Hey mensen,
Afgelopen donderdag ben ik naar Awakenings geweest en daarna door naar een after. Ik ben aardig los gegaan en heb op een gegeven moment overgegeven op de after. Ik ben hierna richting huis gegaan en was uiteindelijk vrijdag 10u savonds weer thuis..
Toen gelijk gaan slapen en zaterdag normaal wakker geworden. Ben in de middag nog naar een voetbalwedstrijd geweest waar ik niet zoveel last had van misselijkheid oid, wel moeilijk eten maar dat heb ik eigenlijk altijd na gebruik.
Toen ik zaterdagavond in de avond wat wou avondeten en me eerste hap nam voelde het gelijk alsof ik moest overgeven, maar dit gebeurde echter niet. Het bleek vaak een boer te zijn dan dat ik moest overgeven. Ben hierna ook naar bed gegaan en de hele tijd heftige druk op me maag gehad. Nu wordt ik net wakker en dacht dat t wel weer ging maar nu voel ik me weer precies hetzelfde als gister..
Om even op te sommen hoeveel ik gebruikt heb:
2 4f
Kleine lik m
4tikkies pep
Ik heb wel eens meer op, maar nog nooit zo beroerd gevoelt als nu. Ik krijg echt niks door me keel, behalve vloeistoffen, en klein beetje soep. Hebben jullie misschien tips of hebben jullie dit ook wel eens gehad? Het voelt voor mij nu eerder alsof ik een griepje te pakken heb..