mdma12 schreef:mijn vraag is eigelijk hoe snel je verslaafd kan raken aan xtc?
want iedereen in mijn omgeving zegt dat xtc eigelijk niet verslavend is....
en wat zijn de verslavings gevolgen als je elk weekend gebruikt?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:mdma12 schreef:mijn vraag is eigelijk hoe snel je verslaafd kan raken aan xtc?
want iedereen in mijn omgeving zegt dat xtc eigelijk niet verslavend is....
en wat zijn de verslavings gevolgen als je elk weekend gebruikt?
Ik heb het een tijdje veelvuldig gebruikt en merk van verslaving niet heel veel. Op den duur raakt de lol er tot een bepaald level vanaf. Je denkt er wel vrij veel aan maar je kan het ook vrij makkelijk stoppen, alleen lastig als je normaal met uitgaan altijd waus ben, maar als je t eenmaal een tijdje niet meer hebt gebruikt is dat ook over.
Echt verslaafd aan xtc is in mijn ogen nou niet echt mogelijk.
Einstein schreef:Precies. In plaats van dat het verslavend is is het na een tijd gewoon niet leuk meer, wat een teken is dat je hersenen erg kapot zijn
Einstein schreef:Het is maar net hoe je het ziet. Het is sowieso een onnatuurlijke verandering die je in je hersenen aanbrengt, wat niet echt gezond is, maar in je nuchtere leven zal je er niet direct nadelige gevolgen van ondervinden
Einstein schreef:Bovendien werkt MDMA dan gewoon niet echt goed meer, wat voor verslaafden in spé toch jammer is.
Gman007 schreef:Een weekend verslaving zou ik me nog wel kunnen voorstellen trouwens
Davinci schreef:Einstein schreef:Het is maar net hoe je het ziet. Het is sowieso een onnatuurlijke verandering die je in je hersenen aanbrengt, wat niet echt gezond is, maar in je nuchtere leven zal je er niet direct nadelige gevolgen van ondervinden
Eenmaal je op het punt zit van het love-gevoel kwijt te zijn,
merk je dan nuchter ook niet wat probleempjes?
Slaap, concentratie etc.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Davinci schreef:Einstein schreef:Het is maar net hoe je het ziet. Het is sowieso een onnatuurlijke verandering die je in je hersenen aanbrengt, wat niet echt gezond is, maar in je nuchtere leven zal je er niet direct nadelige gevolgen van ondervinden
Slaap, concentratie etc.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ivo schreef:Davinci schreef:Einstein schreef:Het is maar net hoe je het ziet. Het is sowieso een onnatuurlijke verandering die je in je hersenen aanbrengt, wat niet echt gezond is, maar in je nuchtere leven zal je er niet direct nadelige gevolgen van ondervinden
Slaap, concentratie etc.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die alleen mdma gebruiken en hier dus iets over kunnen zeggen.
Ik merk nuchter wel wat probleempjes, maar dat kan aan het dagelijkse blowen liggen, aan het overdrijven met mdma of het is gewoon een effect van alle dope door elkaar...
doq schreef:Probeer eens uit te gaan op een andere drug, of heel veel drank.
MushRockker schreef:doq schreef:Probeer eens uit te gaan op een andere drug, of heel veel drank.
Of gewoon nuchter met goede vrienden en een paar biertjes. Ik vind uitgaan mét drugs/loads of alcohol leuk, maar ook nuchter kan je gewoon een hele goede avond hebben hoor. Lekkere muziek, veel vrienden en een leuke tent
Davinci schreef:MushRockker schreef:doq schreef:Probeer eens uit te gaan op een andere drug, of heel veel drank.
Of gewoon nuchter met goede vrienden en een paar biertjes. Ik vind uitgaan mét drugs/loads of alcohol leuk, maar ook nuchter kan je gewoon een hele goede avond hebben hoor. Lekkere muziek, veel vrienden en een leuke tent
Je moet in theorie ook nuchter kunnen uitgaan. Anders is het uitgaan met drugs in theorie ook een stuk minder leuk (ivm set/setting dan).
Invinzible schreef:Ja doq, bedankt voor je post. Tof dat je je mdma ervaring met ons deelt. Jammer dat je er niets van voelt, die 4-fa. En idd lol van die mongolen daar wordt je inderdaad agressief van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten