Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Flashiex schreef:Mocht ik serotonine syndroom hebben opgelopen. Is dat dan iets wat je langere tijd blijft achtervolgen? Eigenlijk voel ik me op dit moment wel oke. Beetje hoofdpijn
Ik kan nergens echt vinden hoelang het serotonine syndroom "blijft"
Ivo schreef:Het zijn sowieso de symptomen van te veel te nemen, maar het lijkt me geen serotoninesyndroom. Krampen en spasmen zijn zelfs op lagere dosissen MDMA normaal, dus het lijkt me niet zo raar dat je na 4FMP + 300mg MDMA hier harder last van krijgt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Flashiex schreef:Heb toen gelijk veel suikers gekregen van mijn vrienden.
Fool schreef:Krampen zouden ook heel goed met je eten en drinken(zoutconcentratie) te maken kunnen hebbeb.
FRESH schreef:Misschien voor een volgende keer, maar ik hoop van niet voor je uiteraard, in ieder geval een tip in z'n algemeenheid,ook voor andere lezers, mocht je ooit eens teveel van iets hebben genomen en je merkt dat het de verkeerde kant op gaat, neem een stuk of 4-6 vitamine C pillen (bijv. 70mg p.st. van Roter) dan trek je sneller weer bij, want vita C werkt erg snel en hersteld je lichaam. Werkt ook met bad-trips trouwens.
Een bruistablet met 1000mg kan natuurlijk ook, maar het was maar een voorbeeld.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Fool schreef:FRESH schreef:Misschien voor een volgende keer, maar ik hoop van niet voor je uiteraard, in ieder geval een tip in z'n algemeenheid,ook voor andere lezers, mocht je ooit eens teveel van iets hebben genomen en je merkt dat het de verkeerde kant op gaat, neem een stuk of 4-6 vitamine C pillen (bijv. 70mg p.st. van Roter) dan trek je sneller weer bij, want vita C werkt erg snel en hersteld je lichaam. Werkt ook met bad-trips trouwens.
Een bruistablet met 1000mg kan natuurlijk ook, maar het was maar een voorbeeld.
Zullen we dit placebo-middel alsjeblieft niet ook op DF aanraden als iets wat overal tegen werkt?
M99 schreef:Vitamine C in hoge doses is in dit soort gevallen zeker effectief maar bij 1000mg moet je dan veelvuldig poepen. Dat is dan weer minder maar bezorgt wel afleiding.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Fool schreef:Nouja, als je magische middeltje opeens niet meer werkt omdat je bad-trip te sterk is voor een placebo zakt wel je 'laatste redding' weg, ik weet niet of dat zo wenselijk is voor zo'n moment.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten