Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hersentumor. Kwartje Xtc

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Hersentumor. Kwartje Xtc

Berichtdoor Proxy » za dec 02, 2017 6:15 pm

Hey guys,
Misschien een rare vraag. Vorig jaar sept 2016 is bij mij een hersentumor ontdekt
Dit na een epileptische aanval. Nu wil ik weer eens een kwartje MDMA proberen op een technofeest.
Is het mogelijk dat ik een epi aanval krijg? Geen epileptie in mijn familie en ik heb het dus maar 1x gehad toen mijn tumor ontdekt werd.

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

Groetjes
Proxy
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za dec 02, 2017 6:09 pm

Re: Hersentumor. Kwartje Xtc

Berichtdoor Proxy » za dec 02, 2017 6:20 pm

Mag ik vragen waarom niet? De tumor is er zo goed als uitgehaald. Zie t als een tennisbal. De gele haartjes bleven achter ivm evt complicaties.
Proxy
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za dec 02, 2017 6:09 pm

Re: Hersentumor. Kwartje Xtc

Berichtdoor PiraatPanda » za dec 02, 2017 6:23 pm

Lijkt me idd wel een risico dat je weer een aanval krijgt. Zit de tumor er trouwens nog of hebben ze die succesvol kunnen verwijderen?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Hersentumor. Kwartje Xtc

Berichtdoor Proxy » za dec 02, 2017 6:27 pm

De tumor voor mensen die er evt verstand van hebben is gbm. Hij is er voor 99% uitgehaald. Zoals ik net zei. Tennisbal. Gele haartjes zijn over gebleven
Proxy
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za dec 02, 2017 6:09 pm

Re: Hersentumor. Kwartje Xtc

Berichtdoor Kip » za dec 02, 2017 6:32 pm

Je gaat hier denk ik geen mensen vinden die er verstand van hebben. Contacteer je arts of liever nog een neuroloog. En als je dat niet wil, better safe than sorry, dus gewoon niet doen.
Edit: Druks was me voor :)
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Hersentumor. Kwartje Xtc

Berichtdoor Proxy » za dec 02, 2017 6:33 pm

Alright mensen. Thanks voor de snelle antwoorden.
Was aan ‘t twijfelen maar ga het dan idd niet doen. Iig tot ik mijn neuroloog heb gesproken
Proxy
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za dec 02, 2017 6:09 pm

Re: Hersentumor. Kwartje Xtc

Berichtdoor PiraatPanda » za dec 02, 2017 6:46 pm

Iedereen kan in principe een epileptische aanval krijgen als de uitlokkende factoren maar groot genoeg zijn. De meeste drugs zijn wel een trigger om een aanval te krijgen( kalmerende middelen en antiepilleptica juist als je ermee stopt) voor mensen die er erg gevoelig voor zijn, of in combinatie met andere triggers. Drugsgebruik geeft altijd een bepaald risico.

Maar bij de meeste mensen is de epilepsie drempel zo hoog dat ze nooit in hun leven een aanval zullen krijgen, zelfs niet als ze drugs gebruiken. (Tenzij je een overdosis neemt natuurlijk)

Of het risico op een epilepsie aanval in jouw geval heel erg gestegen is kan niemand hier je natuurlijk met zekerheid zeggen. Ik zou idd ook je neuroloog vragen wat die ervan denkt. Dan kan je zelf beslissen of je het t risico waard vindt.

Super fijn trouwens dat ze de tumor hebben kunnen verwijderen :)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron