Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor Naturelover » di aug 20, 2013 3:03 pm

Hallo allemaal, ik heb een vraag over MDMA-kristallen :xtc: Heel graag hoor ik er jullie ideeën over.

De situatie: Driemaal heb ik XTC gedaan, en afgelopen weekend wilde ik MDMA-kristallen voor het eerst proberen. Na inname van een capsule met ongeveer 100 mg MDMA sloeg deze na een half uur behoorlijk hard in: raar gevoel in hoofd en over hele lichaam (net als de allereerste keer), waardoor ik even buiten moest zitten. Toen het lekkere gevoel opkwam begon na een paar minuten, ging ik behoorlijk met mijn ogen te draaien en knalde het gevoel heerlijk door mijn borstkas en hoofd en daarna door mijn hele lichaam. Vanaf dat moment was alles goed: lopen voelde lopen alsof ik zweefde, wilde ik iedereen de hele tijd knuffelen :love: , was muziek gewéldig en het voelde als de eerste keer XTC :D - het gevoel bleef ook zo'n 6 uur aanhouden zonder bijnemen. De inslag, het ogendraaien en de werkingsduur deden me vermoeden dat ik een veel hogere dosis had genomen dan de door mijzelf afgewogen capsule.

Even wat achtergrondinformatie:
- De drie keren dat ik hiervoor XTC nam, had ik een begindosering van 100 mg en één keer 140-150 mg, wat beide goed ging. De eerste keer moest ik bij inname wel rustig zitten, omdat ik een onbestemd gevoel kreeg. De andere twee keren kon ik gewoon blijven staan/dansen.
- De dosering kristallen was ongeveer 95-100 mg MDMA (225 mg kristallen getest op 43% puurheid).
- Mijn lengte en gewicht zijn 1.95 m en 84 kg.
- Mijn pauze tussen de laatste keer XTC is 4.5 maand. Vorige pauzes waren 1 maand en 3 maanden.
- De dagen ervoor waren niet erg gezond: gevuld met veel dansen, weinig slaap, de avond ervoor speed gebruikt.
- Ik had geen volle maag bij inname.

Wat zijn jullie gedachten over de hardere inslag van deze laatste keer? Ik vond de kristallen wel heel lekker aanvoelen, maar denk dat ik volgende keer rond de 80 mg pure MDMA zal afwegen :woeh:

Groetjes, naturelover
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor Ivo » di aug 20, 2013 3:07 pm

Wat zat er in de andere 57%? Als je 125mg cafeïne met 100mg MDMA mengt, kan ik me inbeelden dat het effect wat anders is en langer duurt.

Of heb je misschien het poeder uit het zakje gehaald om te laten testen en nu de grotere kristallen genomen? Het is goed mogelijk dat het poeder versneden is maar de kristallen zelf niet.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor Naturelover » di aug 20, 2013 3:32 pm

Ivo schreef:Wat zat er in de andere 57%? Als je 125mg cafeïne met 100mg MDMA mengt, kan ik me inbeelden dat het effect wat anders is en langer duurt.


Geen noemenswaardige stoffen naast MDMA werd mij verteld. Ook voelde het effect - ná de zware inslag - niet vertroebeld/anders, het voelde vrij 'clean' eigenlijk. Ik móest ook niet per se dansen/bewegen, rustig lopen, praten en zitten was ook heel fijn.

Ivo schreef:Of heb je misschien het poeder uit het zakje gehaald om te laten testen en nu de grotere kristallen genomen? Het is goed mogelijk dat het poeder versneden is maar de kristallen zelf niet.


Ik heb gewoon het zakje van 1 gram meegenomen naar het testcentrum, waar ze zelf ongeveer 100 mg uithaalden om te laten testen. Ik mag toch hopen dat ze niet alleen gruis/kruimeltjes eruit haalden, om een betrouwbaar resultaat te krijgen :conf:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor Ivo » di aug 20, 2013 3:39 pm

Als het mogelijk is, zou ik toch zelf eens 100mg van de kristallen halen en nog eens laten testen. Als het echt zo is, neem je nu steeds dubbel zo veel als je zou willen en dat kan nog slecht aflopen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor supermario » di aug 20, 2013 4:12 pm

naturelover schreef:- De dosering kristallen was ongeveer 95-100 mg MDMA (225 mg kristallen getest op 43% puurheid).

43% zuiverheid lijkt me vrij weinig :conf: . Ik dacht dat mdma kristallen rond de 80% schommelen.
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor Naturelover » di aug 20, 2013 4:15 pm

Ivo schreef:Als het mogelijk is, zou ik toch zelf eens 100mg van de kristallen halen en nog eens laten testen. Als het echt zo is, neem je nu steeds dubbel zo veel als je zou willen en dat kan nog slecht aflopen...


Dat kan ik nog doen, bedankt voor je reply.

supermario schreef: 43% zuiverheid lijkt me vrij weinig :conf: . Ik dacht dat mdma kristallen rond de 80% schommelen.


Dat dacht ik ook, helaas voor mij was dit de uitslag van mijn sample :s
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor supermario » di aug 20, 2013 4:27 pm

Je weegt dus 84 kg, dat betekent dus dat een goede dosis 84 kg * 1,5 mg/kg = 126 mg mdma is. Ga er nu even vanuit dat jouw kristallen voor 80% zuiver zijn, dan zou ik de volgende keer iets minder dan 160 mg van die kristallen proberen.
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor Trippie » di aug 20, 2013 4:54 pm

Het kan ook toevallig zijn, heb het ook soms dat het de ene keer harder werkt dan anders.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Hard(er) gaan op MDMA-kristallen

Berichtdoor Einstein » di aug 20, 2013 4:59 pm

Solide blokken MDMA zijn lastig te versnijden. Zeker als ze enige transparantie bezitten betekent dat vaak dat je een zuivere stof in handen hebt (ofwel MDMA, ofwel kristalsuiker als je dealer een clown is, maar laten we daar niet vanuit gaan).
Met poeders kan je, zoals je weet, alles doen wat je zelf wil: je kan er decoratiezand doorheen roeren, mannitol, cafeïne, gemberpoeder, gemengde pepers, kopersulfaat of nog meer fraais.

Weet niet hoe ze het bij het testcentrum aangepakt hebben, maar inderdaad zijn kleinere frummels MDMA makkelijker te vervuilen :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner