dexdude2 schreef:Van wat ik hier nu lees moet het dan aan de setting hebben gelegen. Ik was aardig moe en niet in een feest stemming, en ik was alleen. Volgende keer maar tijdens het feest droppen dan...
Jumbo schreef:Ik heb altijd twee manieren als ik aan de m zit.
De chillmodus: gewoon tegen de muur staan en beetje hangen, genieten van de vibe en de sfeer en gewoon kijken hoe andere mensen losgaan
De feestmodus: fucking hard losgaan op de dansvloer
TomBeZeur schreef:
Wat me opvalt is dat de mensen die normaal heel enthousiast en energiek zijn vaak na een pilletje heel rustig worden, en de mensen die nuchter wat teruggetrokkener zijn juist heel praterig en zo worden op MDMA. Mijn vrienden zien dit ook. Meer mensen die dit herkennen?
Ja, hier nog zo een. Ben van mezelf heel verlegen, stil en teruggetrokken. Maar onder de invloed van MDMA praat ik iedereen de oren van de kop. Verdiep vriendschappen en leg zonder enige moeite nieuwe contacten, geweldig... Lekker losgaan gebeurd ook wel maar doordat ik onder invloed ineens zooo veel te vertellen heb kan ik nooit mijn aandacht blijven richten op het dansen haha.TomBeZeur schreef:Wat me opvalt is dat de mensen die normaal heel enthousiast en energiek zijn vaak na een pilletje heel rustig worden, en de mensen die nuchter wat teruggetrokkener zijn juist heel praterig en zo worden op MDMA. Mijn vrienden zien dit ook. Meer mensen die dit herkennen?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten