No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pep schreef:Hoezo neem je bij de tweede manier de eerste twee keren zo vroeg achter elkaar? Dan zit je nog niet op je piek en neem je al bij.
Ivo schreef:Ik zou echt niet beginnen met een derde. Ik zou om middernacht een derde nemen, en dan rond 3u een derde. Dan kom je normaal gezien wel rond tot 7u. Als je meer dan 3u wacht met herdoseren, kan het een stuk minder hard inslaan heb ik al gemerkt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:80 mg pakken als startdosis.
Na een uurtje of 4 20mg 2CD in plaats van mdma bijpakken.
8 uur lang in lalaland.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef: terwijl 2cd waarschijnlijk geen of minimale extra schade geeft op de xtc, minder schadelijk dan xtc bij pakken in ieder geval.
Partypipo schreef:2cd brengt het mdma gevoel gewoon terug.
2cb brengt vaagheid op je mdma en visuals.
(...) terwijl 2cd waarschijnlijk geen of minimale extra schade geeft op de xtc, minder schadelijk dan xtc bij pakken in ieder geval.
fredrik schreef:Partypipo schreef: terwijl 2cd waarschijnlijk geen of minimale extra schade geeft op de xtc, minder schadelijk dan xtc bij pakken in ieder geval.
Bron?
Dropthebeat schreef:Partypipo schreef:2cd brengt het mdma gevoel gewoon terug.
2cb brengt vaagheid op je mdma en visuals.
(...) terwijl 2cd waarschijnlijk geen of minimale extra schade geeft op de xtc, minder schadelijk dan xtc bij pakken in ieder geval.
Dit klinkt wel heel aantrekkelijk...
Weet je misschien hoe kan het dat 2CD het MDMA-gevoel terug brengt? Naar mijn idee is het, net als MDMA, een psychedelica en heeft het effect op de serotonine receptor... Ik twijfel uiteraard niet aan jouw ervaring die je hebt met deze combinatie, maar vraag me daardoor (puur uit nieuwsgierigheid) wel af hoe het kan dat je de effecten nog (weer) kan voelen. Ik lees namelijk vaak dat je de XTC niet meer voelt omdat al je serotonine erdoorheen is gejaagd. Heeft 2CD dan misschien invloed op nog meer receptoren?
In elk geval bedankt voor je suggestie. Ik lees vaker dat 2CD en middel is dat je relatief "veilig" kunt combineren met andere middelen. Als je van de combinatie met MDMA niet extra wazig wordt, dan vind ik het zeker een keer de moeite waard om te proberen.
TattooBoy schreef:Thanks voor de waarschuwing jonggeleerd.
Ik wil met oud en nieuw echt knallen maar vindt een hele om te starten te heftig. Als ik dan een uurtje na inslag van mijn eerste halfje iets bijpak ga ik toch harder en kan ik zo'n 2 en half uur daarna toch nog eenmaal bijpakken?
Wat raadt jij dan aan?
TattooBoy schreef:(...) dus ik ga met nye mijn mobiel thuislaten zodat ik meer van het moment kan genieten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten