Druks schreef:Lijkt me wel een bad trip, ja. Vooral de paranoia past daar in.
Anyhow, MDMA combineren met 4-FA is ook gewoon een niet zo goed plan. Ze werken allebei op je serotonine en en 4-FA is ook nog een amfetamine waardoor je een behoorlijke aanslag pleegt op je hersenen.
Hallucinaties zijn eigenlijk een teken dat je veel te veel genomen hebt.
Iig fijn dat je mensen om je heen had die je een beetje geholpen hebben enzo. Ik vraag me af hoe de kater gaat zijn.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:hallucinaties en te vaag zijn om nog iets te snappen gebeurt eerder bij te hoge dosissen mdma, maar uit mijn ervaring ook bij te vaak te kort achter elkaar.
Partypipo schreef:hele lange pauze houden van een maand of 6 tot 12. En niet meer combineren.
feestbeest92 schreef:groot kwartje van ong. 200mg
lemonhaze schreef:Ik heb zelf ook een keer allemaal maskers gezien en mensen met van die hippiebrilletjes op die keihard stonden te hakken en ineens leek het alsof ik op een gabberfeest was. Ervaarde dat niet als prettig.
supergabbur schreef:lemonhaze schreef:Ik heb zelf ook een keer allemaal maskers gezien en mensen met van die hippiebrilletjes op die keihard stonden te hakken en ineens leek het alsof ik op een gabberfeest was. Ervaarde dat niet als prettig.
Wat is er mis met gabbers? :/
Naturelover schreef:Neem je voldoende rustmomenten als je uitgaat? Van oververhitting kun je eerder dergelijke klachten krijgen.
Verder sluit ik me aan bij wat Druks zegt combineren van deze twee middelen is niet aan te raden. Hoop dat de kater mee valt voor je.
Dopaminded schreef:supergabbur schreef:lemonhaze schreef:Ik heb zelf ook een keer allemaal maskers gezien en mensen met van die hippiebrilletjes op die keihard stonden te hakken en ineens leek het alsof ik op een gabberfeest was. Ervaarde dat niet als prettig.
Wat is er mis met gabbers? :/
Hahaha die hadk ni eens gelezen
...
Maar ik verwacht ook wel een antwoord
Rudolph schreef:Helaas werkt drugs niet consistent, de ene keer kan precies dezelfde dosis heel anders vallen dan de andere keer. Zoals hier eerder gezegd zijn felle lichten en veel van dat soort prikkels nog wel eens een trigger zijn die je hersens overbelasten, zeker als je je al wat minder aangenaam voelt komt het allemaal wat heftiger over.
In ieder geval even oppassen geblazen mocht je deze combi nogmaals willen proberen (wat ik niet aan zou raden).
feestbeest92 schreef:Rudolph schreef:Helaas werkt drugs niet consistent, de ene keer kan precies dezelfde dosis heel anders vallen dan de andere keer. Zoals hier eerder gezegd zijn felle lichten en veel van dat soort prikkels nog wel eens een trigger zijn die je hersens overbelasten, zeker als je je al wat minder aangenaam voelt komt het allemaal wat heftiger over.
In ieder geval even oppassen geblazen mocht je deze combi nogmaals willen proberen (wat ik niet aan zou raden).
Ga ik zeker niet doen, voortaan het een of het ander. Maar voorlopig raak ik even helemaal niets meer aan..
Dopaminded schreef:Vroeger geloofden (de meeste van) men mede-dopertjes hier niet in.
"Trippen van X, gek zeker?"
Ik geloof althans in de stelling van MDMA -> MDA (5-10%).
Heb hiervoor geen WS verificatie om eventjes op tafel te smijten.
Misschien iets voor Einstein ?
De hypothese van MDMA met hallucinogene potentie op zichzelf, lijkt me anders ook wel een fascinerende hersenkraker .
Blondine10 schreef:Ik heb hetzelfde mee gemaakt maar dan met 1 pilletje bij mij was de oplossing door een rondje te gaan lopen buiten met een vriend of vriendin die je vertrouwt. De aanleiding is dat er waarschijnlijk LSD in je pil zat dat komt niet vaak voor maar het kan voorkomen dat het in je pil zat, en van LSD ga je hallucineren naar je omgeving en de gedachten die jij die dag had. Ook gaat de combinatie PMMA niet samen met LSD dan kan je gezicht aardig vervormen en een angstig gevoel krijgen, kortom je had gewoon een verkeerde pil want anders gebeurt er niks met een kwartje. Ik hoop dat je hier wat aan heb! ☺️
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Blondine10 schreef:Ik heb hetzelfde mee gemaakt maar dan met 1 pilletje bij mij was de oplossing door een rondje te gaan lopen buiten met een vriend of vriendin die je vertrouwt. De aanleiding is dat er waarschijnlijk LSD in je pil zat dat komt niet vaak voor maar het kan voorkomen dat het in je pil zat, en van LSD ga je hallucineren naar je omgeving en de gedachten die jij die dag had. Ook gaat de combinatie PMMA niet samen met LSD dan kan je gezicht aardig vervormen en een angstig gevoel krijgen, kortom je had gewoon een verkeerde pil want anders gebeurt er niks met een kwartje. Ik hoop dat je hier wat aan heb! ☺️
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten