Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor knuffelbeer1 » ma jul 30, 2018 12:10 am

Hallo!

Ik heb bij Intents 2018 voor het eerst XTC gebruikt. Dit waren pillen met inhoud van 270mg MDMA. Ik heb daarvan in totaal driekwart op. En ik voelde de love-feeling goed, en het ging lekker.

Daarna ging ik naar Fatality, ik stond er zelf niet bij stil dat de tussentijd maar 8 weken was. Anders had ik niet eens XTC gebruikt bij Fatality. Ik begon met een kwartje en merkte er na 2 uur eigenlijk helemaal niks van. Mijn eerste vraag is, heb ik dan te weinig gepakt? Moest ik beginnen met een halve? Omdat ik niks voelde had ik daarna een halve genomen. Toen begon ik wel wat te voelen. (voelde het binnen 1 uur) Ik deed daarna alleen nog maar bij pakken (ik had 2 pillen in totaal met in elk 200mg.) Na 1 uur pakte ik weer een halve, en had zo met een aantal uren er tussen in alles op gemaakt. Ik voelde me best goed en had de love-feeling. Alleen mankeerde er echt niks aan mijn kaken ook al had ik 400MG ongeveer in totaal op. Hoe kan dit?

Ik had ook wat pep genomen, dit nam ik toen ik in totaal 1 pil op had van de 2.

Kom ik nu in aanmerking voor beschadigingen in mijn lichaam? En waarom voelde ik 400mg minder goed dan 270mg?

Ik zelf weeg best veel voor mijn lengte, 74KG. En ik sport 5/6 x per week.

Sorry voor al de vragen maar ik ben hier nog best nieuw in en zou graag wat informatie willen opdoen. Bedankt!
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor knuffelbeer1 » ma jul 30, 2018 12:18 am

En hoelang moet ik nu rusten zodat alles is hersteld? Ik wil pas weer over 5 maanden gaan gebruiken :)
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Drientje » ma jul 30, 2018 2:05 am

Naast dat je heel snel tolerantie opbouwt voor een middel is de tweede keer dat je xtc doet helemaal niet zo heftig als je allereerste keer. 8 weken ertussen is wat kort maar van 400mg zou je wel echt veel meer moeten merken.
Heb je je pillen laten testen? 270mg klinkt mij in de oren als bizar heftige pillen en hoewel ik weet dat ze er zijn, neem gewoon verstandig een halve per keer. Dat er zoveel inzit wil nog niet zeggen dat dat de bedoeling is en dat je dat gewoon in 1x kunt slikken.

Je bent begonnen met een 1/4 pil. Als jouw pillen echt 270mg bevatten dat heb je als eerste dosis 67.5mg genomen. Voor een eerste dosis vind ik dat zelf niet bijzonder veel. Ik ga uit van 100mg als eerste hit als ik xtc neem, maar dat ligt helemaal aan je lichaamsgewicht. Voor vrouwen is 1mg per kg lichaamsgewicht okay, voor mannen 1,5mg per kg lichaamsgewicht. Dus weeg je 100kg, dat kun je als start dosis 150mg slikken. (Bij jou zou je ideale startdosis 111mg zijn, je kunt de pil dus het beste gewoon doormidden bijten en een halfje nemen.)

Dat het zolang duurde voor je iets voelde dat kan komen door verschillende factoren. Je maaginhoud heeft te maken met hoe snel iets werkt. Heb je net ervoor gegeten dan duurt het langer voor je iets merkt. Je vochthuishouding heeft ermee te maken, of je andere drugs genomen hebt, je eigen mindset (soms werk je het onbewust tegen), en of je erop zit te wachten. Of je met vrienden bent wil ook een verschil maken. Als je ziet dat je vrienden al iets merken maar jij nog niet, kun je emphatische gevoelens krijgen en daarmee het idee hebben dat je ook al tript.

Nu denk ik niet dat je iets kapot gemaakt hebt. Ik denk dat er mensen op deze website zitten die nog veel gekker gedaan hebben qua 400mg op een avond. Pas gewoon op dat je niet te snel en te vaak doet. Als waarschuwing voor jou: Ik vind xtc nu echt heel kut. Mijn katers zijn enorm en wegen bij lange na niet meer op tegen de lol die ik ervan heb. Ik voel al jaren het love gevoel niet meer en eigenlijk vind ik het van de kaart zijn ook erg kut geworden. Vroeger had ik nog wel eens hallucinaties of spacede ik weg bij muziek en een kampvuur; nu is xtc eigenlijk alleen maar hoofdpijn en ben ik gewoon 4 uur lang een beetje waus van de kaart uit mijn ogen aan het kijken. Ik heb het dus veel te vaak en veel te veel gedaan. Te snel, elk weekend, hoge dosissen zoals jij, en mijn tolerantie was zo hoog dat ik van 1 pil niets voelde. Het was op een gegeven moment zo straf dat er echt wel weekenden waren dat ik 10+ pillen van 120mg weg heb staan knagen. Achteraf heb ik echt mega spijt dat ik daardoor nu niet meer van pillen kan genieten. :|

Take care dude.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor knuffelbeer1 » ma jul 30, 2018 1:50 pm

Drientje schreef:Naast dat je heel snel tolerantie opbouwt voor een middel is de tweede keer dat je xtc doet helemaal niet zo heftig als je allereerste keer. 8 weken ertussen is wat kort maar van 400mg zou je wel echt veel meer moeten merken.
Heb je je pillen laten testen? 270mg klinkt mij in de oren als bizar heftige pillen en hoewel ik weet dat ze er zijn, neem gewoon verstandig een halve per keer. Dat er zoveel inzit wil nog niet zeggen dat dat de bedoeling is en dat je dat gewoon in 1x kunt slikken.

Je bent begonnen met een 1/4 pil. Als jouw pillen echt 270mg bevatten dat heb je als eerste dosis 67.5mg genomen. Voor een eerste dosis vind ik dat zelf niet bijzonder veel. Ik ga uit van 100mg als eerste hit als ik xtc neem, maar dat ligt helemaal aan je lichaamsgewicht. Voor vrouwen is 1mg per kg lichaamsgewicht okay, voor mannen 1,5mg per kg lichaamsgewicht. Dus weeg je 100kg, dat kun je als start dosis 150mg slikken. (Bij jou zou je ideale startdosis 111mg zijn, je kunt de pil dus het beste gewoon doormidden bijten en een halfje nemen.)

Dat het zolang duurde voor je iets voelde dat kan komen door verschillende factoren. Je maaginhoud heeft te maken met hoe snel iets werkt. Heb je net ervoor gegeten dan duurt het langer voor je iets merkt. Je vochthuishouding heeft ermee te maken, of je andere drugs genomen hebt, je eigen mindset (soms werk je het onbewust tegen), en of je erop zit te wachten. Of je met vrienden bent wil ook een verschil maken. Als je ziet dat je vrienden al iets merken maar jij nog niet, kun je emphatische gevoelens krijgen en daarmee het idee hebben dat je ook al tript.

Nu denk ik niet dat je iets kapot gemaakt hebt. Ik denk dat er mensen op deze website zitten die nog veel gekker gedaan hebben qua 400mg op een avond. Pas gewoon op dat je niet te snel en te vaak doet. Als waarschuwing voor jou: Ik vind xtc nu echt heel kut. Mijn katers zijn enorm en wegen bij lange na niet meer op tegen de lol die ik ervan heb. Ik voel al jaren het love gevoel niet meer en eigenlijk vind ik het van de kaart zijn ook erg kut geworden. Vroeger had ik nog wel eens hallucinaties of spacede ik weg bij muziek en een kampvuur; nu is xtc eigenlijk alleen maar hoofdpijn en ben ik gewoon 4 uur lang een beetje waus van de kaart uit mijn ogen aan het kijken. Ik heb het dus veel te vaak en veel te veel gedaan. Te snel, elk weekend, hoge dosissen zoals jij, en mijn tolerantie was zo hoog dat ik van 1 pil niets voelde. Het was op een gegeven moment zo straf dat er echt wel weekenden waren dat ik 10+ pillen van 120mg weg heb staan knagen. Achteraf heb ik echt mega spijt dat ik daardoor nu niet meer van pillen kan genieten. :|

Take care dude.



Bedankt voor je reactie op mijn bericht!

Ik heb de pillen niet laten testen, ik heb ze gekregen van een vriend en hij vertelde me dat er 200mg in zit per pil. De pillen van 270MG waren ook iets groter formaat, ze waren paars in de vorm van een schild met de tekst Thunderdome erop.

Betreft vochthuishouding, ik neem supplementen zoals Creatine dat vocht vasthoud in mijn lichaam. (ik ben een fitness junk).

Betreft jouw katers, ik had absoluut geen katers. De dag na Fatality heb ik prima gewerkt en was ik erg productief. de tweede dag na Fatality (vandaag) voel ik me ook gewoon normaal en goed.

Ik heb nog een vraag, wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik het maximale effect van MDMA behoud? Ik wil de love-feeling niet kwijt raken, want dat is juist geweldig. Dus nu gewoon even een pauze nemen van MDMA? Ik wil pas weer in december naar een feestje gaan, en dat is over 5 maanden. Als ik dan ga pakken, heb ik dan gewoon de love-feeling?

Bedankt voor je hulp Drientje!
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Rtby » ma jul 30, 2018 9:23 pm

Een beetje overenthousiaste voortzetting bij je 2e keer xtc gebruik, zo kan je het wel noemen. Maar goed dat je daar zelf ook bewust van bent en wilt bijleren voor de toekomst Knuffelbeer.

Creatine en andere fitness middelen (behalve PEDs) zullen niet snel effect hebben. Wat wel veel effect kan hebben is je voeding/inspanning de dagen direct voorafgaand aan het feestje. Eet je bijvoorbeeld nog een flinke maaltijd en slik je een uur later een halfje, valt die in een volle maag, waardoor die minder snel opgenomen wordt. Heb je nog puddingbeentjes van legday, zul je toch echt sneller moeie benen krijgen (spreek uit ervaring). Dus houdt daar een beetje rekening mee.

Wat betreft je 2e keer, dit was redelijk aan de hoge kant inderdaad. Ik ga er even vanuit dat je een man bent. Dan moet je denken aan 1,5-2 x je lichaamsgewicht in mg als maximale dosis wat je zou moeten nemen om 'veilig' te gebruiken. Dit kun je in 1x nemen, maar met dat zal vrij heftig voor je zijn. De meeste mensen kiezen er voor om dit in 2en te delen, waarbij de eerste dosis wat hoger is dan de 2e. De eerste dosis bepaalt namelijk het niveau dat je bereikt, het 2e verlengt alleen maar een beetje.

Je hebt het nog niet voor jezelf verneukt. Nu 5 maandjes wachten tot je volgende feestje lijkt me een prima plan en je zal vast en zeker weer een leuk feestje kunnen beleven inclusief love feelings! Zorg dan vooral voor de juiste set en setting. Oftewel, voel je op je gemak op de locatie, met de muziek en kies vooral leuke mensen om je heen. Dan ga je heus wel weer genieten van je volgende trip ;)

Zelf gebruik ik inmiddels zo'n 3 jaartjes met tussenpozen van 2-3 maanden als richtlijn. Eigenlijk nooit korter dan 2 maanden gedaan, wel geregeld iets langer dan 3 maanden. De ervaring is wel anders dan die eerste keer/keren, maar ik vermaakt mezelf nog altijd prima op een feestje! Ook niet altijd netjes aan de max 2x lichaamsgewicht aan werkzame stof gehouden, omdat je toch nieuwsgierig bent, harder wilt gaan etc. Maar toch wel altijd grenzen gehad en m'n verstand erbij gehouden (al zeg ik het zelf). Gebruik nu denk minder per avondje dan dat ik anderhalf jaar geleden deed, in de wetenschap dat het beter voor de lange termijn is om te blijven genieten.
Rtby
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr jul 15, 2016 9:21 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor knuffelbeer1 » di jul 31, 2018 12:10 am

Rtby schreef:Een beetje overenthousiaste voortzetting bij je 2e keer xtc gebruik, zo kan je het wel noemen. Maar goed dat je daar zelf ook bewust van bent en wilt bijleren voor de toekomst Knuffelbeer.

Creatine en andere fitness middelen (behalve PEDs) zullen niet snel effect hebben. Wat wel veel effect kan hebben is je voeding/inspanning de dagen direct voorafgaand aan het feestje. Eet je bijvoorbeeld nog een flinke maaltijd en slik je een uur later een halfje, valt die in een volle maag, waardoor die minder snel opgenomen wordt. Heb je nog puddingbeentjes van legday, zul je toch echt sneller moeie benen krijgen (spreek uit ervaring). Dus houdt daar een beetje rekening mee.

Wat betreft je 2e keer, dit was redelijk aan de hoge kant inderdaad. Ik ga er even vanuit dat je een man bent. Dan moet je denken aan 1,5-2 x je lichaamsgewicht in mg als maximale dosis wat je zou moeten nemen om 'veilig' te gebruiken. Dit kun je in 1x nemen, maar met dat zal vrij heftig voor je zijn. De meeste mensen kiezen er voor om dit in 2en te delen, waarbij de eerste dosis wat hoger is dan de 2e. De eerste dosis bepaalt namelijk het niveau dat je bereikt, het 2e verlengt alleen maar een beetje.

Je hebt het nog niet voor jezelf verneukt. Nu 5 maandjes wachten tot je volgende feestje lijkt me een prima plan en je zal vast en zeker weer een leuk feestje kunnen beleven inclusief love feelings! Zorg dan vooral voor de juiste set en setting. Oftewel, voel je op je gemak op de locatie, met de muziek en kies vooral leuke mensen om je heen. Dan ga je heus wel weer genieten van je volgende trip ;)

Zelf gebruik ik inmiddels zo'n 3 jaartjes met tussenpozen van 2-3 maanden als richtlijn. Eigenlijk nooit korter dan 2 maanden gedaan, wel geregeld iets langer dan 3 maanden. De ervaring is wel anders dan die eerste keer/keren, maar ik vermaakt mezelf nog altijd prima op een feestje! Ook niet altijd netjes aan de max 2x lichaamsgewicht aan werkzame stof gehouden, omdat je toch nieuwsgierig bent, harder wilt gaan etc. Maar toch wel altijd grenzen gehad en m'n verstand erbij gehouden (al zeg ik het zelf). Gebruik nu denk minder per avondje dan dat ik anderhalf jaar geleden deed, in de wetenschap dat het beter voor de lange termijn is om te blijven genieten.


Bedankt voor je reactie op mijn verhaal! Het geeft me wat meer geruststelling want vond het erg slecht om binnen 8 weken al weer xtc te pakken, en dan vooral 400mg..

Bedankt voor je suggesties met de dosering! Ik zal het onthouden en gebruiken voor de volgende keer. Ik hoop ook echt inderdaad dat 5 maanden wachten genoeg is om gewoon compleet te herstellen. Ik ben inderdaad een man, en zorg gewoon goed voor mijn gezondheid. En ik wil gewoon niet de lovefeeling kwijt raken wat ik vaak hoor van anderen.

Ik denk dat ik de volgende keer (over 5 maanden) begin met 120mg en daarna bijpak (na 2 uur) met 100-120 mg. Zal ik hiermee een goede trip krijgen? Het is wel minder mg dan mijn laatste feestje (Fatality, 400mg) ik hoop dat dat niet uitmaakt?
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Partypipo » di jul 31, 2018 12:32 am

Ik zou even beginnen met je pillen naar het testcentrum te brengen. Het is zo gebeurd en je hebt zekerheid over de hoeveelheid die je neemt de volgende keer.

Niemand weet of je de volgende keer weer lekker zal gaan. Ik weet niet of 5 maanden herstel genoeg is, maar ik verwacht van wel.

