Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Hulp gevraagd: intiele dosering, herdoseren en de effecten

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Hulp gevraagd: intiele dosering, herdoseren en de effecten

Berichtdoor Mariokart64 » zo mei 25, 2025 11:26 am

Hallo allemaal,
Ik heb een vraag met betrekking tot doseren en herdoseren en jullie ervaringen daarmee.
Wat basisinformatie: Man rond de 83 kg en ik doe ongeveer 160 mg elke keer dat ik gebruik (3/4 van een 210 pil). De pauze tussen sessies is altijd minimaal 3 maanden.
Ik ben altijd begonnen met een kwart (+- 50 mg) en doseer daarna met de resterende helft (+- 100 mg). Dit resulteert in een zachte come up van de effecten voor de grotere en mooie hit die later komt.
Het is een beetje alsof je aan het gevoel kan wennen voordat het "intenser" wordt. Ik heb het gevoel dat dit het omgekeerde is hoe de meeste mensen dit doen. De meeste beginnen met een grotere dosis en pakken daarna een kleinere dosis bij.
Nu heb ik online gelezen dat herdoseren soms niet wordt aanbevolen of dat mensen aanbevelen om de helft van de oorspronkelijke dosis te nemen. Ik heb erover nagedacht om de volgende keer de volgorde om te draaien: begin met de helft en herdoseer met een kwart.
Ik ben benieuwd wat voor verschil dit maakt en of het niet te heftig wordt als ik er niet rustig aan begin met een kwartje.
Dus ik ben benieuwd: wat is jullie inname schema en kun je de effecten van de come up beschrijven?
Mariokart64
Newbie

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA