Hallo daar iedereen,
ik heb nog eens een vraagje.
Vorige week zat ik op een goa festival in Hongarije, waar ik trouwens een ontzettend leuke tijd heb beleefd, toen een vriendin van me plots terug kwam met negen pillen die ze op de grond had gevonden. Het waren groene Musti pillen, nogal brokkelig en met een duidelijk mdma smaakje.
We wisten natuurlijk niet wat het was dus echt veilig was het niet, maar 's avonds hebben we toch maar een halve pil geslikt om het uit te proberen. De inkick begon eerder bij twee vrienden van mij, die hierdoor echt knock out geslagen werden en mij al lieten weten dat dit wel iets heel anders was dan de mdma die zij gewend waren. Met lichte angst wachtte ik verder af en na een tijdje begon er heel langzaam ook iets te werken bij mij.
Mijn ogen vielen dicht, ik werd heel ontspannen en mijn lichaam voelde wel een beetje mdma-achtig aan. Tijdens het inkicken kon ik weinig praten of bewegen, enkel liggen en erg relaxed zijn. Zo'n twintig minuten later ging de inkick wat over en begon het echte effect, we besloten om naar de dansvloer te gaan.
Het effect was erg raar, nog nooit meegemaakt eigenlijk. Ik had de mdma hallucinaties die ik af en toe van gewone pillen heb vanaf het begin al super hard, en had de meest duidelijke prachtige closed-eye visuals. Wanneer ik mijn ogen sloot zag ik sprookjesachtige landschappen (vergelijkbaar met de droomvlucht in de efteling) waar ik over vloog en elk detail super goed kon bekijken. Ik kon ook binnenvliegen in gebouwen of tunnels om meer te zien. Dit alles was super realistisch en vergelijkbaar met een droom en heeft zowat heel de nacht geduurd (we hebben nog bijgepakt natuurlijk).
De rest van het gevoel kan ik vooral omschrijven met volledig zen en relaxed zijn, maar toch ook graag dansen. Volgens mij ben ik nog nooit zo ontspannen geweest in mijn leven als toen. Ik dacht vrij weinig na en genoot enkel. Er was ook een leuke bodyhigh aanwezig, heel mijn lichaam voelde fantastisch, maar toch iets anders dan op mdma, veel natuurlijker goed ofzo.
Ik voelde me goed en blij, maar toch een pak minder euforisch dan op mdma ofzo. We hebben een prachtige nacht gehad met een zalige groepsconnectie tussen ons alles, en willen dit effect allemaal opnieuw voelen. Ik dacht meteen dat het MDA was, maar ben nog niet echt zeker. Het had erg duidelijke mdma trekjes, zoals de brilletjes-visuals, de body-high en de gelukzaligheid, maar had ook enkele effecten die nieuw voor me waren zoals het volledig zen zijn, de fantastische CEV's en het feit dat we er niet zoveel energie van kregen dan van mdma, hoewel we toch goed wakker waren. We hebben na deze ervaring trouwens zalig en veel te lang geslapen, en zijn zonder een echt dipje opgestaan.
Kan er iemand mij aub helpen met deze drugs te ontcijferen? Was het MDA, of misschien mdma in combinatie met iets anders? Herkent er iemand toevallig iets van deze effecten? Oh ja, soms deed het me ook wat denken aan de dromerige roezen die ik soms van zolpidem krijg, maar dan met een mdma kantje aan en veel visueler.
Alvast bedankt