Volgende keer dan gewoon 150 mg ongeveer nemen en niks meer bijnemen. Wil je love feelings verlengen dan een psychedelica bijnemen later. Als je niet wil trippen en enkel de love feelings wil verlengen dan 2C-D nemen. Andere psychedelica zullen love feelings verlengen én een trip geven.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Aap » wo aug 01, 2018 12:46 pm

En breng je pillen ruim op tijd naar het testcentrum. Zeker rond de zomer kan het zo maar zijn dat je extra moet wachten op de uitslag of dat je helemaal geen uitslag krijgt omdat het te druk is.
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Kikkerr » wo aug 01, 2018 6:05 pm

Aap schreef:En breng je pillen ruim op tijd naar het testcentrum. Zeker rond de zomer kan het zo maar zijn dat je extra moet wachten op de uitslag of dat je helemaal geen uitslag krijgt omdat het te druk is.

Dit is vaak het geval ook rond carnaval en kerst en oud en nieuw zijn er langere wachttijden, ook kan er altijd wat misgaan in het lab - ik heb dat een keer gehad- kon ik nog een week extra wachten, dus Aap heet de pro tip van de week gegeven mensen jajajaja :hulde: :hulde: :hulde: :hulde:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Aap » do aug 02, 2018 3:36 pm

En en twee jaar geleden wilde ik 2c-b laten testen maar er zat te weinig poeder in. Dus ik had geen uitslag.
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor knuffelbeer1 » do aug 02, 2018 6:39 pm

Ik heb nog een vraag over 2CB.

Ik wil dit 2 weken na Fatality gaan gebruiken bij een vriend thuis. Geld bij 2CB ook de 3 maanden regel? Of kan ik dit gewoon gebruiken wanneer ik wil? Ik wil 10-20 mg gebruiken. Heeft dit ook effect op mijn lovefeeling of serotonine?
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Rtby » do aug 02, 2018 10:39 pm

2cb maakt geen stoffen op of put ze uit. Wel bouw je kortstondige tolerantie op van ongeveer een weekje.

Waar je wellicht een beetje rekening mee moet houden is dat het wel fijner werkt als je voorraad serotonine nog enigszins aanwezig is. Als je pas na het festival gaat gebruiken sinds je vorige trip is dat geen enkel probleem!
Rtby
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr jul 15, 2016 9:21 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor Aap » vr aug 03, 2018 12:25 am

Misschien beter om voortaan een nieuw topic te openen. Ik ervaar 2c-b als onprettig tijdens een festival. Als ik het thuis gebruik wil ik alleen maar op bed liggen. < 11 mg.
Muziek en orgastische beelden zijn wel fijn/
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor knuffelbeer1 » vr aug 03, 2018 8:40 pm

Bedankt voor al de reacties telkens, het helpt me enorm! :hulde: :hulde:
knuffelbeer1
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: zo jul 29, 2018 11:56 pm

Re: Heb ik teveel MDMA gebruikt?

Berichtdoor MrMDMA » za aug 04, 2018 2:53 am

Ach, mensen blijven naar mijn mening te kramprachtig vasthouden aan het maar moeten vergrijgen van dat 'Love' gevoel. Je zal het sowieso kwijt gaan raken, want een brein leert altijd relativeren na nieuwe ervaringen. Het love gevoel tijdens de eerste keren komt voor uit de intense versterking van gevoelens die normaal wat subtieler zijn, maar er nu 'te dik' opliggen. Na enkele keren leert je controlerend gebied in je hersenen dat bij een intense piek van deze neurotransmitters het geen reden hoeft te zijn om iedereen maar om zn nek te gaan hangen en te knuffelen. Tuurlijk blijven de fysieke effecten wel gewoon aanwezig, welke natuurlijk ook hemels zijn. Vervolgens, indien de situatie daar ook echt naar is, kan ook een echt love gevoel opkomen en versterkt worden. Zoals wanneer je verliefd wordt op een mooi meisje, die keihard uit dr gieter staat te gaan op de terror zaal.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner