Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer XTC

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Eerste keer XTC

Berichtdoor MS. » di aug 16, 2011 7:03 pm

Binnenkort ga ik een eerste ervaring tegemoed: XTC
Ik wou hier vooraf een beetje informatie over hebben, al veel rondgezocht op de bekende fora.
Maar wil dankzij jullie hulp nog meer te weten komen.

Ik ben een jongen van 17 jaar, zo'n 90 kilo, 1.90 groot.

Het betreft een 'Blauwe Dolce & Gabbana' volgens de 'dealer' getest op 180mg.

* Hoe moet ik beginnen een hele, of een halve?

* Moet ik hem inslikken met een volle of een lege maag?

* Krijg ik bij mijn eerste keer ook het bekende 'love-gevoel' ?

* Hoelang duurt het voordat dit pilletje inslaat?

* En wanneer het helemaal is uitgewerkt, wat kan ik dan als beste doen, en de dagen erna?

* En verder: iemand nog tips voor de eerste keer?


Alvast bedankt :wave:
Did: Amfetamine, Cocaine, 6-APB, Poppers, Alcohol, Cannabis, GHB
To-do: LSD, Paddo's, MDMA, Ketamine, 2C-B
MS.
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 12:47 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Jelly » di aug 16, 2011 7:09 pm

Gewoon lekker naar de club gaan, half pilletje innemen en de andere helft wat later. Niet meer dan 1 pil meenemen want de eerste keer is de neiging groot om nog harder te willen gaan terwijl dat nite handig is aangezien je niet bekend bent met het middel.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Einstein » di aug 16, 2011 7:13 pm

Neem die 180mg maar met een korreltje zout, dealers willen nog wel eens overdrijven met het aantal mg's dat erin zit. Mocht er echt 180 mg in zitten, dan kan je het best met een halfje beginnen, of misschien met driekwart (dat zou ik zelf het lekkerst vinden), 180 kan wat te heftig zijn voor jou. Als er in werkelijkheid minder dan 140 mg in zit kan je best met een hele beginnen, maar dat kan je niet weten zonder het spul te testen. Als je het niet weet zou ik met een halve beginnen.
Op lege maag droppen kan helpen om het spul sneller en wat heftiger in te laten slaan. Het is niet per se nodig om een lege maag te hebben, het duurt alleen wat langer voordat het werkt als je je eerst vol eet. De inslag van zo'n pil kan makkelijk anderhalf uur duren, kijk uit met bijpakken. Normaal gesproken zal het echter zo'n half uur tot een uur duren.
Het love-gevoel krijg je júist bij je eerste keer, dan zal het normaal gesproken het sterkst zijn :) Als je verder rustig aan doet en niet te vaak MDMA gebruikt (ééns per drie maanden, niet vaker) zal je het waarschijnlijk elke keer ervaren, maar je eerste keer is meestal een onvergetelijke ervaring :love:

Tip: ga knuffelen met mensen, dat is relaxed :xtc:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor MS. » di aug 16, 2011 7:15 pm

Jelly schreef:Gewoon lekker naar de club gaan, half pilletje innemen en de andere helft wat later. Niet meer dan 1 pil meenemen want de eerste keer is de neiging groot om nog harder te willen gaan terwijl dat nite handig is aangezien je niet bekend bent met het middel.


Oke, maar wou de eerste keer hem toch thuis proberen..of bij vrienden thuis, aangezien me dat wat veiliger leek :)
Did: Amfetamine, Cocaine, 6-APB, Poppers, Alcohol, Cannabis, GHB
To-do: LSD, Paddo's, MDMA, Ketamine, 2C-B
MS.
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 12:47 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Einstein » di aug 16, 2011 7:15 pm

Thuis spacen is chill 8-) Geen slecht idee hoor :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor MS. » di aug 16, 2011 7:16 pm

Einstein schreef:Neem die 180mg maar met een korreltje zout, dealers willen nog wel eens overdrijven met het aantal mg's dat erin zit. Mocht er echt 180 mg in zitten, dan kan je het best met een halfje beginnen, of misschien met driekwart (dat zou ik zelf het lekkerst vinden), 180 kan wat te heftig zijn voor jou. Als er in werkelijkheid minder dan 140 mg in zit kan je best met een hele beginnen, maar dat kan je niet weten zonder het spul te testen. Als je het niet weet zou ik met een halve beginnen.
Op lege maag droppen kan helpen om het spul sneller en wat heftiger in te laten slaan. Het is niet per se nodig om een lege maag te hebben, het duurt alleen wat langer voordat het werkt als je je eerst vol eet. De inslag van zo'n pil kan makkelijk anderhalf uur duren, kijk uit met bijpakken. Normaal gesproken zal het echter zo'n half uur tot een uur duren.
Het love-gevoel krijg je júist bij je eerste keer, dan zal het normaal gesproken het sterkst zijn :) Als je verder rustig aan doet en niet te vaak MDMA gebruikt (ééns per drie maanden, niet vaker) zal je het waarschijnlijk elke keer ervaren, maar je eerste keer is meestal een onvergetelijke ervaring :love:

Tip: ga knuffelen met mensen, dat is relaxed :xtc:


Oke, dankjewel Einstein :)!
Ik kijk er eerlijk gezegt best naar uit, haha :oops:
Did: Amfetamine, Cocaine, 6-APB, Poppers, Alcohol, Cannabis, GHB
To-do: LSD, Paddo's, MDMA, Ketamine, 2C-B
MS.
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 12:47 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di aug 16, 2011 7:33 pm

Ik zou hem toch even laten testen. Mijn dealer zegt dat D&G, Gucci, Chanel en dat soort zooi bijna altijd mCPP is.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor FRESH » di aug 16, 2011 7:39 pm

Hey man,

Laat die pil eerst maar eens testen voordat je deze gaat nemen. Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat het een kutpil is 8-)
Ik wil je niet onnodig bang maken maar wel even waarschuwen voor die "Blauwe Dolce & Gabbana" dingen. Als het dezelfde zijn die ik een keer heb zien voorbij komen, dan zit er in iedergeval mCPP in. In de rode, groene en witte was dit ook al het geval!
Niet nemen, tenzij je de testuitslag binnen hebt en hieruit op kan maken dat er alleen MDMA inzit.

En wat Einstein ook al zei...die 180mg kun je vergeten :-) Er is één batch geweest van rond de 80mg, maar deze waren in iedergeval niet blauw, en ik zit me af te vragen of dat uberhaupt D&G's waren, maarja.

Bottomline; testen die hap, dan pas slikken als ze ok zijn en die dealer niet vetrouwen met z'n praatjes :-)
FRESH
Offline
 

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor FRESH » di aug 16, 2011 7:40 pm

Tomzeur schreef:Ik zou hem toch even laten testen. Mijn dealer zegt dat D&G, Gucci, Chanel en dat soort zooi bijna altijd mCPP is.


+9000!!
FRESH
Offline
 

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor MS. » di aug 16, 2011 7:40 pm

Tomzeur schreef:Ik zou hem toch even laten testen. Mijn dealer zegt dat D&G, Gucci, Chanel en dat soort zooi bijna altijd mCPP is.


serieus :shock: ?

weet iemand hier meer over :O?!
Did: Amfetamine, Cocaine, 6-APB, Poppers, Alcohol, Cannabis, GHB
To-do: LSD, Paddo's, MDMA, Ketamine, 2C-B
MS.
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 12:47 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor FRESH » di aug 16, 2011 7:43 pm

MS. schreef:
Tomzeur schreef:Ik zou hem toch even laten testen. Mijn dealer zegt dat D&G, Gucci, Chanel en dat soort zooi bijna altijd mCPP is.


serieus :shock: ?

weet iemand hier meer over :O?!


Ja, dat zeg ik toch ook al? :-)
FRESH
Offline
 

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor MS. » di aug 16, 2011 7:45 pm

En wat als ik hem wel slik wanneer de pil de hatelijke stof mCPP bevat?
Ik heb niet echt de mogelijkheid het te laten testen..
Did: Amfetamine, Cocaine, 6-APB, Poppers, Alcohol, Cannabis, GHB
To-do: LSD, Paddo's, MDMA, Ketamine, 2C-B
MS.
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 12:47 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Hakvlees » di aug 16, 2011 7:48 pm

de eerste keer xtc is zeker wel aan te raden om thuis te doen met gave vrienden. Ik zou adviseren om met een half pilletje te beginnen, het beste is om te zorgen dat je ongeveer 4 uur voor de tijd niets meer gegeten hebt(tenminste, geen hele maaltijd), het werkt het best op een lege maag.
Als ik op een lege maag xtc of mdma neem begin ik na ongeveer een half uurtje de effecten te voelen, soms zelfs sneller, maar dit verschilt per persoon want ik sta meestal al eerder hard te gaan dan mn vrienden(terwijl ik volgens mij de zwaarste ben).
Als je een halve pil neemt, en niet bijneemt, kun je rekenen op zo'n 3-4 uur spacen, als je tussendoor pure wiet rookt (geen tabak, dat is een downer) kun je het effect wel wat versterken en verlengen. Als je later nog een halfje bijneemt zul je waarschijnlijk nog wel een uurtje of 2-3 langer spacen.
Qua setting raad ik je aan om gewoon lekkere muziek aan te zetten als je het gaat nemen, goa/psytrance doet het wat mij betreft altijd goed bij xtc. Zelf heb ik nooit zo'n zin om te eten tijdens xtc, maar fruit schijnt lekker te zijn, de meeste chips en dergelijke smaken en voelen vooral als een hap zout zand. Zorg dat je ruimte vrij hebt om lekker te kunnen dansen, liggen, rollen of wat dan ook, en zorg dat je zo min mogelijk hoeft te doen, dus dat alles binnen handbereik is, en de muziek makkelijk op te zetten en veranderen is(muziek is voor mij persoonlijk toch wel het belangrijkste element bij xtc).

De XTC-dip verschilt per persoon, ik heb er zelf nooit zo'n last van, maar het is zeker aan te raden om voor en na gebruik gezond te eten. Zorg sowieso dat je de dag erna niets gepland hebt, want ookal voel je je niet persé slecht kun je je nog behoorlijk overdonderd en een beetje vaag voelen van de vorige avond, en het is geen goed idee om dan echt dingen te moeten doen. Dus ga gewoon relaxen, zorg dat je gezond eet en zoek wat vrienden op ofzo.
Goede reis, en veel plezier :kleuter:
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di aug 16, 2011 7:48 pm

MS. schreef:En wat als ik hem wel slik wanneer de pil de hatelijke stof mCPP bevat?
Ik heb niet echt de mogelijkheid het te laten testen..


Dan is er een kans dat je een XTC-achtig effect krijgt maar de kans is veel groter dat je vaag, ziek, zwak, misselijk en met hoofdpijn en rillingen aan de kant zit.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor FRESH » di aug 16, 2011 7:49 pm

MS. schreef:En wat als ik hem wel slik wanneer de pil de hatelijke stof mCPP bevat?
Ik heb niet echt de mogelijkheid het te laten testen..


Als het alleen mCPP is ga je er niet dood van, maar een 1e keer wil jij niet op die manier meemaken :-) Serieus en doe het echt niet, krijg je zeker 100% spijt van en je avondje zal echt verziekt zijn.

Probeer te zoeken naar de grotere jongens zoals bijv:
Oranje Q-dance (+/-160mg)
Paarse Tri-Force (+/-175mg
Rode eekhoorntje (+/-170mg)
Deze hebben zich al lang en breed bewezen! ;-)
FRESH
Offline
 

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor MS. » di aug 16, 2011 8:03 pm

En als ik die pil wel neem, ik ga er niet dood aan? enkel ziek, zwak en misselijk?
Did: Amfetamine, Cocaine, 6-APB, Poppers, Alcohol, Cannabis, GHB
To-do: LSD, Paddo's, MDMA, Ketamine, 2C-B
MS.
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 12:47 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor FRESH » di aug 16, 2011 8:06 pm

MS. schreef:En als ik die pil wel neem, ik ga er niet dood aan? enkel ziek, zwak en misselijk?


Ben je nu eigenwijs aan het doen? 8-) :kleuter:
Doe lekker dan en dan wil ik je nog wel eens horen hier :lol:
FRESH
Offline
 

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor BrownTree1 » wo aug 17, 2011 1:21 pm

MS. schreef:Ik heb niet echt de mogelijkheid het te laten testen..


Waarom kun je ze niet laten testen? Het is gratis, anoniem en je krijgt de resultaten geloof ik per telefoon. Er zijn ook best veel testcentra in nederland, dus kan me niet voorstellen dat de reistijd je let.

http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
BrownTree1
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 281
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 2:54 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Frog » wo aug 17, 2011 2:24 pm

Tomzeur schreef:Ik zou hem toch even laten testen. Mijn dealer zegt dat D&G, Gucci, Chanel en dat soort zooi bijna altijd mCPP is.

Dat idee heb ik ook, ook de bekende kroontjes zijn heel vaak mCPP vroeger waren dat best aardige pillen sommige las ik, dan komt zo malloot die denkt ze hebben de naam dus lekker namaken.
Zelfde met Blauwe mitsubishi van vroeger driehoekige waren keiharde knallers, later veel namaak meuk van die Mitsu's op de markt gekomen, omdat vooral in de dip rond de spelen in China iedereen op zoek was naar fatsoenlijke pillen, zijn denk ik persoolijk veel dealers neppers gaan drukken met bekende logotje's
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor NielsjeB » vr aug 19, 2011 1:10 am

FRESH schreef:
MS. schreef:En wat als ik hem wel slik wanneer de pil de hatelijke stof mCPP bevat?
Ik heb niet echt de mogelijkheid het te laten testen..


Als het alleen mCPP is ga je er niet dood van, maar een 1e keer wil jij niet op die manier meemaken :-) Serieus en doe het echt niet, krijg je zeker 100% spijt van en je avondje zal echt verziekt zijn.

Probeer te zoeken naar de grotere jongens zoals bijv:
Oranje Q-dance (+/-160mg)
Paarse Tri-Force (+/-175mg
Rode eekhoorntje (+/-170mg)
Deze hebben zich al lang en breed bewezen! ;-)


hier in limburg zijn de q-dance in ieder geval in omloop:)
NielsjeB
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: za apr 30, 2011 2:27 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor snuifduif » vr aug 19, 2011 1:44 am

Q dance of ook wel powerbutton of stand-bys genoemd zijn óveral in Nederland te vinden.
Volgens mij wel een van de meest gedrukte pillen van dit jaar
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor FRESH » vr aug 19, 2011 11:07 am

snuifduif schreef:Q dance of ook wel powerbutton of stand-bys genoemd zijn óveral in Nederland te vinden.
Volgens mij wel een van de meest gedrukte pillen van dit jaar


Inderdaad; zijn hoerenpillen :p
FRESH
Offline
 

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Kleine J » wo nov 15, 2017 1:37 am

Weet iemand toevallig iets af van hele kleine blauwe pindavormige pilletjes en oranje trump hoofdjes
Kleine J
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: do feb 18, 2016 12:43 am

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor PiraatPanda » wo nov 15, 2017 1:43 am

Kleine J schreef:Weet iemand toevallig iets af van hele kleine blauwe pindavormige pilletjes en oranje trump hoofdjes


Nee daarvoor zul je toch echt naar nr testcentrum moeten.

Erg enthousiast word ik trouwens niet van die omschrijving haha

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor zoek xtc » do nov 16, 2017 10:17 pm

ik wil graag een piemel in mijn reet.
zoek xtc
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: do nov 16, 2017 9:10 pm

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Aebi » do nov 16, 2017 10:45 pm

zoek xtc schreef:ik wil graag een piemel in mijn reet.

@frog
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Eerste keer XTC

Berichtdoor Kikkerr » vr nov 17, 2017 11:55 pm

Aebi schreef:
zoek xtc schreef:ik wil graag een piemel in mijn reet.

@frog

eens moet de eerste keer zijn toch?
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner