Tisjeboy schreef:Of speed.
deman13 schreef:Is het denk je gewoon je mindset veranderen naar het opstaan en weer doorgaan?
deman13 schreef:Is het denk je gewoon je mindset veranderen naar het opstaan en weer doorgaan?
Koekert schreef:of andere doelloze activiteiten .
Andyy schreef:dus gwn speed, niks geen verslavings gevoelig bullshit!!
alleen gwn recreatief blijven gebruiken is dr sowiezo niks aan de hand lijkt mij zo
mdma maakt mij ook zo levenloos op een feest, kan wel lomp door blijven stampe als k wil maar heb dan gwn lamme poten die zin hebbn om te zitten...
met speed daarintegen heb ik gemerkt dat ik keihard kan knallen ondanks dat ik add heb en er rustig van word word ik met de goeie sfeer echt kenker druk
Tisjeboy schreef:Het beste zou zijn om gewoon genoeg tijd er tussen laten, zorgen dat je genoeg geslapen hebt, en niet direct op het feest of waar dan ook wat naar binnen klappen. En geen andere drugs gebruiken tegelijkertijd of ervoor, dat zou het beste moeten zijn.
Vinz schreef:Als het nog maar kort geleden is dat je XTC hebt gebruikt, maar je hebt toch een sterke drang naar die energie rush. Probeer dan eens in de ochtend een fruitshake te maken, dan gooi je verschillende stukken fruit in de blender. Dan drink je die natuurlijk op, en je zulk merken dat je na een korte tijd flink wat energie voelt.
missem schreef:ik word net altijd echt hyper, extreeeeeeem hyper en kan absoluut niet stilzitten..
Ik MOET echt rondhuppelen
vraag me af waarom dit bij mij altijd deze werking heeft, terwijl vrienden soms onderuitzakken in de zetel sta ik altijd als een gek te springen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten