Hi allen,
Titel is wat recht door zee en wellicht dramatisch. Maar om een lang verhaal kort te maken:
Heb nu zes keer xtc gebruikt, heb altijd wel een beetje gezonde spanning voor het gebruiken. Was eigenlijk over m'n 'angst' heen tot na de laatste keer twee maanden geleden.. Ik was met een meisje (meer ervaren gebruiker dan mij) naar een feest geweest, daarna after'en bij iemand thuis. De pillen die we hadden genomen waren vrij sterk, een of twee keer bijgeslikt, en we moesten dan ook uiteindelijk beide hallucineren (lichtjes).
Zo rond aan het eind van de nacht voelde ik één keer m'n hart eng overslaan, maar lijkt me niet heel abnormaal. Eenmaal op de after heb ik niet meer bijgeslikt, maar die vriendin bleef tot 12 uur 's middags bijnemen. Die zat op een gegeven moment met ernstige hartkloppingen tegenover me. Was erg bang dat er iets met haar zou gebeuren. Met mij was er niks aan de hand.
Ik denk doordat ik door haar hartkloppingen zelf naderhand bang ben geworden en mezelf een week heb gek gemaakt. Zeker nadat zij halverwege de week meldde dat ze zich zo depri voelde en bang was om dood te gaan. Wat ik telkens had: af een toe een momentje dat ik 1 seconde 'out' leek. Ik dacht dat m'n hart steeds 1 seconde stopte of iets.. Maar dit kan ook puur alleen in m'n hoofd geweest zijn. Heb gisteravond gelezen dat dit mogelijk brain zaps zijn..?
In ieder geval, morgen ga ik naar een heel goed feestje waar ik graag weer zou gebruiken. Maar hoor graag eerst hoe groot de kans is dat er iets met je hart kan gebeuren op een avond? (voor het pilletje ben ik verder niet bang, meer of m'n eigen hart het aan kan..) Bang dat ik net degene ben met een zwak hart.. terwijl ik verder nooit last heb en kerngezond ben..
Thanks!