Miele schreef: Denk er de laatste tijd weer dagelijks aan, droom zelfs dat ik op vette feestjes ben en pillen slik, voel ik mn dromen ook echt het xtc gevoel helemaal.
Saikedellik schreef:Denk dat dat redelijk normaal is, denk vaak wel bij het uitgaan als er eens goeie muziek wordt gedraaid dat ik denk van "hmmm dit was met een pilletje op nóg 10x vetter geweest!". Zolang je maar niet bij elke keer dat je zo denkt een pilletje gaat slikken, dan komt het wel goed denk ik Altijd je gezonde verstand laten heerschen over je impulsieve gedachtes, anders zou ik echt 24/7 aan de drugs zitten
Mad Hatter schreef:Saikedellik schreef:Denk dat dat redelijk normaal is, denk vaak wel bij het uitgaan als er eens goeie muziek wordt gedraaid dat ik denk van "hmmm dit was met een pilletje op nóg 10x vetter geweest!". Zolang je maar niet bij elke keer dat je zo denkt een pilletje gaat slikken, dan komt het wel goed denk ik Altijd je gezonde verstand laten heerschen over je impulsieve gedachtes, anders zou ik echt 24/7 aan de drugs zitten
+1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten