Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Als enige aan de X lijkt me niet eens leuk.
Het hele punt van X is toch samen gebruiken? Lekker samen vaag zijn enzo
Beter bewaar je dat pilletje voor een keer dat iemand met je mee doet.
Poseidon schreef:Moet kunnen natuurlijk maar of je vrienden er ook zo in staan kan ik niet beoordelen.
Ook niet of ze het gebruik van MDMA/XTC verwerpelijk vinden.
Ze zullen het in ieder geval wel door hebben.
Cocaine of speedgebruik kan je met een beetje geluk nog maskeren als je geen achterlijke doses neemt. Met XTC gaat dat echt niet lukken. Lijkt me sowieso niet lekker om met twijfel naar anderen toe de rush in te zweven. Daarom heb ik persoonlijk lak aan wat anderen er van vinden als ik er voor ga. Genoeg andere mensen trouwens die wel in een gelijke mood verkeren op Awakings en lief tegen je zullen zijn.
Enjoy
Poseidon schreef:Alsof ze zich zelf ook wel aan dat basic instinct over zouden willen geven.
1984 schreef:Poseidon schreef:Alsof ze zich zelf ook wel aan dat basic instinct over zouden willen geven.
Ja dit fenomeen komt mij inderdaad heel bekend voor, gezellige dames ook altijd.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
cojiro schreef:Vertrouw me, als je in je eentje gaat droppen ga je geheid last hebben van het feit dat je de enige bent. Ik zou het niet doen, zonde van je pilletje
Poseidon schreef:Voor je er erg in hebt, krijg je samen met de rush een nieuwe, intieme vriendenkring er gratis bij
lemonhaze schreef:Ik heb zelf ook wel eens xtc gedaan op een festival en degenen met wie ik mee was bleven gewoon nuchter. Vond het een super leuk festival, maar ik ging dan ook gewoon steeds naar andere mensen toe om mee te chillen en praten haha. Die vrienden van me waren me telkens kwijt. Dus ik denk dat als je echt met je vrienden wil zijn dat je niet moet gebruiken, verder is het gewoon leuk omdat je toch wel mensen tegenkomt die ook iets gebruiken!
Partypipo schreef:Voor deze situaties is het rondjes lopen uitgevonden.
Onbeperkt rondjes lopen. Nieuwe mensen tegenkomen, etc.
Ik kan niet zeggen of ik het zelf zou doen of niet. Geen idee.
Alleen heb ik wel de vraag: heb jij ook met koningsdag XTC gebruikt en nu weer? Want dat is wel iets waar ik zelf tegenwoordig goed op let, de 3 maanden regel. Je verneukt jezelf compleet namelijk als je je daar niet aan houdt. En als je steeds te veel en te vaak hebt gedaan moet je even een paar maanden langer wachten en daarna voortaan de 3 maanden regel toepassen, anders hebben je hersenen nog steeds geen kans gehad zich te herstellen...
Poseidon schreef:Meestal zijn mensen op xtc erg lief en knuffelig dus weinig tot niks te vrezen van onbekenden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten