Petrovic schreef:Het helpt je weerstand finaal naar de kanker. Ik zou het gewoon doen wanneer jij je goed voelt. Grote kans dat het erger wordt.
Petrovic schreef:Nooit last van hebben tijdens het trippen maakt het nog niet dat LSD tegen verkoudheid helpt.
Petrovic schreef:Als je in zulk soort omstandigheden toch gaat gebruiken ben je wel toe aan enige zelfreflectie vind ik.
Doc schreef:MDMA heb ik niet veel ervaring mee, maar speed heeft mij meerdere malen verholpen van mijn verkoudheid (die niet meer terugkwam!!!)
Petrovic schreef:Doc schreef:MDMA heb ik niet veel ervaring mee, maar speed heeft mij meerdere malen verholpen van mijn verkoudheid (die niet meer terugkwam!!!)
Pep zorgt voor vernauwde bloedvaten waardoor je dus minder last hebt van snot en slijm in de keel. Het bestrijd een symptoom van verkoudheid, maar het haalt de oorzaak niet weg en dat is in veel gevallen een bacterie. Een lage weerstand is dan niet echt handig.
gyan007 schreef:Ik heb zo'n voorgevoel dat deman13 toch wel gaat gebruiken... Of ie nou zieker of beter wordt
Doc schreef:zou het niet kunnen omdat je flink hard danst in een klein hokje met veel mense dat het kk heet word en gewoon al die kut bacterieen je lichaam uit brand ofzo? (kunstmatige koorts?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten