trippelh schreef: Ben je mijn vrouw???
Zo doen wij het ook altijd
Wel leuk om een gelijkgestemde te lezen
*highfive*
Toevallig gisteravond weer zo'n onvergetelijke avond gehad.
Ik (v, 34jr) aan de mdma, CataMan (m, 29jr) aan de truffels. Mijn laatste keer mdma was begin november. Ter voorbereiding heb ik de hele week aan mijn vitamientjes gedacht, en ook wat magnesium-tabletten genomen.
Eerst een capsule met plm. 120 mg. rond 18.30. Na inname even snel douchen. Toen hij goed ingeslagen was, naar boven en daar de meest ranzige dingen met elkaar uitgehaald.
Lekker therapeutisch, die mdma! Het besef kwam dat - sinds we een half jaar geleden getrouwd zijn - ik dus NOOIT meer bepaalde handelingen met een ander hoef uit te voeren, dus ook NOOIT meer ergens spijt van zal gaan krijgen. Kijk; en dát schept mogelijkheden tot het ontdekken van dingen waarje in eerste instantie niet van denkt dat dat ooit mogelijk (en lekker) zal zijn.
Na de bedsport weer lekker douchen, toen een tweede dosis van plm. 80mg. rond 21.15 genomen. Gaan wandelen in een donker bos, hier vlak bij. (Heeerlijk, die motregen op je gezicht als je omhoog tussen de bomen doorkijkt...)
Eenmaal thuis weer naar bed, om daar (alweer) tot de conclusie te komen dat klaarkomen er niet in zit, maar het genieten er niet minder om is. Uiteraard flink blowen (puur in een waterpijp of vaporizer, want ik rook al 4 jaar geen tabak meer), een pak pinda-koekjes en een banaan gegeten en Southpark kijken.
Rond een uur of 4 toch maar even naar beneden voor twee diazapammetjes en waarempel redelijk geslapen tot een uur of 10. Nog twee uur tv gekeken vanuit bed, maar toen kwam CataMan mij uit bed halen omdat hij een heerlijk ontbijtje had klaargezet, compleet met afgebakken broodjes, drinkontbijt, melk, etc.
En nu een heeeeerlijk lome zondag zonder verplichtingen. Een mild hoofdpijntje, lichte schaafplekjes in de binnenkant van mijn mond, maar dankzij de magnesium niet te vergelijken met de totaal kapotte mond die ik eerder heb gehad. Ik zweer erbij.
Ik probeer CataMan over te halen tot een bezoekje aan de sauna / thermen vanmiddag, maar aangezien meneer hier tevreden op de bank ligt te ronken, denk ik niet dat dat 'm wordt.
Jammer... zou de ideale afsluiting van topweekend zijn!