LifesaBoss schreef:meteen allebij een hele genomen hoppa
Druks schreef:Waarom zoek je niet van te voren dit soort informatie op maar doe je het pas achteraf als alles naar de kloten is?
Begin me echt kapot te ergeren aan dit soort mensen. Laten we hopen dat evolutie dit voor ons oplost.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Druks schreef:Waarom zoek je niet van te voren dit soort informatie op maar doe je het pas achteraf als alles naar de kloten is?
Begin me echt kapot te ergeren aan dit soort mensen. Laten we hopen dat evolutie dit voor ons oplost.
voldie schreef:Druks schreef:Waarom zoek je niet van te voren dit soort informatie op maar doe je het pas achteraf als alles naar de kloten is?
dat moet je mss niet of een drugsforum rond neuzen
ik begin me ook een beetje te ergeren aan het feit dat jullie je niet een beetje kunnen inleven in anders mans situatie
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
voldie schreef:helemaal hypocriet van jou jg, jij deed eerst ook te vaak mdma en nu loop je andere mensen die het doen uit te lachen en belachelijk te maken?
beetje triest
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:nee maar het punt is dat iedereen hier die mensen loopt af te kraken en voor josties uitmaakt terwijl iedereen ( bijvoorbeeld jg dr gozo) dit zou kunnen overkomen, ik heb er vooral een hekel aan dat mensen denken dat ze beter zijn omdat ze wel begrijpen wat de risico's van M zijn terwijl ze gewoon het gelukt hebben gehad om aan de juiste informatie te komen
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Ik was erger, ik wist het halverwege m'n misbruik, maar had het gevoel dat ik de uitzondering was op de regel.
Dat ik het wel kon hebben, omdat t al die tijd al goed ging.
Ik snap jouw punt, maar het is ook vervelend dat ondanks het ruime aanbod aan informatie over MDMA, waar een minimum van 1.5 maand (Unity) tot een maximum van 3 maand (hier) pauze wordt genoemd en een veilige dosis er toch bijna dagelijks mensen hier een account aanmaken om te vragen hoe t kan dat ze negatieve effecten hebben bij overmatig gebruik.
Dit staat zelfs in de stickies hier, dus die mensen hebben dan niet de moeite gedaan dat te bekijken, terwijl ze wel van het bestaan van t forum weten.
Het enige wat ik moeilijk vind om me in in te leven is dat je een drug waar je totaal 0 verstand van hebt zo je mik in gooit terwijl je met een halfuurtje inlezen zo veel te weten kunt komen en dus een hoop schade kunt beperken.
Dat lijkt me toch niet te veel moeite voor je eigen lichamelijke en geestelijke gezondheid?
Fool schreef:Maarja, gedane zaken nemen geen keer. Je hersteld zo snel mogelijk door veel te sporten, tryptofaan/vitamine-rijk eten te nuttigen en een fatsoenlijk ritme aan te houden.
voldie schreef:Iemand met ze neus op de feiten drukken kan een avarechtse werking hebben, helemaal als je iemand belagelijk maakt dan denkt die persoon: fuck jullie ze zeuren net zoveel als me ouders en school
LifesaBoss schreef:Dit topic kan gesloten worden
Ano schreef:LifesaBoss schreef:Dit topic kan gesloten worden
ik denk dat dit topic beter open kan blijven zodat mensen kunnen lezen hoe ze het niet moeten doen, er staan best veel serieuze reacties tussen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten