Azymuth schreef:Ik zou het niet echt missen als het verdwijnt. Het is gewoon een leuke extra voor heel soms.
NorthernLightBE schreef:En moest ik 100gram kopen voor eigen gebruik zou ik snel teveel gebruiken
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Azymuth schreef:Ik zou het niet echt missen als het verdwijnt. Het is gewoon een leuke extra voor heel soms.
Ivo schreef:Dit. Ik heb ooit es 5 gram gekocht, "voor het geval ik nooit meer een degelijke dealer tegen zou komen". Een paar weken later was het love gevoel weg om een of andere reden.
Koekwaus schreef:Blijf het raar vinden dat mensen gaan pakken als het er ligt. Heb dat met mdma echt totaal niet. Ik weet weken van te voren al wanneer ik ga gebruiken.
Dreuge schreef:Koekwaus schreef:Blijf het raar vinden dat mensen gaan pakken als het er ligt. Heb dat met mdma echt totaal niet. Ik weet weken van te voren al wanneer ik ga gebruiken.
ok, lussie D. goed van jou
Koekwaus schreef:Blijf het raar vinden dat mensen gaan pakken als het er ligt. Heb dat met mdma echt totaal niet. Ik weet weken van te voren al wanneer ik ga gebruiken.
Koekwaus schreef:Dreuge schreef:Koekwaus schreef:Blijf het raar vinden dat mensen gaan pakken als het er ligt. Heb dat met mdma echt totaal niet. Ik weet weken van te voren al wanneer ik ga gebruiken.
ok, lussie D. goed van jou
Thanks..
Just saying snap die craving niet zo goed. Dat je dan met maten aan het kletsen bent ofzo en dat je dan op ene denkt.. Okee laten we even lekker een snekkie nemen. Of bakkie koffie doen en dan snoepje erbij? Vage shit, zou wel willen weten hoe dat werkt dan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten