Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor feestbeest92 » vr mei 27, 2016 7:15 pm

Hoi luitjes,

Zoals jullie uit de titel af kunnen leiden heb ik last van 'hallucinatie-angst'. Dit is ontstaan nadat ik één keer een hele nare ervaring met xtc heb gehad, waarbij ik onwijs begon te hallucineren en heel angstig werd. Het was zo erg dat ik zelfs de maanden erna last heb gehad van paniekaanvallen. Ik heb daarna volgens mij nog twee keer wat gebruikt, maar beide keren was ik er zo mee bezig of ik al hallucinaties zag, en dan ga je ze natuurlijk ook zien. Ik heb nooit meer zoveel plezier beleefd aan drugs (XTC, maar ook 4f) als voor die ene keer.

Aankomend weekend heb ik een feestje. Ik voel me lichamelijk en geestelijk goed, en ik heb er zin in. Ik zit eraan te denken om weer wat te gebruiken. Ik kijk uit naar dat warme gevoel, naar de diepzinnige (en lompe) gesprekken met vrienden, gewoon naar die hele rush.. Alleen één ding staat me behoorlijk tegen en dat zijn die hallucinaties. De vorige twee keren dat ik gebruikt heb (dus na die vervelende ervaring) heb ik ook weer gehallucineerd, ook al had ik maar heel weinig gebruikt. Veel mensen zeggen dingen tegen me als: het is toch super gaaf om te hallucineren? Maar de hallucinaties die ik heb zijn niet bepaald fijn. Vaak begint het al met het zien van enge witte maskers. Ik vind het niet echt leuk als je je eigen vrienden niet eens meer herkent. :roll2: Zodra ik begin te hallucineren word ik in één klap super duizelig, angstig en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weg.

Ik ben op zoek naar mensen die me kunnen vertellen hoe ik van die hallucinatie-angst afkom. Soms denk ik: misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt, misschien ben ik gevoelig voor angsten en kan ik er beter vanaf blijven. Maar tegelijkertijd zou ik zo graag weer dat heerlijke gevoel willen hebben en er gewoon plezier van willen beleven, zoals ik dat voor die @#$%^ ervaring ook zo goed kon.

Alvast bedankt!
feestbeest92
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: wo aug 27, 2014 7:33 pm

Re: Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor Fool » vr mei 27, 2016 7:44 pm

Hoe kom je over paardenangst? -> Paardrijden
Hoe kom je over fietsangst? -> Fietsen
Hoe kom je over hardloopangst? -> Hardlopen

Ik denk dat je het antwoord zelf wel kunt raden. De vraag is echter of je er ook overheen wilt komen of dat het je niet waard is.

Hoeveel XTC neem je trouwens, dat je begint te hallucineren? Misschien is een lagere dosering ook een goede optie?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor Amvitamientje » vr mei 27, 2016 8:48 pm

feestbeest92 schreef: misschien ben ik er gewoon niet voor gemaakt, misschien ben ik gevoelig voor angsten en kan ik er beter vanaf blijven.

:)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor feestbeest92 » vr mei 27, 2016 9:12 pm

Druks schreef:Hallucinaties komen vooral voor bij ongezond hoge dosissen. Dus, hoeveel xtc slik je normaal?


Die ene keer wel veel. Maar die twee keren daarna redelijk weinig, ik hallucineerde toen al bij 1/3e pilletje (pil bevatte 220 mg, ik weeg 60 kilo).
feestbeest92
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: wo aug 27, 2014 7:33 pm

Re: Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor Verf » za mei 28, 2016 3:17 pm

Dit klinkt een alsof je een keer een slechte ervaring hebt gehad en het nu een beetje in je hoofd zit waardoor je er iedere keer zo op focust dat je je ook daadwerkelijk ongemakkelijk gaat voelen. Het beste lijkt me om het even met rust te laten, er niet meer zo veel over na te denken en na eventueel na een lange tijd nog een keer te doen. Met dat je je nu al zoveel zorgen maakt is de kans groot dat je er opnieuw niet van gaat genieten.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor Maus » za mei 28, 2016 3:31 pm

Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor feestbeest92 » za mei 28, 2016 7:49 pm

Bedankt iedereen! Ik hou het lekker bij een drankje.
feestbeest92
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: wo aug 27, 2014 7:33 pm

Re: Hoe kom ik over 'hallucinatie-angst' heen?

Berichtdoor Maus » za mei 28, 2016 7:56 pm

feestbeest92 schreef:Bedankt iedereen! Ik hou het lekker bij een drankje.

Geniet van je avond! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner