slaapte niet volledig(ik noem het een lichte lucide droom), toen ik wakker werd dacht ik voor een minuut dat alles echt gebeurd was tot ik besefte dat ik gewoon snel inslaap was gevallen en heftig droomde. Er was geen love-effect, geen straks staan en vooral geen energie. Ik vraag me gewoon af waarom het effect voor mij zo onvoorspelbaar is. Soms voel ik niks na dezelfde dosis en pauze, soms ga te hard zodat ik hallucineer/ogen scheef staan.

Ik moet ook melden dat ik van speed minder snel effect heb dan andere mensen, zeker voor mijn gewicht/lengte. Van 62% pep moet ik minimaal 7 lijnen snuiven alvorens ik euforie/energie heb terwijl gebruikers van dezelfde pep(langer/zwaarder en maar 2-5 sleutelpuntjes nemenend) veel meer voelen. Voor truffels ben ik erg gevoelig(qua angst en qua opkomen effect) en ik heb een grote tolerantie voor alcohol/cannabis.

Ik gebruikt niet veel harddrugs(m.u.v alcohol) en ben ook van plan om binnenkort afscheid te nemen van het high worden/stronken worden. Ik wil graag genieten op het feest en heb er zin in omdat er meer dan 30 vrienden komen en ik inmiddels ingeluisterd ben op de muziek. Mijn vraag is hoe adviseren jullie mij om te doseren(ik ben er van 00:00-5:30 ongeveer en heb rode ups) en tips om de ervaring zo optimaal mogelijk te maken?
MinorKing
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do sep 03, 2015 1:04 am

Re: Eerste keer XTC op feest

Berichtdoor FRESH » ma nov 16, 2015 3:52 pm

MinorKing schreef:Ik ben 1,73 lang en zo'n 54 kilogram zwaar. Tussen de dosissen waarbij het wel werkte en niet werkte(qua love gevoel, strak staan, energie) zat weinig verschil(tussen de 50-200mg heb ik geprobeerd en zowel goede trips gehad op 50 mg als totaal geen effect op 200 mg), alles was getest


Hey,
Ik weet niet wat de anderen ervan denken maar als je dit zo stelt dan is er vrijwel geen advies dosering voor jou te geven. Ik vind het heel vaag dat je zowat geen verschil merkt tussen 50 mg en 200 mg (was dit trouwens in één enkele dosering??). Kan het moeilijk geloven zelfs.
Als het geen significant verschil uitmaakt dan neem je natuurlijk zo min mogelijk dat lijkt me voor de hand liggend. Normaliter zou 80 mg tot 120 mg prima z'n werk doen met jouw gewicht.

Die rode UPS die je hebt, heb je die ook al laten testen? Is volgens mij een "valse" druk van in omloop namelijk. Als je een originele hebt is ie in ieder geval wel sterk en kan hij zomaar 200 mg zijn.
FRESH
Offline
 

Re: Eerste keer XTC op feest

Berichtdoor Perry » ma nov 16, 2015 10:43 pm

Ik snap niet hoe 50 en 200mg zo weinig verschil kunnen geven in effect. Heb je de pillen zelf laten testen of heb je pillreports opgezocht? En zoals FRESH vraagt: Was dat in 1 dosis of verdeeld?
Verder vraag ik me af of je misschien tolerantie hebt opgebouwd die dit veroorzaakt kan hebben. Hoe vaak gebruik(te) je?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer XTC op feest

Berichtdoor Exceptional » vr nov 20, 2015 7:50 pm

JongGeleerd schreef:Ik snap niet hoe 50 en 200mg zo weinig verschil kunnen geven in effect.

Vandaag 50, morgen 100, overmorgen 150, overovermorgen 200.

Anders geloof ik er niks van.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner