hey,
Ik heb al een 3 tal keer xtc gedaan, telkens een pracht van en avond.
Nu wil ik al tijd terug een pilletje nemen maar zie tegen de kater op. De laatste twee keer had ik hier extreem last van. De ene keer kon ik mij er nog aan verstaan , ik had rond de 200mg op in een avond wat toch wel een redelijke dosis is voor iemand met nauwelijks ervaring met xtc. Vorige keer dacht ik , ik neem gewoon een halve en de kater zal dan ook wel een heel stuk minder zijn. Mooi niet dus.
Er zit altijd minimum een half jaar tussen mijn gebruik in. Dus daar zou het niet aan mogen liggen.
Ik lees ook altijd van een dinsdag dip, maar bij mij begint hij op de donderdag en duur mooi een dag of 5. Kan dit aan het soort pillen liggen of ligt dit aan mij ? De laatste keren waren het rode ups pillen.
Nu mijn vraag : Hoe ervaren jullie de kater ten opzichte van de hoeveelheid mdma je binnenkrijgt op een avond ? is de intensiteit van de kater evenredig met de hoeveelheid , of maakt dit niet zo veel uit?
Nog een bijvraagje : Ik zit er over te denken om een 5htp in huis te halen , werkt dit spul echt of zijn het verkoopspraatje?
grz