Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor TZG » zo sep 11, 2016 10:24 am

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum en wil jullie gelijk lastig vallen met een brandende vraag. Ik ben dit weekend met m'n moeder naar een festival geweest. Er waren ongeveer 20 vrienden van mij mee die mijn moeder allemaal al lang en goed kent. Ook was er een goede vriendin van haar mee. Hier heeft zij voor het eerst XTC gebruikt. We hadden alle 20 dezelfde geteste pillen van 200 mg. Ik heb al vaker gebruikt, en bijna altijd 3 maanden er tussen, net als nu. M'n moeder had vrij hoge verwachtingen na de verhalen van mijn eerste keer. De zoon van haar vriendin (die ook mee was) heeft er nog 2 weken over gepraat hoe geweldig zijn eerste keer was, dus zij had ook hoge verwachtingen. Rond 4 uur hebben m'n moeder en ik een hele pil gedeeld. Duurde aardig lang voordat we allebei iets voelden. Maar na een uur was ik al aardig van de wereld en het hele riedeltje (praten, verlatingsangst/groepsgevoel, extreme affectie met vrienden, opgaan in de muziek, etc) kwam weer opspelen. Mijn moeder voelde echter vrij weinig, zeker niet de gevoelens die ik bij de eerste keer had (WOW!). Haar vriendin voelde het ook niet echt. Overigens heb ik hierna verspreid nog 3 kwartjes gehad en m'n moeder 2 kwartjes. Het leek alsof ze alle fysieke aspecten wel kregen (warm, energiek, zwalken, duizelig, grote doppen), maar de emotionele aspecten bleven uit. Ze voelde zich wel relaxt, maar totaal niet overrompeld in emotie. Ze heeft zich geen moment rottig gevoeld, maar ook niet extreem goed.
Zouden jullie weten wat het zou kunnen zijn dat de effecten niet opspeelden? Zou het met de leeftijd te maken kunnen hebben, een volledig ontwikkeld brein? Of zou het toch de setting zijn? Misschien hebben jullie advies of vergelijkbare ervaringen, zou het fijn vinden als jullie deze met mij zouden kunnen delen!

Groetjes
TZG
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo sep 11, 2016 9:24 am

Re: Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor Miss E » zo sep 11, 2016 12:17 pm

Leeftijd zou niets uit moeten maken naar mijn idee.
Misschien was het een te lage dosering voor haar? Een halfje van een zwakke pil kan te weinig zijn om het xtc gevoel op te wekken. Een vriendin van mij heeft dat ook wel eens gehad. Die had dezelfde dosering als ik genomen, maar zij is een stuk groter en dus ook zwaarder dan ik, dus ze kreeg niet het fijne xtc gevoel die ze verwacht had.
Slikt je moeder medicijnen? Of heeft ze in het verleden veel medicatie gehad? Dat zou ook de werking van mdma kunnen remmen.
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor djeemen » zo sep 11, 2016 12:20 pm

Je moeder heeft in dr jeugd gewoon elke week aan de snoepjes gezeten en jou dat nooit verteld. Nu voelt ze er niet zoveel meer van.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo sep 11, 2016 12:43 pm

Slikt je moeder medicijnen? Antidepressiva en sommige kruidenpreparaten kunnen een atypische reactie op MDMA veroorzaken.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor Vinnie » zo sep 11, 2016 1:55 pm

djeemen schreef:Je moeder heeft in dr jeugd gewoon elke week aan de snoepjes gezeten en jou dat nooit verteld. Nu voelt ze er niet zoveel meer van.


djeemen schreef: dit is een klote opmerking en zit je te trollen. Fijne dag verder.


:#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor TZG » zo sep 11, 2016 6:02 pm

Miss E schreef:Leeftijd zou niets uit moeten maken naar mijn idee.
Misschien was het een te lage dosering voor haar? Een halfje van een zwakke pil kan te weinig zijn om het xtc gevoel op te wekken.


Dit vond ik dus ook zo opmerkelijk. M'n moeder is een ruime 20 kilo lichter dan ik, terwijl we dezelfde dosis hadden. Ik voelde me na een halve al goed van de wereld, maar zij niet..

djeemen schreef:Je moeder heeft in dr jeugd gewoon elke week aan de snoepjes gezeten en jou dat nooit verteld. Nu voelt ze er niet zoveel meer van.


Hahahaha, ik zal haar eens extra aan de tand voelen :lol:

Druks schreef:Ook het enorm zitten wachten op het effect kan juist het effect afzwakken of blokkeren.


Ik zit zelf ook naar een verklaring te zoeken, maar dit is het enige wat in de buurt kan komen denk ik. Toch stond ze de hele tijd te dansen en wel beetje te praten met mijn vrienden en haar vriendin, zonder echt zenuwachtig te zijn voor wat komen ging.

Toch vreemd, want haar vriendin voelde ook niet zo veel. Iemand nog een mening over de setting? M'n moeder is absoluut geen festivaltijger en was maar met 1 vriendin. Was het misschien anders geweest als ze met meer echt goede bekenden was geweest? Mijn ervaringen waren altijd met een grote groep bekenden dus ik zou niet weten hoe het is om met maar 1 vriend te gebruiken. Ikzelf vind het altijd prettig om een grote groep om mij heen te hebben en ga vrij slecht als iedereen opeens weg is en nog maar met 2 vrienden sta of iets.
TZG
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo sep 11, 2016 9:24 am

Re: Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor Perry » zo sep 11, 2016 6:51 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:Slikt je moeder medicijnen? Antidepressiva en sommige kruidenpreparaten kunnen een atypische reactie op MDMA veroorzaken.

En dit? Dit speelt geen rol?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Geen effect XTC eerste keer bij mijn moeder

Berichtdoor Prototype » zo sep 11, 2016 11:01 pm

Druks schreef:Ik zou je moeder het sowieso op een thuissetting geven. Daar vind ik XTC veel meer geschikt voor dan op een feest.

Eensch.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron